//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Twinky ik vind ANWB een beetje riskant, het is zó goedkoop, dat geloof je bijna niet heb net gebeld met gsmverzekeren.nl, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 27-10-10, 00:34
4JC 4JC is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twinky Bekijk bericht
ik vind ANWB een beetje riskant, het is zó goedkoop, dat geloof je bijna niet

heb net gebeld met gsmverzekeren.nl, zijn mensen daar al dan niet enthousiast over?
Ik zoek ook ervaringen met gsmverzekeren maar geen antwoord.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 27-10-10, 10:13
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

ik heb het gedaan, gsmverzekeren. Net besteld. Het is ook verzekerd tegen waterschade enzo, minder duur dan Pro Assist en bij die laatste is veel gezeik de laatste tijd.
Van gsmverzekeren kan ik eigenljik geen ervaringen vinden, zeker geen negatieve. En aangezien internet vooral een beerput van gezeik is vind ik dat een goed teken.
Ben benieuwd, ik wil mijn telefoon nog wel eens laten vallen
  #403  
Oud 02-12-10, 10:44
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Zit hier ook aan te denken..GSM verzekering...Dan kies je voor toestellen tot 675,- euro neem ik aan, dus 6,95 per maand? Omdat hij bij vodafone 649,- euro kost..En mij daar een verzekering 10,- euro per maand kost..Scheelt toch geld dan...
  #404  
Oud 06-12-10, 21:22
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Net de polisvoorwaarden van anwb via mail gekregen..Ik weet het niet hoor..
Volgens mij is hij niet verzekerd tegen vallen etc..Wel tegen brand/diefstal en stormschade..
Gaat mij er juist om, als hij ooit een keer per ongeluk uit mijn jas/hand valt en kapot is dat ik dan kan claimen..Die van vodafone heeft dat wel, maar betaal je een 10,- per maand voor..
  #405  
Oud 12-12-10, 18:13
GJ1990 GJ1990 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Heb hem verzekerd bij de ANWB, ik ben altijd erg zuinig op mijn spullen dus ik zal hem niet kapot laten vallen. ANWB dekt diefstal in ieder geval altijd (tenzij je erg nalatig bent geweest, maar hoe willen ze dat in vredesnaam bewijzen?) en dat is waar ik me nog het meeste zorgen over maak, aangezien ik een zeer lange tijd naar Zuid-Afrika vertrek.

Verder was die verzekering die je via TMobile af kon sluiten 10,95 per maand en dat vind ik echt veel te veel. Dan moet je hem minimaal 1 keer in de 3 maanden kapotslaan op de tafel om de kosten er een beetje uit te halen
__________________
demagoog.
  #406  
Oud 17-12-10, 18:39
ramonusadonus ramonusadonus is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Vooral lekker moeilijk doen allemaal. Gewoon bij T-mobile voor 7,50 pm. Inmiddels een nieuwe iP 4 gekregen vanwege glasbreuk door vallen. Ik heb de kosten voor de komende 2 jaar er al uit.
  #407  
Oud 17-12-10, 19:57
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdavie Bekijk bericht
Zit hier ook aan te denken..GSM verzekering...Dan kies je voor toestellen tot 675,- euro neem ik aan, dus 6,95 per maand? ...
Prijs ligt iets hoger nog.
Info van de site:

IPhone 3G/3Gs & Iphone 4

Bij ons is het ook mogelijk om een Apple Iphone te verzekeren.
Het pakket voor de toestellen is Platinum (t/m EUR 1350)

De kosten voor het Platinum Service pakket zijn:
€ 7,95 per maand voor toestellen t/m € 675
€ 8,95 per maand voor toestellen t/m € 1350

- voor het afsluiten van een verzekering worden eenmalig € 13.50 administratiekosten in rekening gebracht.

Ik vraag me af welke nieuwprijs ze daar hanteren voor de IPhone 4 (vast niet de laagste )
  #408  
Oud 22-01-11, 14:54
Maaike_22 Maaike_22 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 39
Standaard

Vanochtend ben ik teruggegaan naar Ritel alwaar ik mijn Vodafone abonnement heb verlengd in combinatie met de iPhone 4.
Ritel biedt aan:
Actua verzekeringen.
Voor de iPhone wordt, net als in de voorgaande post genoemd, de Platinum Service gehanteerd.
Voor de iPhone betaal je dan een maandbedrag van €8,95.
Tevens dien je in de winkel €13,50 administratiekosten te voldoen.

Tevoren had ik al netjes de voorwaarden opgezocht en vergeleken met andere verzekeringen als bijvoorbeeld van de ANWB.
Omdat ik een type ben wat bepaalde ongelukjes over zich afroept wanneer ik geen verzekering heb afgesloten, heb ik voor mezelf besloten dat ik toch deze verzekering wilde hebben.

Er wordt namelijk gedekt:
Wereldwijd voorziet dit pakket in dekking in het geval van:
# beschadiging of totaal verlies als gevolg van vallen
# stoten en overige van buiten komende onheilen, waarbij na schade het toestel (of de
restanten daarvan)nog aan assuradeuren kunnen worden overlegd
# diverse vormen van diefstal (m.u.v. diefstal uit auto’s)
# verklaarbaar verlies
# diverse vormen van afdreiging
# diefstal uit auto’s voor zover niet zichtbaar geplaatst en braakschade aanwezig is
# verlengde garantiedekking
# kosten voor eventueel heraansluiten van apparatuur op het netwerk na een gedekte
gebeurtenis
# dekking tegen misbruik van de aansluiting na diefstal van de apparatuur of een ander gedekt evenement tot een bedrag van maximaal € 3,500,-
# een tijdelijk vervangend toestel bij gedekte reparatieschade binnen Nederland en betaling van eventuele huurkosten in het buitenland.


Voor de twijfelaars onder ons welke nog niet over de streep getrokken zijn m.b.t. een verzekering, onder de volgende link het uitgebreide documentje van Actua:
http://www.gsm-data.nl/v2/actua.pdf
  #409  
Oud 22-01-11, 15:12
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

op zich wel een interessante verzekering die laatste. Ik vraag me echter af of er niet veel mensen zijn die dan opeens per ongeluk hun iPhone verloren zijn? of dat die opeens per ongeluk gevallen is alleen omdat ze een nieuwe willen? Volgens mij wordt hier behoorlijk mee gefraudeerd...
  #410  
Oud 22-01-11, 15:14
Maaike_22 Maaike_22 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 39
Standaard

Zeker weten dat ermee gefraudeerd wordt.
Lees voor de lol bepaalde reviews eens, niet alleen op dit forum, maar ook op bijvoorbeeld Tweakers en Fok.
Maar goed, ik denk dat de dekking van Actua best aardig is.
Je betaalt wel wat, maar goed, is dat niet met alle verzekeringen zo?
Loont de moeite denk ik
  #411  
Oud 14-03-11, 14:26
DMO DMO is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard iphone 4 verzekeren drie maanden na aankoop

Ik heb in januari mijn iphone 4 ontvangen, en wil deze nu toch verzekeren. Ik heb al met b.v. gsmverzekeren.nl gesproken en zij verzekeren de iphone nog na 4 weken na aankoop. Weet iemand een verzekeraar waar het alsnog mogelijk is om mijn iphone 4 te verzekeren?

Thanks,
D
  #412  
Oud 21-03-11, 18:56
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

iPhone 4 werd op donderdag 3 maart gestolen en afgelopen donderdag kreeg ik bericht dat ze een nieuwe hadden klaarliggen, vandaag een nieuwe gekregen van Proassist.

Ooh ja, ik heb zelf nooit moeten bellen naar proassist, zij hielden mij keurig op de hoogte over de gang van zaken en belden mij geregeld om mij in te lichten over de status.

Zeg dit maar omdat ik zowat de indruk heb gekregen dat de meeste mensen hier alleen maar komen schrijven als het slecht gegaan is.
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #413  
Oud 22-03-11, 12:12
Edje1 Edje1 is offline
• iOS 8.1.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

Tijd geleden mijn Blackberry verzekerd via gsmverzekeren.nl. Dat was prima, duurde alleen wel lang totdat ik een nieuwe kreeg. nu heb ik via iphone-verzekering.nl mijn Iphone 4 verzekerd. Zij kunnen verzekeren tot een half jaar terug, veel te chill! Ik had namelijk niet in de winkel verzekerd
  #414  
Oud 29-03-11, 22:42
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door champsdelacorneille Bekijk bericht
verwijderd
Zeker dat je geen reclame aan het maken bent?

Laatst gewijzigd door leontjuh1; 23-05-11 om 15:01.
  #415  
Oud 01-07-11, 16:09
Hemmik Hemmik is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 40
Standaard

Weet iemand waar je een iPhone kan verzekeren die in de VS gekocht is?
  #416  
Oud 01-07-11, 16:12
PIMS123 PIMS123 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 14
Standaard ervaring gsmverzekeren.nl

hallo,

Ik wil graag een simlockvrije iphone 4 kopen nadat mijn vorige gestolen is. Hierbij wil ik graag een goede een betrouwbare verzekering afsluiten.
ik kwam via google op de site gsmverzekeren.nl en heb ik van familie gehoord over de verzekering van unigarant.
Hierna heb ik gebeld met de unive over hun verzekering en er is mij verteld dat ik hierbij ook verzekerd ben tegen diefstal, als je maar voorzichtig op je spullen geweest bent.
(Nu weet ik uit ervaring met mijn vorige verzekeraar dat mondelinge afspraken niet bijster veel betekenen maargoed.)

Heeft iemand hier ervaring met 1 van de 2 verzekeringen of met een compleet andere die wel verzekerd is tegen diefstal?

gr Pim
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 17:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 13:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 20-08-10 00:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 11:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:02.