Foutmelding na synchroniseren iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Sinds de update van iOS4 heb ik problemen met het synchroniseren van mijn iPhone 3GS. Als ik mijn iPhone heb gesynchroniseerd krijg ik deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding na synchroniseren iPhone
Hey
Sinds de update van iOS4 heb ik problemen met het synchroniseren van mijn iPhone 3GS. Als ik mijn iPhone heb gesynchroniseerd krijg ik deze melding: Op zich kan ik elke keer op 'OK' klikken, maar wanneer ik nieuwe muziekbestanden/apps op mijn iPhone zet moet ik bij elk nummer of app op OK klikken. Erg vervelend dus. Oplossing: Opnieuw synchroniseren van ringtones via iToner. Laatst gewijzigd door iFrederik; 22-06-10 om 20:03. Reden: Oplossing toegevoegd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Exact hetzelfde probleem hier. Kan niet eens updaten naar 4.0, iemand een suggestie hoe dit op te lossen?
|
|
|||
|
|||
Is er niemand die dit probleem kent of kan oplossen? Ik kan nu dus geen muziek en geen foto's meer op mijn iPhone zetten, behoorlijk balen dus.
|
|
|||
|
|||
Zoals je in de eerste post ziet, is het bij deze persoon opgelost, met de volgende oplossing:
Oplossing: Opnieuw synchroniseren van Misschien lost het dit bij jou ook op? |
|
|||
|
|||
Helaas, ook dit heb ik geprobeerd en het werkt nog steeds niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij beltonen synchroniseren | MissCaatje | iTunes | 3 | 02-11-11 23:11 |
Foutmelding 13019 bij synchroniseren | Dilara | iTunes | 8 | 27-09-10 11:45 |
foutmelding bij synchroniseren apps | edikea | iPhone Apps | 0 | 20-09-10 22:49 |
Foutmelding synchroniseren | rtf4220 | iPhone algemeen | 2 | 19-04-10 14:33 |
Foutmelding bij synchroniseren foto's | iPeppel | Muziek, foto & video | 1 | 25-01-10 13:32 |
|
|