Foutmelding synchroniseren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg de volgende meldeing: iTunes kan informatie niet synchroniseren met de iPhone iPhone van Richard Jongeneelen omdat synchronisatieserver de iPhone niet kan synchroniseren. Wie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding synchroniseren
Ik krijg de volgende meldeing:
iTunes kan informatie niet synchroniseren met de iPhone iPhone van Richard Jongeneelen omdat synchronisatieserver de iPhone niet kan synchroniseren. Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is dit zomaar ontstaan of heb je iets aangepast waarna deze melding is ontstaan?
|
|
|||
|
|||
Lees hier verder, ik heb een oplossing voor een soortgelijk probleem gepost, denk dat het je wel kan helpen: https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post440364
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij beltonen synchroniseren | MissCaatje | iTunes | 3 | 02-11-11 23:11 |
Mac OS X: Foutmelding na synchroniseren iPhone | iFrederik | iTunes | 4 | 01-07-10 11:01 |
Foutmelding bij synchroniseren foto's | iPeppel | Muziek, foto & video | 1 | 25-01-10 13:32 |
foutmelding 13014 tijdens synchroniseren | Telemovel67 | iTunes | 1 | 19-11-08 22:58 |
|
|