//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kjiee Maar betekend dat ook dat als ik hem bij de ANWB verzeker dat ik hem bij wijze van gewoon kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 06-09-10, 11:28
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kjiee Bekijk bericht
Maar betekend dat ook dat als ik hem bij de ANWB verzeker dat ik hem bij wijze van gewoon kan laten vallen? Is hij dan wel of niet verzekerd?
Artikel 22 punt 6 niet verzekerd is schade veroorzaakt door: eigen gebrek
Daar kunnen ze natuurlijk weer alle kanten mee op, maar voor mij blijft het risico dat ik betaal voor iets waar ik uiteindelijk niets aan zal hebben dus te groot. Jammer, want de voorwaarden waren inderdaad met betrekking tot de duurdere mobiele telefoons behoorlijk verbeterd en goed omschreven.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 06-09-10, 11:49
Toet1 Toet1 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kjiee Bekijk bericht
Maar betekend dat ook dat als ik hem bij de ANWB verzeker dat ik hem bij wijze van gewoon kan laten vallen? Is hij dan wel of niet verzekerd?
Ja, mits je aannemelijk kan maken dat het niet expres gedaan is (dat houdt in principe in, dat, als je niet al 2x eerder in korte tijd wat geclaimed hebt, je de schade vergoedt krijgt).. Voor de exacte voorwaarden moet je even het document lezen in de link hierboven.. Ik werk niet bij de ANWB, dus weet het niet exact uit mn hoofd .
In principe is hij gewoon verzekerd tegen diefstal en schade, mits er geen opzet in het spel is, enzovoorts.
  #323  
Oud 07-09-10, 14:21
B-ruil's schermafbeelding
B-ruil B-ruil is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik lees op veel sites iets over een bedenktijd van 14 dagen bij telefoonverzekeringen.
Iemand enig idee wanneer deze tijd ingaat? Vanaf het moment dat je de polis getekend hebt?
  #324  
Oud 07-09-10, 18:08
lvwyk lvwyk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Hoi, volgens mij is de verzekering bij unigarant hetzelfde als die van de ANWB. Heeft iemand ervaring met een van deze? En weet iemand binnen hoeveel tijd na aankoop ik mijn iphone 4 bij de ANWB moet laten verzekering? Bedankt!
  #325  
Oud 10-09-10, 19:27
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Ik heb net eventjes met de ANWB gebeld over het verzekeren van een toestel wat in belgie is gekocht. Het verzekeren is geen probleem en kan gewoon via de telefoon. Ben je anwb lid dan kost je dat voor een telefoon van 640 euro €19.60 per jaar . Echter heb ik hem niet gevraagd wanneer je hem moet afsluiten, neem aan als je het toestel in bezit hebt
  #326  
Oud 11-09-10, 12:48
angel66 angel66 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

hoi

ik heb sinds 3a4 weken een iphone 4, met een lifeline platinum.
moet je een bepaalde periode verzekert zijn voor een claim?
als ik hem heb laten vallen en er zitten een paar kleine beschadigigen op het toestel, ook een klein putje op de beeldscherm.
moet je hier ook aangifte van doen?

Laatst gewijzigd door angel66; 11-09-10 om 15:24.
  #327  
Oud 13-09-10, 14:27
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Ik heb een Iphone besteld in Belgie en aangezien het moeilijk is om hier dan aan een verzekering te komen heb ik wat gezocht op internet. ben toen uitgekomen bij gsmverzekeren.nl deze site staat het toe om een toestel te verzekeren dat in belgie is gekocht. Je krijgt indien het toestel stuk is een vervangend toestel etc.

Ze verplichten je alleen om het platinum abbonement te pakken t/m 1350 euro. Dit kost 8.95 per maand. Indien je Iphone dan helemaal stuk is krijg je geen nieuwe maar krijg je een tegoedbon twv het verzekerde bedrag (€640 bij een belgisch gekocht toestel). Wel moet je bij het afsluiten van de verzekering een kassabon/factuur kunnen aantonen waarop het toestel perfect staat weergeven . Maar dat zal uiteraard geen probleem zijn. Ik denk dat dit mijn verzekering gaat worden mocht ik de Iphone in huis hebben
  #328  
Oud 14-09-10, 13:55
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4 32gb bij de Phonehouse gehaald en daar kost een verzekering 0.45 eurocent per dag. Ik vind dat wel te duur.

Valt een mobiel niet gewoon onder de inboedelverzekering?
  #329  
Oud 17-09-10, 21:30
kim 81 kim 81 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: tholen
Berichten: 5
Thumbs up TIP: goedkoop verzekeren! wie weet er meer?

beste mensen uit iphonetopia,
ik was aan het nadenken over een verzekering en had het een en ander gelezen hier op de site.
helaas sluiten (bijna) alle mensen voor hun nieuwe 4 een zeer kostbare verzekering af van soms bijna 200,- per jaar!!!

bij de ANWB sluit je voor 32,25 incl Assurantiebelasting een verzekering af voor een JAAR!!!
als je lid bent van de anwb dan kijg je nog eens 1,50 korting ( is toch een lekker biertje).

ik ben nog aan het orienteeren maar als ik er meer vind post ik het zeker!

hebben jullie nog verzekeringen gevonden die te betalen zijn? post ze dan!
groetjes kim

het is een verzekering voor mobiele apperatuur en voor dit bedrag tot 1000,- verzekerd.

als je overigens een doorlopende reisverzekering hebt en je hebt ergens anders geslapen dan thuis dan ben je ook verzekerd voor je iphone.

Laatst gewijzigd door kim 81; 17-09-10 om 21:33. Reden: extra info
  #330  
Oud 17-09-10, 21:35
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #331  
Oud 17-09-10, 21:51
kim 81 kim 81 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: tholen
Berichten: 5
Standaard dank je

bedankt dat je hem op een betere plaats hebt gezet!
groetjes kim
  #332  
Oud 18-09-10, 11:27
juuldeman juuldeman is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb mijn telefoon in de wc laten vallen ik kreeg gewoon een nieuwe.
  #333  
Oud 20-09-10, 16:33
DnB DnB is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 11
Standaard

Ik heb de T-mobile verzekering afgesloten toen ik mijn iphone4 kocht. In principe zou het bijna alles moeten dekken maar er zijn uiteraard weer kleine lettertjes aanwezig. Heeft iemand advies wat je het beste kunt doen als er een behoorlijk grote (en diepe) kras op je scherm zit? Hij viel namelijk uit mijn zak, nog geen 5cm van de grond, maar het ziet er toch wel erg uit.

Van te voren bedankt, iig.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-09-10 om 16:38.
  #334  
Oud 20-09-10, 19:20
Bastian87 Bastian87 is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 50
Standaard

Ook ik ga de ANWB verzekering nemen mooie prijs, het niet krijgen van een leentoestel vang ik wel op met een oud toestel.
  #335  
Oud 20-09-10, 19:30
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 Bekijk bericht
Ook ik ga de ANWB verzekering nemen mooie prijs, het niet krijgen van een leentoestel vang ik wel op met een oud toestel.
Waarvoor ben je dan verzekerd? Ik ben ook van plan om bij ANWB te gaan, maar ik heb wel garantie dus ben wel benieuwd wat de ANWB allemaal dekt.
  #336  
Oud 20-09-10, 20:01
Greggy Greggy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 19
Standaard

FYI: vriendinnetje van mij had een 3GS 16GB (plm. 1 jaar oud). Deze was ergens in het water gevallen. Gelukkig wel een verzekering afgesloten. Resultaat: leentoestel (weet niet welke; geen iPhone iig), 3GS opgestuurd; bleek niet meer te repareren, iPhone 4 als nieuw toestel!!! Kijk... da's lekker. Goeie deal. Had ik never-nooit niet verwacht.

(Ik zou haast hierom deze verzekering willen afsluiten op mijn nieuwe iPhone 4 over 1,5 jaar te laten zwemmen...).

Edit; leuke is dat haar abbo bijna afloopt. Kan je dus mooi een goedkoop abbo'tje afsluiten en heb je dus een iPhone 4....
  #337  
Oud 20-09-10, 20:51
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greggy Bekijk bericht
FYI: vriendinnetje van mij had een 3GS 16GB (plm. 1 jaar oud). Deze was ergens in het water gevallen. Gelukkig wel een verzekering afgesloten. Resultaat: leentoestel (weet niet welke; geen iPhone iig), 3GS opgestuurd; bleek niet meer te repareren, iPhone 4 als nieuw toestel!!! Kijk... da's lekker. Goeie deal. Had ik never-nooit niet verwacht.

(Ik zou haast hierom deze verzekering willen afsluiten op mijn nieuwe iPhone 4 over 1,5 jaar te laten zwemmen...).

Edit; leuke is dat haar abbo bijna afloopt. Kan je dus mooi een goedkoop abbo'tje afsluiten en heb je dus een iPhone 4....
Bij welke verzekering zat ze?
  #338  
Oud 20-09-10, 21:46
DnB DnB is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greggy Bekijk bericht
FYI: vriendinnetje van mij had een 3GS 16GB (plm. 1 jaar oud). Deze was ergens in het water gevallen. Gelukkig wel een verzekering afgesloten. Resultaat: leentoestel (weet niet welke; geen iPhone iig), 3GS opgestuurd; bleek niet meer te repareren, iPhone 4 als nieuw toestel!!! Kijk... da's lekker. Goeie deal. Had ik never-nooit niet verwacht.

(Ik zou haast hierom deze verzekering willen afsluiten op mijn nieuwe iPhone 4 over 1,5 jaar te laten zwemmen...).

Edit; leuke is dat haar abbo bijna afloopt. Kan je dus mooi een goedkoop abbo'tje afsluiten en heb je dus een iPhone 4....
Wauw, da's inderdaad iets om in je achterhoofd te houden voor de volgende versie.... als je dan toch al verzekerd bent
  #339  
Oud 21-09-10, 08:24
sjaakos sjaakos is offline
• iOS 4.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Kleine vraag.
Ik heb mijn iphone 3G laten vallen maar heb wel een actua platinum verzekering dus ga deze aanmelden.

Wat ik zou willen weten is of het mogelijk is om bijvoorbeeld bij te betalen om een 3GS of een 4 terug te krijgen?
Iemand (buiten de vorige post )toevallig ervaring mee?

Laatst gewijzigd door sjaakos; 21-09-10 om 08:30.
  #340  
Oud 21-09-10, 22:56
DnB DnB is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjaakos Bekijk bericht
Kleine vraag.
Ik heb mijn iphone 3G laten vallen maar heb wel een actua platinum verzekering dus ga deze aanmelden.

Wat ik zou willen weten is of het mogelijk is om bijvoorbeeld bij te betalen om een 3GS of een 4 terug te krijgen?
Iemand (buiten de vorige post )toevallig ervaring mee?
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk niet dat ze bij zulke verzekeringen dat soort deals maken. Als je 3G het niet meer doet en je een nieuw toestel krijgt, weet ik bijna 100% zeker dat je toch wel een 3GS of i4 krijgt, bijbetaling of niet. Om de simpele reden dat de 3G's niet meer gemaakt worden..

Uiteraard is dit maar een gedachte en kan ik het niet bevestigen, but that's just my two cents.
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 16:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 12:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 19-08-10 23:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 10:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 10:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.