iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jeehaa1 Ook van mij dan maar een eerste post. Ik heb enkele dagen terug een iPhone uit België gehaald, woon zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#201
|
|||
|
|||
Citaat:
Lijkt niet te werken dus, maar heeft iemand betere ervaringen hiermee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#202
|
||||
|
||||
Wat mij is verteld, door een medewerker van T-Mobile, is dat je iPhone alleen door hun verzekerd wordt wanneer je een verzekering aanvraagt bij de aanschaf van een iPhone. Heb je al een iPhone en vraag je het later aan, werd mij ook verteld, dat ProAssist weinig meer kon doen..
|
#203
|
|||
|
|||
Jij hebt dus geen verzekering kunnen krijgen?
Ze zeiden tegen mij dat het binnen 14 dagen wel mogelijk is, maar dan moet je hem elders in NL hebben gekocht, maar niet in het buitenland. |
#204
|
||||
|
||||
Wel. Mijn abo gaat pas in december in (vanwege nummerbehoud) en wilde daarom ook mijn verzekering pas vanaf december in laten gaan (dacht dat het weinig zin had om te verzekeren als ik er toch niks mee doe tot december) en toen vertelde de medewerker mij, dat indien ik de verzekering wil bij mijn iPhone, ik deze meteen moest aanschaffen. Nu je het overigens zegt, komt die 2 weken termijn mij wel bekend voor. Volgens mij werd mij dat ook voorgesteld ja..
|
#205
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#206
|
||||
|
||||
|
#207
|
|||
|
|||
Citaat:
Combinatie Pro-Assist + iPhone BE lijkt niet te werken dus. |
#208
|
||||
|
||||
Citaat:
+32 (0)167-80662 info@proassist.be Wellicht dat zij je er meer over kunnen vertellen? |
#209
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#210
|
||||
|
||||
Ok, geen moeite. Waarom ga je niet nog een keer naar T-Mobile en leg je het verhaal nog een keer uit en zeg je er bij dat Pro Assist zelf zegt dat dit bij T-Mobile geregeld moet worden. Laat eventueel T-Mobile zelf naar Pro Assist bellen. Want dit is anders wel erg vervelend, immers betekent het niet meer dan dat je je iPhone niet kunt verzekeren wanneer deze uit Belgie komt..
|
#211
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarnaast (link kwijt) las ik net ook van iemand, die zonder te melden dat zijn telefoon buitenlands was, zijn telefoon had laten verzekeren bij Pro-Assist. Toen het aankwam op een reparatie hebben ze hem hierom niet gerepareerd en teruggestuurd. Ze kunnen zien aan het IMEI nummer dat het een buitenlandse betreft. Jammer, gewoon maar voorzichtig zijn dus |
#212
|
|||
|
|||
Heb vandaag ook moeten bellen met ProAssist. De mute knop van de iphone van m'n vriendin was stuk en hierdoor ging het toestel op random momenten op mute.
Wat ik me meen te herinneren was dat de T-Mobile medewerker destijds beweerde dat wanneer je een defect toestel had dat verzekerd was, direct een nieuw toestel in handen kreeg. Waarschijnlijk heb ik me dit verkeerd herinnerd want dit bleek niet het geval. Ik moest naar ProAssist bellen. Na dit te hebben gedaan was afgesproken dat er binnen 4u iemand op de stoep zou staan met een leen toestel. Goed, snel een backup maken en de iphone herstellen als nieuwe iphone. 2 uur later stond er een knaap op de stoep met een nieuw toestel. Hier valt dus geen kwaad woord over te zeggen. Maar goed, doos uitgepakt en wat blijkt, als leen toestel zit er een HTC 3650 met windows mobile in en daarmee hadden we dus niks aan de iphone backup. Laat het ook nog eens zo zijn dat de gebruiksvriendelijkheid bij dat toestel erg ver te zoeken is voor een niet technisch aangelgd iemand. Dus nog maar eens naar ProAssist gebeld en gevraagd wat nou precies de bedoeling was van dit toestel en of ze een idee hadden om alle contacten uit de ipsw file te halen en deze over te zetten naar de iphone. Hier konden ze mij echter niet mee helpen. Toen ik ze vroeg wat dan het nut was van een leen-toestel zei ze, ja, hiermee kun je snel internetten. Maar het feit dat ik geen contactpersonen meer had vond ze blijkbaar niet zo erg. Uiteindelijk konden ze natuurlijk niets voor me doen. Toen maar naar T-Mobile gebeld in de hoop dat zij wat meer voor ons konden betekenen helaas kon ook T-mobile niets doen. Maar!, ze begrepen wel hoe vervelend de situatie was. Hun advies was dat ik hiervoor toch echt bij ProAssist aankloppen. Na de afgezakte broek weer te hebben opgehaald hebben we weer naar ProAssist gebeld en gevraagd of ze het leentoestel konden ophalen en de iPhone weer terug konden brengen. Dit was gelukkig dezelfde dag nog mogelijk. Helaas werd er een uur later gebeld dat er door een fout van hun kant het toestel morgen zou komen. Tot mijn grote verbazing belde 2 uur later T-Mobile met het goede bericht dat we toch een iphone als leentoestel konden krijgen Geen idee hoe ze het hebben geregeld, maar alle lof naar T-Mobile! |
#213
|
|||
|
|||
Tjonge fijn afgehandeld hoor nou in iedergeval hoop nu voor je dat de Iphone gemaakt kan worden of gewoon omgeruild kan worden.
|
#214
|
|||
|
|||
word waterschade ook vergoed bij een std. 6,95 p/m t-mobile (pro-assist) verzekering?
|
#215
|
||||
|
||||
nee , eigen risico dus 30euro betalen.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >> |
#216
|
|||
|
|||
waterschade wordt nooit vergoed, daarom gooien ze altijd alles op waterschade
Gebeurd niet alleen bij de iphone trouwens, ook bij bijvoorbeeld Samsung...misschien zelfde verzekering of reparateur, weet ik niet mja t valt wel op... Daarom heeft het volgens mij ook altijd maar weinig zin om een verzekering af te sluiten :s |
#217
|
|||
|
|||
|
#218
|
||||
|
||||
ja moet gewoon 30,- voor reparatie betalen. Een nieuwe krijg je pas als ie echt niet meer te fixen is. Vaak een gerefurbished. En je betaalt voor ophaal service etc
eindelijk komt me iPhone terug Donderdag tussen 14;00 en 18;00. Hoefde niks te betalen ( 30,- eigen risico ) en had als klacht: - Slecht bereik ( antenne ) - Geen wi-fi - haarscheurtjes en beschadiging Dus hopen dat deze wel perfect is en dat ik hem hopelijk niet voor de 3e keer moet op sturen. Heb een E71 voor gekregen maar die is niks vergeleken met de iPhone ( E71 = saai ) Laatst gewijzigd door King1987; 23-11-09 om 22:47. Reden: edit knop gebruiken aub. |
#219
|
|||
|
|||
Echt zuur, had mijn iPhone opgestuurd omdat ik strepen in m'n LCD had. Kreeg vorige week het toestel ongerepareerd terug, dus die mocht meteen weer mee met ProAssist. Nu word ik vandaag gebeld dat ie niet gerepareerd kan worden en dat ik morgen een brief krijg met uitleg over een waardebon??? Heb mijn iPhone in België gekocht dus ben zeer benieuwd wat die knakkers me aan gaan bieden... Heb 'm verzekerd via Actua en die sturen hem dan blijkbaar voor reparatie naar ProAssist. Iemand iets vergelijkbaars meegemaakt? Ik krijg 'm ook donderdag tussen 10-14...
|
#220
|
|||
|
|||
Citaat:
redenen dat ik deze verzekering heb afgesloten. Staat zelfs op de site van T-Mobile: Citaat:
Laatst gewijzigd door Gunner; 24-11-09 om 17:15. |
Labels |
verzekering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verzekering | giljom | iPhone algemeen | 0 | 10-04-11 17:56 |
iPhone verzekering | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 13-02-11 13:54 |
iPhone 4 UK verzekering in NL | Fredzzz | Koopinformatie Rest Europa | 13 | 20-08-10 00:08 |
verzekering iphone | elsje1966 | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-06-10 11:20 |
iPhone Verzekering | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 9 | 28-10-08 11:19 |
|
|