//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Unigarant en de ANWB hebben volgens mij dezelfde premie-calculator, ziet er het zelfde uit en dezelfde premie. Alleen krijg je bij de ANWB 5% korting ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 10-10-10, 04:13
Stan Stan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 15
Standaard

Unigarant en de ANWB hebben volgens mij dezelfde premie-calculator, ziet er het zelfde uit en dezelfde premie. Alleen krijg je bij de ANWB 5% korting als je lid bent.

Iemand die weet wat voor verschil er tussen deze twee verzkeringen is?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 10-10-10, 13:07
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Hmm ik heb die overzicht niet gekregen, maar ik heb hem ook in de winkel gekocht.
Maakt niet uit, ik heb mijn toestel ook in de winkel gekocht. Bij het registreren voeren ze je e-mail adres in. Dat hebben ze nodig voor Tmobile, maar ook voor hun zelf.
  #383  
Oud 10-10-10, 13:13
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

ik weet nu eventjes helemaal niet meer wat ik moet doen..

-ik zit nu bij belcompany 10 euro per maand, voor alle soorten schade maar geen diefstal.
-ik wilde vanmiddag deze afzeggen omdat tmobile er 1 had voor 8 euro en dan inclusief diefstal.
-maar nu hoor ik weer dat anwb veel goedkoper is....

hoe lang na aankoop van mij iphone kan ik bij de anwb aankloppen?? bij tmobile kon ik nog 2 weken na aankoop aan komen en het is maandag dus de 2de week. Kan iemand me even gewoon makkelijk vertellen wat het goedkoopst(en hoe goedkoop) is met alle soorten schade en diefstal...l
  #384  
Oud 10-10-10, 13:21
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrangeY Bekijk bericht
ik weet nu eventjes helemaal niet meer wat ik moet doen..

-ik zit nu bij belcompany 10 euro per maand, voor alle soorten schade maar geen diefstal.
-ik wilde vanmiddag deze afzeggen omdat tmobile er 1 had voor 8 euro en dan inclusief diefstal.
-maar nu hoor ik weer dat anwb veel goedkoper is....

hoe lang na aankoop van mij iphone kan ik bij de anwb aankloppen?? bij tmobile kon ik nog 2 weken na aankoop aan komen en het is maandag dus de 2de week. Kan iemand me even gewoon makkelijk vertellen wat het goedkoopst(en hoe goedkoop) is met alle soorten schade en diefstal...l
Verzekeren bij Belcompany is vrij duur.
Voor de Iphone 4 16GB is bij ANWB heel erg goedkoop: Totaalpremie per Jaar € 23,54
Is dus 1,10 per maand.

En inderdaad
Citaat:
hoe lang na aankoop van mij iphone kan ik bij de anwb aankloppen??
Dit vraag ik mij dus ook af.
  #385  
Oud 10-10-10, 13:52
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GTFO Bekijk bericht
Verzekeren bij Belcompany is vrij duur.
Voor de Iphone 4 16GB is bij ANWB heel erg goedkoop: Totaalpremie per Jaar € 23,54
Is dus 1,10 per maand.

En inderdaad

Dit vraag ik mij dus ook af.
hmmm, maar ik heb de 32 gig . dat zal dan toch niet heel veel duurder worden neem ik aan?

jeetje, balen dat het zondag is dus ik kan ze ook niet bellen. en morgen verloopt de datum dat ik kan afhaken bij mijn verzekering op belcompany (zodat ik mijn geld nog terug krijg)....

het word dan waarschijnlijk dan toch anwb... maar dan wil ik wel eerst weten waarvoor en op welke voorwaarden hij verzekerd is. ik wil wel alles erbij inbegrepen hebben.

weet iemand het nummer? dan bel ik anwb morgen wel even.
  #386  
Oud 10-10-10, 14:30
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrangeY Bekijk bericht
hmmm, maar ik heb de 32 gig . dat zal dan toch niet heel veel duurder worden neem ik aan?

jeetje, balen dat het zondag is dus ik kan ze ook niet bellen. en morgen verloopt de datum dat ik kan afhaken bij mijn verzekering op belcompany (zodat ik mijn geld nog terug krijg)....

het word dan waarschijnlijk dan toch anwb... maar dan wil ik wel eerst weten waarvoor en op welke voorwaarden hij verzekerd is. ik wil wel alles erbij inbegrepen hebben.

weet iemand het nummer? dan bel ik anwb morgen wel even.
Waarschijnlijk zijn dat de zelfde voorwaarden als bij Belcompany. Bij belcompany kan je het nog verzekeren binnen 10 dagen, maar op 1 voorwaarde: geen krassen en moet het er nog helemaal netjes uitzien.
Denk dat dit ook bij ANWB zo is.
  #387  
Oud 10-10-10, 15:06
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GTFO Bekijk bericht
Waarschijnlijk zijn dat de zelfde voorwaarden als bij Belcompany. Bij belcompany kan je het nog verzekeren binnen 10 dagen, maar op 1 voorwaarde: geen krassen en moet het er nog helemaal netjes uitzien.
Denk dat dit ook bij ANWB zo is.
pfff... nou ik ga iig morgen alles proberen te regelen. en dan hopen dat ik nog bij de anwb kan.
  #388  
Oud 10-10-10, 16:13
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GTFO Bekijk bericht
Voor de Iphone 4 16GB is bij ANWB heel erg goedkoop: Totaalpremie per Jaar € 23,54
Is dus 1,10 per maand.
Als de premie per jaar € 23,54 is dan is dat niet € 1,10, maar € 1,96 per maand
  #389  
Oud 10-10-10, 16:15
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Als de premie per jaar € 23,54 is dan is dat niet € 1,10, maar € 1,96 per maand
Je hebt helemaal gelijk LOL
Ik weet ook echt niet hoe ik hier op ben gekomen haha
  #390  
Oud 13-10-10, 16:48
nikitax nikitax is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Bij ANWB kun je m telefonisch afsluiten. Even naar t callcenter bellen Eigen risico is €20 en ehm tja verder erg goedkoop ja Ik heb de voorwaarden nu in mn mail staan want aangezien iPhone 4 nogal snel kapot gaat, weet ik niet of ik er dan wat aan heb.. Tja.
  #391  
Oud 13-10-10, 17:04
kthnxbainao kthnxbainao is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Heb hem ook maar bij de ANWB afgesloten.

Verzekerd tegen val/stoot/waterschade etc. Als het maar niet met opzet is natuurlijk en je voorzichtig ermee omging/omgaat. (iets andere verwoording maar je snapt wat ik begrijp)

Tevens verzekerd tegen diefstal maar niet tegen verlies. Oftewel, mocht je gerold worden, wel even aangifte doen.
  #392  
Oud 15-10-10, 23:18
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

Welke prijs hebben jullie opgeven bij de ANWB calculator voor een iPhone die via een Abo is verkregen?
  #393  
Oud 19-10-10, 18:25
Meau Meau is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Waar kun je een iPhone 4 verzekeren die in Belgie gekocht is bij Krefel? Ik ben langs geweest bij iFactors, iCentre Delft/Leidschendam, Vodafone, ThePhoneHouse en BelCompany... Geen van allen willen ze een iPhone verzekeren die in het buitenland gekocht is. Heb de threads hier doorgelezen en op google gezocht maar kan geen bevredigende antwoord vinden. Is de ANWB misschien een optie? Of toch maar via de eigen verzekeringsmaatschappij?
  #394  
Oud 19-10-10, 22:47
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Voor mensen die van Interpolis een inboedelverzekering hebben, kies voor een kostbaarhedenverzekering voor je iPhone! Het kost je 2,63 per maand (ofzo) maar dekt hardstikke goed. Ikzelf heb schade opgelopen en van Solid Vision kreeg ik slechts karige documentatie over de kosten hierover. Gelukkig was Interpolis erg behulpzaam en hebben ze alle kosten voor de reparatie netjes gedekt. Vandaar dat ik erg te spreken ben!
  #395  
Oud 22-10-10, 01:52
4JC 4JC is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 63
Standaard

Dus bijna twee weken geleden heb ik het geluk gehad om mijn iPhone 4 te kunnen kopen in Londen. Een minuut dat ze op vooraad waren gegeven heb ik de mijne kunnen reserveren. Maar dus verzekeren als je deze reportage mag geloven is het weggegooid geld? Videozone Ik wil niet telkens zenuwachtig worden als iemand mijn iphone 4 in hun handen heeft. Heeft iemand positieve ervaring met gsmverzekeren.be Ik heb gebeld i.v.m. aankoop buitenland en die zeiden dat ik moest mailen want dat moesten ze beslissen. Ik mail en krijg een mail dat ik het order moet invullen en hij beantwoord mijn vraag niet of hij verzekerd kan worden dat hij in Londen is gekocht. Willen ze mij nu geld uit de zakken kloppen of niet. Want als je als klant geen antwoord op je vraag krijgt. En op de site staat van niet. dus ?????? Zal ik dan nog een mail sturen i.v.m. de duidelijkheid of ze het doen.

Laatst gewijzigd door 4JC; 22-10-10 om 15:59. Reden: Tip fouten
  #396  
Oud 23-10-10, 17:17
uncu129 uncu129 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Hej mensen... Beetje oud topic maar beter dan een nieuwe topic openen!

Nu lees ik dat jullie je iPhone hebben verzekerd.

Nu krijg ik mijn iPhone woensdag middag. Ik wil em ook meteen verzekeren maar waar hebben jullie je iPhone verzekerd en is het wel een betrouwbaar bedrijf/verzekering?

Ik kom zelf uit Twente, dus heb liever een bedrijf/verzekering in de buurt!

Bedankt
je kan even bij de t-mobile langsgaan.... daar kunnen ze het zo regelen als het goed is ( ook voor geen t-mobile houders )
  #397  
Oud 23-10-10, 19:00
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

ik was net bij Belcompany en heb gevraagd of mijn Engelse iPhone daar verzekerd kon. Antwoord: Nee, eigenlijk alleen wat ze zelf verkocht hebben. Maar ik moest vooral het hoofdkantoor contacteren en dat heb ik nu gedaan. Ben benieuwd...

De reden waarom ik toch Pro Assist wil is toch wel dat je ook 'per ongeluk' schade vergoed krijgt...
  #398  
Oud 25-10-10, 15:38
Meau Meau is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

ANWB ook... zolang je het maar niet expres kapot maakt vergoeden ze het..
  #399  
Oud 25-10-10, 15:50
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

Heeft iemand ervaring met de Safe en Sure verzekering van tmobile (dacht dat ze alleen Pro Asist kende, maar niet dus)
  #400  
Oud 26-10-10, 17:27
Twinky Twinky is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 61
Standaard

ik vind ANWB een beetje riskant, het is zó goedkoop, dat geloof je bijna niet

heb net gebeld met gsmverzekeren.nl, zijn mensen daar al dan niet enthousiast over?
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 17:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 13:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 20-08-10 00:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 11:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.