//

iPhone verzekering

iPhone verzekering discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een kostbaarheden verzekering bij Interpolis. Nu heb ik mn iPhone 4 een maand en is er gisteren door een enorme ongelukkigheid, buiten mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 25-09-10, 16:06
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ik heb een kostbaarheden verzekering bij Interpolis. Nu heb ik mn iPhone 4 een maand en is er gisteren door een enorme ongelukkigheid, buiten mijn macht, een reeks scheuren in de achterkant gekomen. Wordt dit gewoon gedekt?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 25-09-10, 16:23
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Heeft iemand al ervaring met een gestolen/kapotte iPhone bij de ANWB mobile verzekering?
  #343  
Oud 27-09-10, 16:32
niels89 niels89 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Standaard ANWB verzekering

Ik heb net even gebeld met de ANWB. Ik heb er zelf geen ervaring mee, zat hiervoor bij Pro-assist. Nu ik een Iphone 4 heb bij Vodafone willen ze mij bij Pro-assist niet meer hebben. ANWB echter wil dit wel. Voor nog geen 25 euro per jaar en een eigen risico van 20 euro kan ik mijn Iphone verzekeren tegen diefstal en schade. Er werd wel benadrukt dat schade buitenshuis gebeurd moet zijn. Nu begrijp ik echt niet hoe ze dat kunnen natrekken, maar goed. Je krijgt bij schade of diefstal de NIEUWwaarde uitgekeerd. Deze waarde wordt wel bepaald door ANWB zelf, maar ik denk dat dat opzich wel goed zit. Als de dagwaarde van de Iphone die je verzekert minder is dan 50% van de nieuwwaarde, krijg je de dagwaarde. Ach ja, zal niet snel gebeuren aangezien alle Apple producten duur blijven. Iemand anders ervaring of een idee voor een andere verzekering?
  #344  
Oud 27-09-10, 17:28
mustiej70 mustiej70 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

kan ik mijn iphone 4 verzekeren bij t-mobile door proassist?

want ik had vergeten om verzekering bij te doen bij studentmobiel.en mijn iphone kwam vandaga maar niemand was thuis dus morge 2e verzending..
  #345  
Oud 27-09-10, 18:52
Bart02's schermafbeelding
Bart02 Bart02 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DnB Bekijk bericht
Ik heb de T-mobile verzekering afgesloten toen ik mijn iphone4 kocht. In principe zou het bijna alles moeten dekken maar er zijn uiteraard weer kleine lettertjes aanwezig. Heeft iemand advies wat je het beste kunt doen als er een behoorlijk grote (en diepe) kras op je scherm zit? Hij viel namelijk uit mijn zak, nog geen 5cm van de grond, maar het ziet er toch wel erg uit.

Van te voren bedankt, iig.
Nog een keer laten vallen, krijg je een nieuwe. Alleen dat is niet erg netjes.

Ik weet niet of ze iPhones in nemen omdat er een krasje opzit..
  #346  
Oud 28-09-10, 08:39
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Heeft iemand ervaring met gsmverzekeren.nl?
  #347  
Oud 30-09-10, 08:53
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjord Bekijk bericht
Heeft iemand ervaring met gsmverzekeren.nl?
Ik heb er geen ervaring mee, maar het ziet er wel goed uit. Ik zou dan wel minimaal het Gold pakket kiezen, want het Silver pakket dekt de dingen wat meestal ook nog wel onder de garantie valt.

Als je de iPhone al hebt moet je wel hier rekening mee houden:
Het te verzekeren toestel mag niet ouder dan 2 weken zijn bij aanvraag van uw verzekering.

Mocht u toestel ouder zijn dan 2 weken dan komt deze niet meer in aanmerking voor verzekering.
  #348  
Oud 02-10-10, 01:09
kthnxbainao kthnxbainao is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

Is toch vreemd, die ANWB verzekering is toch een stuk goedkoper dan gsmverzekeren.nl.
Je moet namelijk bij gsmverzekeren.nl het Platinum pakket nemen voor je iPhone.

Dat is toch 8,95 per maand waar de ANWB dan weer 30 euro voor het hele jaar vraagt.
Scheelt toch zo'n 70 euro per jaar.

Wat zou het verschil dan precies zijn...?
  #349  
Oud 02-10-10, 13:46
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kthnxbainao Bekijk bericht
Is toch vreemd, die ANWB verzekering is toch een stuk goedkoper dan gsmverzekeren.nl.
Je moet namelijk bij gsmverzekeren.nl het Platinum pakket nemen voor je iPhone.

Dat is toch 8,95 per maand waar de ANWB dan weer 30 euro voor het hele jaar vraagt.
Scheelt toch zo'n 70 euro per jaar.

Wat zou het verschil dan precies zijn...?
Bij ANWB is het zo dat bij diefstal je moet kunnen aantonen dat je iPhone is gestolen. Bij gsmverzekeren zit dit anders geloof ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart02 Bekijk bericht
Nog een keer laten vallen, krijg je een nieuwe. Alleen dat is niet erg netjes.

Ik weet niet of ze iPhones in nemen omdat er een krasje opzit..
Hoe groot is de kras en op welke plek?

Laatst gewijzigd door King1987; 02-10-10 om 13:47. Reden: mquote gebruiken aub.
  #350  
Oud 04-10-10, 12:32
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Ik heb net (4-10-2010) de mijne verzekerd. Ik moest €14 op jaarbasis betalen. Ik heb nml de iphone 4 32GB (T-Mobile versie) icm met 1 jarig abonnement afgesloten bij de phonehouse. (was op 27-08-2010) En daar stond een bedrag op wat ik moest bijbetalen en dat bedrag heb ik doorgegeven aan de ANWB. Val en waterschade dekt de ANWB alleen buitenhuis!!
  #351  
Oud 04-10-10, 15:07
zembla89 zembla89 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Ik heb net (4-10-2010) de mijne verzekerd. Ik moest €14 op jaarbasis betalen. Ik heb nml de iphone 4 32GB (T-Mobile versie) icm met 1 jarig abonnement afgesloten bij de phonehouse. (was op 27-08-2010) En daar stond een bedrag op wat ik moest bijbetalen en dat bedrag heb ik doorgegeven aan de ANWB. Val en waterschade dekt de ANWB alleen buitenhuis!!
Maar binnenshuis kan je het gewoon onder je inboedel verzekering terug krijgen heb ik gehoord. :j
  #352  
Oud 04-10-10, 16:27
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Val en waterschade dekt de ANWB alleen buitenhuis!!
Geen diefstal als je het kunt aantonen?
  #353  
Oud 04-10-10, 16:46
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Geen diefstal als je het kunt aantonen?
Wat ik eruit had begrepen wel diefstal. Maar je moet aantoonbare braaksporen etc hebben. Dus dezelfde voorwaarden als al die andere laaien lichtsters. Waarom ik deze heb genomen is dat hun voor mij de goedkoopste is op jaarbasis. (€14 per jaar maar)
  #354  
Oud 04-10-10, 16:48
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Wat ik eruit had begrepen wel diefstal. Maar je moet aantoonbare braaksporen etc hebben. Dus dezelfde voorwaarden als al die andere laaien lichtsters. Waarom ik deze heb genomen is dat hun voor mij de goedkoopste is op jaarbasis. (€14 per jaar maar)
Welk bedrag (waarde van je iPhone 4) heb je er ingevuld?
  #355  
Oud 04-10-10, 16:52
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Welk bedrag (waarde van je iPhone 4) heb je er ingevuld?
Mijn gesimlockte T-Mobile iphone 4 32GB staat op de garantiebon van de phonehouse een bedrag van €460 bijbetaling. Dus dat bedrag kon ik de iphone 4 voor verzekeren. Ik kon niet de daadwerkelijke waarde nemen, omdat ik daar geen bewijs/garantiebon van heb.

Beter een bedrag van €460 invullen en €14 per jaar betalen dan €600 invullen en ergens anders €6,95 tot €8,95 per maand betalen.

Laatst gewijzigd door pinokkia; 04-10-10 om 16:54.
  #356  
Oud 04-10-10, 19:25
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

ik heb met mijn iphone 4 een verzekering afgesloten bij belcompany waar ik hem ook vandaan heb. Voor 10 euro in de maand. hij is verzekerd tegen ALLE soorten schade (diefstal moet ik nog even over bellen). De rede maakt ook niet uit, en ik heb binnen 4 uur een nieuw toetstel. hij mag zo vaak kapot gaan als je ... uh... wilt. is het een hoge prijs of kan ik ergens anders nog een goedkopere vinden? Ik kan hem nog tot volgende week afzeggen...
  #357  
Oud 04-10-10, 21:00
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrangeY Bekijk bericht
ik heb met mijn iphone 4 een verzekering afgesloten bij belcompany waar ik hem ook vandaan heb. Voor 10 euro in de maand. hij is verzekerd tegen ALLE soorten schade (diefstal moet ik nog even over bellen). De rede maakt ook niet uit, en ik heb binnen 4 uur een nieuw toetstel. hij mag zo vaak kapot gaan als je ... uh... wilt. is het een hoge prijs of kan ik ergens anders nog een goedkopere vinden? Ik kan hem nog tot volgende week afzeggen...
Het is niet goedkoop, maar de service is daarin tegen wel goed. Voor die 120 euro per jaar zou ik zelf een andere verzekering nemen. Maar als jij vanzelf weet dat je niet zuinig met je iPhone omgaat zou ik het wel doen
  #358  
Oud 04-10-10, 21:10
OrangeY OrangeY is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Het is niet goedkoop, maar de service is daarin tegen wel goed. Voor die 120 euro per jaar zou ik zelf een andere verzekering nemen. Maar als jij vanzelf weet dat je niet zuinig met je iPhone omgaat zou ik het wel doen
haha niet zuinig dat ding is dierbaarder dan mn leven. maar waar kan ik hem goedkoper halen dan?? dat is meer mijn vraag
  #359  
Oud 04-10-10, 21:58
Brumemail Brumemail is offline
Banned
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OrangeY Bekijk bericht
haha niet zuinig dat ding is dierbaarder dan mn leven. maar waar kan ik hem goedkoper halen dan?? dat is meer mijn vraag
Daar ben ik zelf ook nog niet over uit. ANWB is wel heel goedkoop, maar zal de service zeker slechter zijn. Mahé is een verzekering die ze je aanbevelen bij Apple laptops en iPods dus ik heb ze gevraagd of het ook mogelijk is met een iPhone. Ze hebben mij al een aanmeld formulier gestuurd dus ik wacht het nog even af. Ik weet ook nog niet hoe duur ze zijn.

Daarnaast heb je ook nog Lifeline van de Phonehouse of gsmverzekeren.nl, maar dan zou ik toch voor de Belcompany verzekering kiezen, omdat dat goedkoper is

Laatst gewijzigd door Brumemail; 04-10-10 om 22:00.
  #360  
Oud 04-10-10, 22:20
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brumemail Bekijk bericht
Daar ben ik zelf ook nog niet over uit. ANWB is wel heel goedkoop, maar zal de service zeker slechter zijn. Mahé is een verzekering die ze je aanbevelen bij Apple laptops en iPods dus ik heb ze gevraagd of het ook mogelijk is met een iPhone. Ze hebben mij al een aanmeld formulier gestuurd dus ik wacht het nog even af. Ik weet ook nog niet hoe duur ze zijn.

Daarnaast heb je ook nog Lifeline van de Phonehouse of gsmverzekeren.nl, maar dan zou ik toch voor de Belcompany verzekering kiezen, omdat dat goedkoper is
Heb je dan een bron dat de ANWB service slecht is?
Reageren

Labels
verzekering



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone verzekering giljom iPhone algemeen 0 10-04-11 16:56
iPhone verzekering S¡mon iPhone algemeen 5 13-02-11 12:54
iPhone 4 UK verzekering in NL Fredzzz Koopinformatie Rest Europa 13 19-08-10 23:08
verzekering iphone elsje1966 Koopinformatie Nederland 1 22-06-10 10:20
iPhone Verzekering Jakiie Odido (T-Mobile) 9 28-10-08 10:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:44.