iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Unigarant en de ANWB hebben volgens mij dezelfde premie-calculator, ziet er het zelfde uit en dezelfde premie. Alleen krijg je bij de ANWB 5% korting ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unigarant en de ANWB hebben volgens mij dezelfde premie-calculator, ziet er het zelfde uit en dezelfde premie. Alleen krijg je bij de ANWB 5% korting als je lid bent.
Iemand die weet wat voor verschil er tussen deze twee verzkeringen is? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik weet nu eventjes helemaal niet meer wat ik moet doen..
-ik zit nu bij belcompany 10 euro per maand, voor alle soorten schade maar geen diefstal. -ik wilde vanmiddag deze afzeggen omdat tmobile er 1 had voor 8 euro en dan inclusief diefstal. -maar nu hoor ik weer dat anwb veel goedkoper is.... hoe lang na aankoop van mij iphone kan ik bij de anwb aankloppen?? bij tmobile kon ik nog 2 weken na aankoop aan komen en het is maandag dus de 2de week. Kan iemand me even gewoon makkelijk vertellen wat het goedkoopst(en hoe goedkoop) is met alle soorten schade en diefstal...l |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de Iphone 4 16GB is bij ANWB heel erg goedkoop: Totaalpremie per Jaar € 23,54 Is dus 1,10 per maand. En inderdaad Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
jeetje, balen dat het zondag is dus ik kan ze ook niet bellen. en morgen verloopt de datum dat ik kan afhaken bij mijn verzekering op belcompany (zodat ik mijn geld nog terug krijg).... het word dan waarschijnlijk dan toch anwb... maar dan wil ik wel eerst weten waarvoor en op welke voorwaarden hij verzekerd is. ik wil wel alles erbij inbegrepen hebben. weet iemand het nummer? dan bel ik anwb morgen wel even. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk dat dit ook bij ANWB zo is. |
|
|||
|
|||
pfff... nou ik ga iig morgen alles proberen te regelen. en dan hopen dat ik nog bij de anwb kan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij ANWB kun je m telefonisch afsluiten. Even naar t callcenter bellen Eigen risico is €20 en ehm tja verder erg goedkoop ja Ik heb de voorwaarden nu in mn mail staan want aangezien iPhone 4 nogal snel kapot gaat, weet ik niet of ik er dan wat aan heb.. Tja.
|
|
|||
|
|||
Heb hem ook maar bij de ANWB afgesloten.
Verzekerd tegen val/stoot/waterschade etc. Als het maar niet met opzet is natuurlijk en je voorzichtig ermee omging/omgaat. (iets andere verwoording maar je snapt wat ik begrijp) Tevens verzekerd tegen diefstal maar niet tegen verlies. Oftewel, mocht je gerold worden, wel even aangifte doen. |
|
|||
|
|||
Welke prijs hebben jullie opgeven bij de ANWB calculator voor een iPhone die via een Abo is verkregen?
|
|
|||
|
|||
Waar kun je een iPhone 4 verzekeren die in Belgie gekocht is bij Krefel? Ik ben langs geweest bij iFactors, iCentre Delft/Leidschendam, Vodafone, ThePhoneHouse en BelCompany... Geen van allen willen ze een iPhone verzekeren die in het buitenland gekocht is. Heb de threads hier doorgelezen en op google gezocht maar kan geen bevredigende antwoord vinden. Is de ANWB misschien een optie? Of toch maar via de eigen verzekeringsmaatschappij?
|
|
|||
|
|||
Voor mensen die van Interpolis een inboedelverzekering hebben, kies voor een kostbaarhedenverzekering voor je iPhone! Het kost je 2,63 per maand (ofzo) maar dekt hardstikke goed. Ikzelf heb schade opgelopen en van Solid Vision kreeg ik slechts karige documentatie over de kosten hierover. Gelukkig was Interpolis erg behulpzaam en hebben ze alle kosten voor de reparatie netjes gedekt. Vandaar dat ik erg te spreken ben!
|
|
|||
|
|||
Dus bijna twee weken geleden heb ik het geluk gehad om mijn iPhone 4 te kunnen kopen in Londen. Een minuut dat ze op vooraad waren gegeven heb ik de mijne kunnen reserveren. Maar dus verzekeren als je deze reportage mag geloven is het weggegooid geld? Videozone Ik wil niet telkens zenuwachtig worden als iemand mijn iphone 4 in hun handen heeft. Heeft iemand positieve ervaring met gsmverzekeren.be Ik heb gebeld i.v.m. aankoop buitenland en die zeiden dat ik moest mailen want dat moesten ze beslissen. Ik mail en krijg een mail dat ik het order moet invullen en hij beantwoord mijn vraag niet of hij verzekerd kan worden dat hij in Londen is gekocht. Willen ze mij nu geld uit de zakken kloppen of niet. Want als je als klant geen antwoord op je vraag krijgt. En op de site staat van niet. dus ?????? Zal ik dan nog een mail sturen i.v.m. de duidelijkheid of ze het doen.
Laatst gewijzigd door 4JC; 22-10-10 om 15:59. Reden: Tip fouten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik was net bij Belcompany en heb gevraagd of mijn Engelse iPhone daar verzekerd kon. Antwoord: Nee, eigenlijk alleen wat ze zelf verkocht hebben. Maar ik moest vooral het hoofdkantoor contacteren en dat heb ik nu gedaan. Ben benieuwd...
De reden waarom ik toch Pro Assist wil is toch wel dat je ook 'per ongeluk' schade vergoed krijgt... |
|
|||
|
|||
ANWB ook... zolang je het maar niet expres kapot maakt vergoeden ze het..
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand ervaring met de Safe en Sure verzekering van tmobile (dacht dat ze alleen Pro Asist kende, maar niet dus)
|
|
|||
|
|||
ik vind ANWB een beetje riskant, het is zó goedkoop, dat geloof je bijna niet
heb net gebeld met gsmverzekeren.nl, zijn mensen daar al dan niet enthousiast over? |
Labels |
verzekering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verzekering | giljom | iPhone algemeen | 0 | 10-04-11 17:56 |
iPhone verzekering | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 13-02-11 13:54 |
iPhone 4 UK verzekering in NL | Fredzzz | Koopinformatie Rest Europa | 13 | 20-08-10 00:08 |
verzekering iphone | elsje1966 | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-06-10 11:20 |
iPhone Verzekering | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 9 | 28-10-08 11:19 |
|
|