iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Heb je dan een bron dat de ANWB service slecht is? Slecht bedoel ik eigenlijk niet, maar het is oorspronkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Slecht bedoel ik eigenlijk niet, maar het is oorspronkelijk wel een auto verzekering dus ik denk dat de service van Belcompany beter is. En dan bedoel ik alleen al het feit dat je binnen 4 uur een nieuwe mobiel hebt. Bij ANWB zal dit zeker veel langer zijn. Er zullen ook wel een redenen achter zitten waarom de ANWB zo'n 100 euro per jaar goedkoper is.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
even bij de anwb geweest
ik ben vanmiddag even bij de anwb binnen gelopen en heb daar mijn iphone 4 en mijn ipad verzekerd.
waarde samen is volgens hun 899,- voor de iphone en 599,- voor de ipad. eigen risico is 20,- ze zijn verzekerd voor waterschade,diefstal/verlies, schade van buitenaf. en ja het is voor buitenshuis. binnen heb ik een andere verzekering. ik kwam op ongeveer 40,- pj. ik hoor bijna nooit slechte berichten via de consumentenbond, radar of kassa. al die dure verzekeringen worden je altijd aangeboden in de winkels waar je het koopt. met een mooi praatje erbij enz. anwb heeft een goede naam met verzekeringen en ze zijn al lang niet meer het bedrijf dat je alleen komt redden met pech. het is een bedrijf waar je terecht kunt voor alles wat met reizen, vakentie en andere dingen buitenshuis, zoals boten, caravans, hiking enz. ik heb onze boot en toendertijd de caravan daar ook verzekerd en was altijd erg tevreden. en nee ik heb geen aandelen bij de anwb groetjes kim |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn telefoon verzekerd bij unigarant met hun mobiele apparatuur verzekering. Ik heb hier zeer goede ervaringen mee, de premie was 23 euro voor een jaar en hij is buitenshuis tegen ongeveer alles verzekerd. Dit houdt in diefstal schade en verlies. Een maand geleden is mijn 3gs 16gb gestolen/gerold tijdens een avond stappen, waarna ik zonder gezeur de volledige aankoopwaarde van 700 euro terugkreeg (met aftrek van 20 euro eigen risico). Handig is dat ik met dezelfde verzekering ook mijn macbook pro verzekerd heb. Totale premie is 60 euro voor een jaar.
|
|
|||
|
|||
Werkt Unigarant samen met ANWB? Want de premie is er evenveel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik mijn iPhone dan maar verzeker bij Unigarant, maar weet iemand wat het totale waarde in euro's is voor mijn iPhone 4 32GB?
|
|
|||
|
|||
Ik heb de daadwerkelijke waarde van de iphone 4 32GB op €829, (premie €25 op jaarbasis) want dat staat bij de Belcompany op de website.. Tip: maak een printscreen van de BC.
|
|
|||
|
|||
Hmm ik heb mijn iPhone van de Phonehouse en van hun heb ik een brief gekregen waarin staat dat mijn iPhone 743 euro waard is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja je kan je overal wel voor verzekeren, typisch nederland
|
|
|||
|
|||
Begrijp ik goed dat de printscreen van belcompany voldoet als aankoopprijs? Ik heb mijn toestel namelijk van xlvoordeel.nl (vodafone) en wil ook verzekeren bij ANWB. Ik kan alleen niet lukraak iets invullen als aankoopprijs, want ik moet het wel ergens op een bon hebben staan als ik wil laten uitkeren. Dit vertelde de ANWB medewerker althans. Nu heb ik net contact gehad met xlvoordeel en die begonnen nogal moeilijk te doen over de losse-toestel-waarde. Ik moest maandag maar even terug bellen. Gedoe!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders moet je even bellen met hun, dan sturen zij een mailtje naar je. |
|
|||
|
|||
Maar als je je iPhone hebt gekocht bij de Phonehouse, T-Mobile of xlvoordeel.nl heb je toch niets aan een overzicht van de belcompany?
|
|
|||
|
|||
Tmobile , Phonehouse sturen ook een overzicht van je factuur en de totale waarde van je toestel op naar je e-mail. Van xlvoordeel weet ik het niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Heb zelf gewoon een reële schatting gemaakt van de waarde en hem voor dat bedrag verzekerd. Heeft nog nooit iemand moeilijk over gedaan of lastige vragen over gesteld. Toen hij gestolen was heb ik een kopie van de 0 euro factuur gemaild en vervolgens hebben ze zonder mopperen de door mij geschatte nieuwwaarde van 700 euro over gemaakt Conclusie: Maak je niet teveel druk om het gedoe... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
verzekering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verzekering | giljom | iPhone algemeen | 0 | 10-04-11 17:56 |
iPhone verzekering | S¡mon | iPhone algemeen | 5 | 13-02-11 13:54 |
iPhone 4 UK verzekering in NL | Fredzzz | Koopinformatie Rest Europa | 13 | 20-08-10 00:08 |
verzekering iphone | elsje1966 | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-06-10 11:20 |
iPhone Verzekering | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 9 | 28-10-08 11:19 |
|
|