Probleem safari en postbank discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is dit probleem verholpen in 1.1.3??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is dit probleem verholpen in 1.1.3??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Bij de 1.1.3 laat safari ook de site heel even zien en springt dan helemaal terug naar het springboard.
|
|
||||
|
||||
In versie 1.1.4 werkt het nog steeds niet
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat een ***** bank! Ik hoop dat er snel een oplossing komt... Ik las dat in de US een bank 40% meer bankzaken kon regelen door de iPhone...
|
|
||||
|
||||
Toen ik een klacht stuurde naar de postbank, kreeg ik een bericht terug dat ze niet begrepen wat het probleem was.
|
|
||||
|
||||
Postbank wordt overgenomen door ING, hopelijk ook het internetbankieren. ING werkt namelijk wel op de iPhone
|
|
||||
|
||||
offtopic: Postbank IS van ING......
Ontopic: In de goede oude windows mobile tijd kon je een browser vertellen dat hij zich als IE 5 moest gedragen, dan ging het keurig. |
|
||||
|
||||
In versie 1.1.4 werkt het ook niet, springt terug naar het springboard
|
||||
|
||||
Indeed in 1.1.4 werkt mijn.postbank ook nog niet
Jammer, want ik werk er veel mee. Ik hoop dat een oplossing niet lang op zich laat wachten! |
|
|||
|
|||
Postbank doet het niet
Ik heb versie 1.14 en ook dan crasht Safari, inloggen lukt wel maar na een seconde kom ik weer terug in het hoofdscherm (springplank). Dit gebeurd ook wanneer ik naar mijn werk webmail wil, Groupwise van Novell. De java beveiliging is volgens mij de oorzaak.
|
|
||||
|
||||
Als je het programma 1Password (via de appstore) installeert, werkt Mijn Postbank prima. 1Password heeft nl. zijn eigen browser.
|
|
||||
|
||||
voor de mensen die t nog willen proberen, sinds afgelopen donderdag kan ik gewoon mijnpostbank.nl via de iphone gebruiken.
Dat lukte tot nu toe sinds ik mn iphone heb niet, safari crashte na elke inlog. Donderdag,vrijdag en vanochtend heb ik dus gewoon geld kunnen overmaken en alle andere functies kunnen gebruiken van mijnpostbank.nl Heb er niets speciaals voor gedaan dus, just keep trying. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Webapp Postbank/ing login. | Tieme | iPhone Apps | 12 | 12-03-09 17:14 |
kan postbank sms codes niet meer ontvangen | peterjansen | iPhone algemeen | 5 | 21-07-08 23:48 |
Safari Javascript probleem | Coen Gortemaker | iPhone algemeen | 2 | 21-04-08 16:38 |
Safari Probleem | TokTok1908 | Archief | 6 | 13-02-08 10:42 |
TAN SMS Postbank werkt, na 1.02 - 1.1.1 | matthijst | Archief | 2 | 25-10-07 11:26 |
|
|