//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Heb je dan een bron dat de ANWB service slecht is? Slecht bedoel ik eigenlijk niet, maar het is oorspronkelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 04-10-10, 23:34
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Heb je dan een bron dat de ANWB service slecht is?
Slecht bedoel ik eigenlijk niet, maar het is oorspronkelijk wel een auto verzekering dus ik denk dat de service van Belcompany beter is. En dan bedoel ik alleen al het feit dat je binnen 4 uur een nieuwe mobiel hebt. Bij ANWB zal dit zeker veel langer zijn. Er zullen ook wel een redenen achter zitten waarom de ANWB zo'n 100 euro per jaar goedkoper is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 05-10-10, 00:02
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Slecht bedoel ik eigenlijk niet, maar het is oorspronkelijk wel een auto verzekering dus ik denk dat de service van Belcompany beter is. En dan bedoel ik alleen al het feit dat je binnen 4 uur een nieuwe mobiel hebt. Bij ANWB zal dit zeker veel langer zijn. Er zullen ook wel een redenen achter zitten waarom de ANWB zo'n 100 euro per jaar goedkoper is.
Voor mij het belangrijkste: iphone gaat eventueel kapot dat ik of een nieuwe krijg of het word gerepareerd. Bovendien hoef ik geen vervangend toestel, want ik heb genoeg gsms in voorraad. (heb bijna de complete nokia N serie)
  #363  
Oud 05-10-10, 01:50
kim 81 kim 81 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: tholen
Berichten: 5
Thumbs up even bij de anwb geweest

ik ben vanmiddag even bij de anwb binnen gelopen en heb daar mijn iphone 4 en mijn ipad verzekerd.
waarde samen is volgens hun 899,- voor de iphone en 599,- voor de ipad.
eigen risico is 20,-
ze zijn verzekerd voor waterschade,diefstal/verlies, schade van buitenaf.
en ja het is voor buitenshuis.
binnen heb ik een andere verzekering.
ik kwam op ongeveer 40,- pj.
ik hoor bijna nooit slechte berichten via de consumentenbond, radar of kassa.
al die dure verzekeringen worden je altijd aangeboden in de winkels waar je het koopt.
met een mooi praatje erbij enz.
anwb heeft een goede naam met verzekeringen en ze zijn al lang niet meer het bedrijf dat je alleen komt redden met pech.
het is een bedrijf waar je terecht kunt voor alles wat met reizen, vakentie en andere dingen buitenshuis, zoals boten, caravans, hiking enz.
ik heb onze boot en toendertijd de caravan daar ook verzekerd en was altijd erg tevreden.
en nee ik heb geen aandelen bij de anwb
groetjes kim
  #364  
Oud 07-10-10, 15:52
jobalberga jobalberga is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mijn telefoon verzekerd bij unigarant met hun mobiele apparatuur verzekering. Ik heb hier zeer goede ervaringen mee, de premie was 23 euro voor een jaar en hij is buitenshuis tegen ongeveer alles verzekerd. Dit houdt in diefstal schade en verlies. Een maand geleden is mijn 3gs 16gb gestolen/gerold tijdens een avond stappen, waarna ik zonder gezeur de volledige aankoopwaarde van 700 euro terugkreeg (met aftrek van 20 euro eigen risico). Handig is dat ik met dezelfde verzekering ook mijn macbook pro verzekerd heb. Totale premie is 60 euro voor een jaar.
  #365  
Oud 08-10-10, 09:59
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Werkt Unigarant samen met ANWB? Want de premie is er evenveel.
  #366  
Oud 08-10-10, 11:05
jobalberga jobalberga is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Werkt Unigarant samen met ANWB? Want de premie is er evenveel.
Ja, de ANWB verzekert via Unigarant welke een dochteronderneming van de ANWB is.
  #367  
Oud 08-10-10, 16:24
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Ik denk dat ik mijn iPhone dan maar verzeker bij Unigarant, maar weet iemand wat het totale waarde in euro's is voor mijn iPhone 4 32GB?
  #368  
Oud 08-10-10, 16:38
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Ik denk dat ik mijn iPhone dan maar verzeker bij Unigarant, maar weet iemand wat het totale waarde in euro's is voor mijn iPhone 4 32GB?
Ik heb de daadwerkelijke waarde van de iphone 4 32GB op €829, (premie €25 op jaarbasis) want dat staat bij de Belcompany op de website.. Tip: maak een printscreen van de BC.
  #369  
Oud 08-10-10, 16:59
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Ik heb de daadwerkelijke waarde van de iphone 4 32GB op €829, (premie €25 op jaarbasis) want dat staat bij de Belcompany op de website.. Tip: maak een printscreen van de BC.
Hmm ik heb mijn iPhone van de Phonehouse en van hun heb ik een brief gekregen waarin staat dat mijn iPhone 743 euro waard is
  #370  
Oud 08-10-10, 17:03
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Hmm ik heb mijn iPhone van de Phonehouse en van hun heb ik een brief gekregen waarin staat dat mijn iPhone 743 euro waard is
Heb je niets aan, omdat unigarant de daadwerkelijke waarde wil hebben. Ben er zelf 3 dagen druk mee bezig geweest.
  #371  
Oud 08-10-10, 17:10
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Heb je niets aan, omdat unigarant de daadwerkelijke waarde wil hebben. Ben er zelf 3 dagen druk mee bezig geweest.
Hoe kan ik daar aan komen dan? Ik heb wel een bon, maar daar staat 269,95 euro op.
  #372  
Oud 08-10-10, 21:52
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Hoe kan ik daar aan komen dan? Ik heb wel een bon, maar daar staat 269,95 euro op.
Maak een printscreen van de belcompany site waar de iphones prijsvermelding op staat.
  #373  
Oud 08-10-10, 22:01
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Ja je kan je overal wel voor verzekeren, typisch nederland
  #374  
Oud 09-10-10, 16:23
niels89 niels89 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Standaard

Begrijp ik goed dat de printscreen van belcompany voldoet als aankoopprijs? Ik heb mijn toestel namelijk van xlvoordeel.nl (vodafone) en wil ook verzekeren bij ANWB. Ik kan alleen niet lukraak iets invullen als aankoopprijs, want ik moet het wel ergens op een bon hebben staan als ik wil laten uitkeren. Dit vertelde de ANWB medewerker althans. Nu heb ik net contact gehad met xlvoordeel en die begonnen nogal moeilijk te doen over de losse-toestel-waarde. Ik moest maandag maar even terug bellen. Gedoe!
  #375  
Oud 09-10-10, 17:48
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels89 Bekijk bericht
Begrijp ik goed dat de printscreen bij belcompany voldoet als aankoopprijs? Ik heb mijn toestel namelijk van xlvoordeel.nl (vodafone) en wil ook verzekeren bij ANWB. Ik kan alleen niet lukraak iets invullen als aankoopprijs, want ik moet het wel ergens op een bon hebben staan als ik wil laten uitkeren. Dit vertelde de ANWB medewerker althans. Nu heb ik net contact gehad met xlvoordeel en die begonnen nogal moeilijk te doen over de losse-toestel-waarde. Ik moest maandag maar even terug bellen. Gedoe!
Ik heb pas ook een iphone 4 gekocht bij belcompany... ze sturen een digitale overzicht waarin ook de waarde staat vermeld.
Anders moet je even bellen met hun, dan sturen zij een mailtje naar je.
  #376  
Oud 09-10-10, 17:56
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GTFO Bekijk bericht
Ik heb pas ook een iphone 4 gekocht bij belcompany... ze sturen een digitale overzicht waarin ook de waarde staat vermeld.
Anders moet je even bellen met hun, dan sturen zij een mailtje naar je.
Maar als je je iPhone hebt gekocht bij de Phonehouse, T-Mobile of xlvoordeel.nl heb je toch niets aan een overzicht van de belcompany?
  #377  
Oud 09-10-10, 17:58
GTFO GTFO is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Maar als je je iPhone hebt gekocht bij de Phonehouse, T-Mobile of xlvoordeel.nl heb je toch niets aan een overzicht van de belcompany?
Tmobile , Phonehouse sturen ook een overzicht van je factuur en de totale waarde van je toestel op naar je e-mail. Van xlvoordeel weet ik het niet.
  #378  
Oud 09-10-10, 18:00
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GTFO Bekijk bericht
Tmobile , Phonehouse sturen ook een overzicht van je factuur en de totale waarde van je toestel op naar je e-mail. Van xlvoordeel weet ik het niet.
Hmm ik heb die overzicht niet gekregen, maar ik heb hem ook in de winkel gekocht.
  #379  
Oud 09-10-10, 18:09
jobalberga jobalberga is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Maar als je je iPhone hebt gekocht bij de Phonehouse, T-Mobile of xlvoordeel.nl heb je toch niets aan een overzicht van de belcompany?
1. Het gaat om de waarde van het toestel. Een telefoon gekocht bij xlvoordeel is even veel waard als hetzelfde toestel gekocht bij een andere winkel
2. Heb zelf gewoon een reële schatting gemaakt van de waarde en hem voor dat bedrag verzekerd. Heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan of lastige vragen over gesteld. Toen hij gestolen was heb ik een kopie van de 0 euro factuur gemaild en vervolgens hebben ze zonder mopperen de door mij geschatte nieuwwaarde van 700 euro over gemaakt
Conclusie: Maak je niet teveel druk om het gedoe...
  #380  
Oud 09-10-10, 18:19
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jobalberga Bekijk bericht
1. Het gaat om de waarde van het toestel. Een telefoon gekocht bij xlvoordeel is even veel waard als hetzelfde toestel gekocht bij een andere winkel
2. Heb zelf gewoon een reële schatting gemaakt van de waarde en hem voor dat bedrag verzekerd. Heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan of lastige vragen over gesteld. Toen hij gestolen was heb ik een kopie van de 0 euro factuur gemaild en vervolgens hebben ze zonder mopperen de door mij geschatte nieuwwaarde van 700 euro over gemaakt
Conclusie: Maak je niet teveel druk om het gedoe...
Ok, ik heb gister al een verzekering aangevraagd bij Unigarant. Ik heb daar een waarde van 830 euro ingevoerd. Als ze naar de nieuwwaarde vragen laat ik ze wel een printscreen van Belcompany zien.
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 17:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 13:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 20-08-10 00:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 11:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.