iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kjiee Maar betekend dat ook dat als ik hem bij de ANWB verzeker dat ik hem bij wijze van gewoon kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar kunnen ze natuurlijk weer alle kanten mee op, maar voor mij blijft het risico dat ik betaal voor iets waar ik uiteindelijk niets aan zal hebben dus te groot. Jammer, want de voorwaarden waren inderdaad met betrekking tot de duurdere mobiele telefoons behoorlijk verbeterd en goed omschreven. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In principe is hij gewoon verzekerd tegen diefstal en schade, mits er geen opzet in het spel is, enzovoorts. |
|
||||
|
||||
Ik lees op veel sites iets over een bedenktijd van 14 dagen bij telefoonverzekeringen.
Iemand enig idee wanneer deze tijd ingaat? Vanaf het moment dat je de polis getekend hebt? |
|
|||
|
|||
Hoi, volgens mij is de verzekering bij unigarant hetzelfde als die van de ANWB. Heeft iemand ervaring met een van deze? En weet iemand binnen hoeveel tijd na aankoop ik mijn iphone 4 bij de ANWB moet laten verzekering? Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Ik heb net eventjes met de ANWB gebeld over het verzekeren van een toestel wat in belgie is gekocht. Het verzekeren is geen probleem en kan gewoon via de telefoon. Ben je anwb lid dan kost je dat voor een telefoon van 640 euro €19.60 per jaar . Echter heb ik hem niet gevraagd wanneer je hem moet afsluiten, neem aan als je het toestel in bezit hebt
|
|
|||
|
|||
hoi
ik heb sinds 3a4 weken een iphone 4, met een lifeline platinum. moet je een bepaalde periode verzekert zijn voor een claim? als ik hem heb laten vallen en er zitten een paar kleine beschadigigen op het toestel, ook een klein putje op de beeldscherm. moet je hier ook aangifte van doen? Laatst gewijzigd door angel66; 11-09-10 om 16:24. |
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone besteld in Belgie en aangezien het moeilijk is om hier dan aan een verzekering te komen heb ik wat gezocht op internet. ben toen uitgekomen bij gsmverzekeren.nl deze site staat het toe om een toestel te verzekeren dat in belgie is gekocht. Je krijgt indien het toestel stuk is een vervangend toestel etc.
Ze verplichten je alleen om het platinum abbonement te pakken t/m 1350 euro. Dit kost 8.95 per maand. Indien je Iphone dan helemaal stuk is krijg je geen nieuwe maar krijg je een tegoedbon twv het verzekerde bedrag (€640 bij een belgisch gekocht toestel). Wel moet je bij het afsluiten van de verzekering een kassabon/factuur kunnen aantonen waarop het toestel perfect staat weergeven . Maar dat zal uiteraard geen probleem zijn. Ik denk dat dit mijn verzekering gaat worden mocht ik de Iphone in huis hebben |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 4 32gb bij de Phonehouse gehaald en daar kost een verzekering 0.45 eurocent per dag. Ik vind dat wel te duur.
Valt een mobiel niet gewoon onder de inboedelverzekering? |
|
|||
|
|||
TIP: goedkoop verzekeren! wie weet er meer?
beste mensen uit iphonetopia,
ik was aan het nadenken over een verzekering en had het een en ander gelezen hier op de site. helaas sluiten (bijna) alle mensen voor hun nieuwe 4 een zeer kostbare verzekering af van soms bijna 200,- per jaar!!! bij de ANWB sluit je voor 32,25 incl Assurantiebelasting een verzekering af voor een JAAR!!! als je lid bent van de anwb dan kijg je nog eens 1,50 korting ( is toch een lekker biertje). ik ben nog aan het orienteeren maar als ik er meer vind post ik het zeker! hebben jullie nog verzekeringen gevonden die te betalen zijn? post ze dan! groetjes kim het is een verzekering voor mobiele apperatuur en voor dit bedrag tot 1000,- verzekerd. als je overigens een doorlopende reisverzekering hebt en je hebt ergens anders geslapen dan thuis dan ben je ook verzekerd voor je iphone. Laatst gewijzigd door kim 81; 17-09-10 om 22:33. Reden: extra info |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
dank je
bedankt dat je hem op een betere plaats hebt gezet!
groetjes kim |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn telefoon in de wc laten vallen ik kreeg gewoon een nieuwe.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de T-mobile verzekering afgesloten toen ik mijn iphone4 kocht. In principe zou het bijna alles moeten dekken maar er zijn uiteraard weer kleine lettertjes aanwezig. Heeft iemand advies wat je het beste kunt doen als er een behoorlijk grote (en diepe) kras op je scherm zit? Hij viel namelijk uit mijn zak, nog geen 5cm van de grond, maar het ziet er toch wel erg uit.
Van te voren bedankt, iig. Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-09-10 om 17:38. |
|
|||
|
|||
Ook ik ga de ANWB verzekering nemen mooie prijs, het niet krijgen van een leentoestel vang ik wel op met een oud toestel.
|
|
|||
|
|||
Waarvoor ben je dan verzekerd? Ik ben ook van plan om bij ANWB te gaan, maar ik heb wel garantie dus ben wel benieuwd wat de ANWB allemaal dekt.
|
|
|||
|
|||
FYI: vriendinnetje van mij had een 3GS 16GB (plm. 1 jaar oud). Deze was ergens in het water gevallen. Gelukkig wel een verzekering afgesloten. Resultaat: leentoestel (weet niet welke; geen iPhone iig), 3GS opgestuurd; bleek niet meer te repareren, iPhone 4 als nieuw toestel!!! Kijk... da's lekker. Goeie deal. Had ik never-nooit niet verwacht.
(Ik zou haast hierom deze verzekering willen afsluiten op mijn nieuwe iPhone 4 over 1,5 jaar te laten zwemmen...). Edit; leuke is dat haar abbo bijna afloopt. Kan je dus mooi een goedkoop abbo'tje afsluiten en heb je dus een iPhone 4.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kleine vraag.
Ik heb mijn iphone 3G laten vallen maar heb wel een actua platinum verzekering dus ga deze aanmelden. Wat ik zou willen weten is of het mogelijk is om bijvoorbeeld bij te betalen om een 3GS of een 4 terug te krijgen? Iemand (buiten de vorige post )toevallig ervaring mee? Laatst gewijzigd door sjaakos; 21-09-10 om 09:30. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteraard is dit maar een gedachte en kan ik het niet bevestigen, but that's just my two cents. |
Labels |
verzekering |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verzekering | giljom | iPhone algemeen | 0 | 10-04-11 17:56 |
iPhone verzekering | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 13-02-11 13:54 |
iPhone 4 UK verzekering in NL | Fredzzz | Koopinformatie Rest Europa | 13 | 20-08-10 00:08 |
verzekering iphone | elsje1966 | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-06-10 11:20 |
iPhone Verzekering | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 9 | 28-10-08 11:19 |
|
|