Iphone doet niks meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jcpearl ik denk dat je de iphone even moet laten nakijken......helaas Daar was ik al bang voor....ik ga nu maar eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
1-2tje Mijn dank is groot
Werkt weer, wel met nieuwe firmware. Maar dat mag de pret niet drukken. Big thanks
A NoOB |
|
|||
|
|||
Lekker, ik met pijn in mijn hart en een wazig gevoel in mijn buik "eindelijk" na 10 jaar Nokia sinds 3 weken ook over op een iphone, kapt het **** ding er mee. Inlog scherm wordt vergroot weer gegeven en kan er wel in maar er niets meer mee doen...
Wie o wie (ps sorry voor het inbreken op deze topic, leek de best passende) |
|
|||
|
|||
dubbel tap is met drie fingers op het scherm.
Als hij het weer doet kun je deze zoom functie uitzetten bij Instellingen|Algemeen|Toegankelijkheid |
|
|||
|
|||
Heb je hem onlangs laten vallen of misschien hard van de oplader gehaald dan kan eventueel de printplaat kapot zijn. Hoop het niet voor je! Apple doet hier niets mee! Dan is hij echt overleden vrees ik, Maar hoop voor je dat het iets anders is!
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties, de oplossing was het hele zooitje overnieuw inladen via itunes. Duurt een tijd maar werkt wel. Was wel jammer dat ik niet tussentijds mijn iphone had ge-synch-ed zodat ik 90% van mijn (gelukkig gratis) aps kwijt was.
Nu elke week maar even synchroniseren... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 doet niks meer | Zhane | iPhone algemeen | 4 | 28-12-11 00:45 |
Iphone doet niks meer | rubenvdw | iPhone algemeen | 3 | 06-11-09 20:13 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
iphone doet niks meer!! | herberts | Unlock [archief] | 7 | 22-12-07 22:48 |
|
|