iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5994-iphone-start-niet-meer-op-continu-appeltje-op-scherm-verzameltopic.html)

paulT 22-02-11 00:13

Ik zie dat jij een 4 hebt dus het verhaal zal voor jou wel anders zijn. Sorry.....

fflierman 22-02-11 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulT (Bericht 644767)
Ik heb een 3G en ik herstel m met deze > http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw

Bestand staat op Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch achter Firmware 3.1.2
Daarmee lukt ie bij mij wel.
Misschien heb jij anders een ander probleem.

In recovery als volgt >> Home en powerknop samen ongeveer 10 sec ingedrukt houden (het appellogo verdwijnt)
Homeknop (onderste) vast blijven houden en aansluiten totdat itunes meld dat hij de iphone gevonden heeft.
Vervolgens druk je op .. SHIFT & herstellen (OP BEIDE !!!!!)
Dan opent zich een deelvenster waar je de gedownloade firmware kunt opzoeken.
OK klikken en het kreng herstelt zich.

Dit heb ik allemaal gedaan, zonder resultaat...
Iig bedankt voor de uitleg :)

paulT 22-02-11 10:34

Dan weet ik t niet meer. Om als frisbie te gebruiken is ook fustrerend.

jessieh 23-02-11 02:39

Mijn Iphone heb ik laten vallen en nu als ik hem aan probeer te doen dan zie ik alleen een apple logo die na 10 sec weer weg gaat. Verder kan de computer en itunes hem ook niet meer zien, is hij dan nog te redden??

fflierman 23-02-11 20:22

Ben met mn iphone naar een kenner gegaan.. en wat bleek: accu ontploft, was helemaal gaan lekken en vastplakken in mn iphone! Meteen een nieuwe accu erin gezet en hij doet het weer helemaal super!

Mocht iemand hier problemen hebben met zijn/haar iphone en er echt niet uitkomen met wat dan ook, ik heb een goed adresje in Noord-Holland, snel en voordelig met originele onderdelen!

gijsfrederiks 27-02-11 15:34

ipod niet meer aan
 
hallo

na mijn jailbreak(greenposion) met mijn ipod touch 4g 8gb wou ik hem weer herstellen maar itunes geeft aan: de ipod kan niet worden hersteld, omdt er geen verbinding kan worden gemaakt met de ipod software updateserver, omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is probeer het later opnieuw

nou heb ik dit een aantal keren geprobeerd
mijn ipod geeft aan een itunes logo en usb kabel dat ik hem moet aansluiten met itunes en itunes zegt dan dat er een herstel actief is

er staat ook bij informatie ipod:

naam: ipod
capaciteit: nvt
softwareversie: nvt
serienummer: nvt

kan iemand mij helpen aub !!!?

heel veel dank

trouwens ik heb dfu mode alles al geprobeerd....

paulT 27-02-11 16:06

Probeer dmv recoverymode de fw er weer in te zetten en dan opnieuw jb.
Eerst de goede fw downloaden en de rest staat in dit lijntje terug beschreven. Via Shift herstel de goede fw er in peuteren.

gijsfrederiks 27-02-11 16:14

hallo paul T
bedankt dat je reageert

maar wat is precies de recovery mode , hoe krijg ik die??
eigenlijk wil ik niet meer jailbreaken maar als het niet anders kan is het goed
dank!

oja
dit vond ik zojuist op iphonewiki

Als u wilt upgraden of downgraden van de baseband, zorg ervoor dat je niet het hosts-bestand te wijzigen. De Cydia-server kan niet omgaan met de verzoeken om de baseband certificaten.

paulT 27-02-11 16:47

Citaat hier onder. Jij moet dus eerst de 4.2.1 dowloaden. En dan in recovery er op zetten. Vervolgens weer JB.

Oorspronkelijk geplaatst door paulT
Ik heb een 3G en ik herstel m met deze > http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw

Bestand staat op Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch achter Firmware 4.2.1

In recovery als volgt >> Home en powerknop samen ongeveer 10 sec ingedrukt houden (het appellogo verdwijnt)
Homeknop (onderste) vast blijven houden en aansluiten totdat itunes meld dat hij de iphone gevonden heeft.
Vervolgens druk je op .. SHIFT & herstellen (OP BEIDE !!!!!)
Dan opent zich een deelvenster waar je de gedownloade firmware kunt opzoeken.
OK klikken en het kreng herstelt zich.

paulT 27-02-11 17:22

Let op dat je de fw neemt voor de goede ipod en niet de iphone!

gijsfrederiks 27-02-11 17:48

hey Paul T

ik heb het geprobeerd alles ging goed
de recoverymode(dfu) lukte daarna drukte ik op shift herstel enz selecteerde de firmware

dan ging ie uitpakken
HERSTEL VAN IPOD BIJ APPLE CONTROLEREN.. en dan kreeg ik de foutmelding:
de ipod ipod kan momenteel niet worden hersteld, omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de ipod-softwareupdate server
of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is

wat moet ik nu doen
en denk je dat mijn jailbreak er al af is

want ik ben van plan terug naar de winkel te gaan en als ze zien dat die jailbreak er nog opzit dan kan ik het wel vergeten

paulT 28-02-11 14:21

Hij moet ook geen verbinding maken met update server. Je moet SHIFT en HERSTELLEN te gelijk indrukken om vervolgens het bestand dat je hebt gedownload te selecteren.
Als dat niet de goede firmware is moet je een andere nemen.
Anders weet ik het ook niet en gaat voor mij ook het licht uit.

Ik heb net een iphone ge-JB die vast zat. Daarbij vond ik ook pas na 5 keer proberen de goede FW waarbij ik hem daar na kon JB en unlocken met redsnOw.

Emsie 28-02-11 17:32

Hai! Ik heb net een nieuwe ipod touch, 4e generatie, maar ik wist de code niet meer, dus hij is nu geblokkeerd en er staat op het scherm: Verbind met iTunes.Dat heb ik gedaan, hij is nu bezig met herstellen. Maar als ik dan klaar ben, zegt hij dat hijn is gestopt. Wat moet ik dan doen? Ik heb snel hulp nodig.:(

gijsfrederiks 01-03-11 15:36

welke code?

biancahey 05-03-11 18:33

Ik heb mijn iphone opnieuw opgestart. Toen begon het probleem. Ik zie nu een half doodshoofdje van de jailbreak en een half appeltje, ertussenin zeg maar. Normaal is dat een soort animatie maar dat is dus volledig vastgelopen. Ik kan helemaal niks meer. Als ik de home knop ingedrukt houd reageert ie helemaal niet. Als ik m op de computer aansluit en itunes opstart ziet itunes m niet eens. Ook op de aan/uitknop reageert het toestel helemaal niet.

Hoe krijg ik dit nog goed?

biancahey 06-03-11 13:47

Volgens mij komen er niet zoveel mensen in dit deel van het forum. Jammer hoor.

joeyman1 07-03-11 08:07

Hallo,

Ik heb zojuist een tweedehands Iphone gekocht die gejailbreakt was.
Volgens mij is het een 3g die simlock-vrij is.

Toen wou ik op Itunes muziek gaan downloaden en op mijn Iphone zetten, maar mijn Iphone werd niet herkend. Dus heb ik op herstellen geklikt.
Toen de Iphone hier mee klaar was, verscheen er in eens ''de Iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een fout voorgedaan (1015)''.

Nu krijg ik mijn Iphone niet meer werkend en zie ik alleen nog maar het itunes logo met een usb- kabel die hiernaar verwijst.

Ik weet niet precies meer welke firmware ik had. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt gewoon niet.

Kan iemand mij hier misschien stap voor stap vertellen wat ik moet doen om hem weer aan de praat te krijgen.

paulT 07-03-11 08:41

Dmv recoverymode de goede firmware er weer op zetten. Kijk even terug op deze discussie. Heb ik al 5 keer beschreven.

biancahey 07-03-11 10:43

Ik weet niet eens hoe dat zou moeten. Mijn iphone reageert gewoon helemaal nergens meer op. De batterij is ondertussen helemaal leeg en hij laadt ook al niet meer op. Aansluiten op itunes heeft totaal geen nut want er is geen enkel verschil tussen wel de iphone aangesloten of niet. Die ziet 'm niet eens.

Moet ik misschien bepaalde knoppen tegelijk indrukken of zo?
Ik heb echt geen idee hoe ik het aan moet pakken.

paulT 07-03-11 11:07

Lezen
 
Hoe je het moet aanpakken? Eerst lezen >>>>Kijk even terug op deze discussie. Heb ik al 5 keer beschreven

gijsfrederiks 07-03-11 17:07

er komt binnenkort ios 4.3 misschien in plaats van herstellen updaten misschien dat ie dan wel lukt ik hoop het want ik kan nu ook niks met mn ipod

biancahey 07-03-11 18:08

Met al die programma's die hier beschreven werden kon ik helemaal niks. Ik ben een echte noob op dat gebied. Bovendien hoeft mijn jailbreak ook niet perse te blijven zitten omdat ik mijn telefoon, helaas pindakaas, weer moet inleveren bij T-mobile omdat mijn contract ontbonden wordt. (of ik moest een dik bedrag bijleggen voor een telefoon van 1,5 jaar oud, nou even niet dus) Dus ik ben verder maar even op zoek gegaan en iets gevonden waardoor ik mijn telefoon in de herstelmodus kreeg of zo. Die dus via itunes uitgevoerd. Herkende die ineens mijn simkaart niet meer. Hij bleef maar zeggen dat er geen kaart in zat. Na 20x de kaart erin proppen zag ie m ineens wel.
Nu heb ik geeneens een backup teruggezet maar als een nieuwe iphone geinstalleerd.
Klaar om terug te sturen naar T-mobile en dan mogen ze zelf maar uitzoeken wat ze ermee gaan doen.

Renk 07-03-11 18:14

Hardwareprobleempje waarschijnlijk.
 
Onlangs zelfde probleem gehad. Alles geprobeerd. Schijnt iets te zitten in de hardware. Kan zomaar spontaan gebeuren. Kreeg bij aansluiten op iTunes foutmelding dat de iPhone nog in 'herstelmodus stond'. iTunes herkend de IMEI niet meer.
Naar T-Mobile shop en telefoon laten opsturen :mad:. Binnen 8 dagen nieuwe in de bus. Hoop dat je back-up hebt op je Mac. Dan is het dadelijk weer een fluitje van een cent om al je instellingen weer op je telefoon te krijgen. Gaat allemaal helemaal vanzelf.:)

yuran141 09-03-11 20:59

mijn ipod touch 4g 4.2.1
 
hallo
ik heb nogal een vraagje omdat ik vandeweek mijn ipod had gejailbreakt wwerkte die slomer en gooide ik al die zooi (duss ook cydia) ervan af waardoor mijn ipod touch 4g vastliep. Dus ik drukte bij instellingen op alle in houd wissen maar 2dagen later zie ik als ik hem opstap een zwart scherm en dan 5 minuten later een apple icoontje tevoorschijn komen even later komt het doodskopje van redsnow op me schrem met zo cirkeltje dat ie iets doet. Dus mijn vraag is hoe kan ik weer op mijn ipod zonder dat ie vastloopt bij dat doodskopje???
alsvast bedankt:d

Ouri 15-03-11 23:55

help dringend!
 
ik was iets aan het doen in cydia en hij bleef hangen ik zette hem uit met sleep en home knop in te houden hij starte weer op en nu komt da appeltje tervoorschijn en gaat weer weg zo iederekeer opnieuw help wat moet ik doen heeel dringend! het is een iphone 4g!

kleinveld 19-03-11 20:06

Ik heb een crack voor Mywi 4.0 via YouTube - How To get MyWi 4.0 for Free (Working) iOS4, iPhone4, iPad (Crack) geinstalleerd.
Heel dom, want aan de reacties te zien kon ik al zien dat deze versie niet goed was, maar was te snel met installeren. Nu krijg ik mijn telefoon niet meer aan. Hij springt van het apple tekentje op de doodskop van de jailbreak en loopt dan vast. De opgegeven programma's zijn voornamelijk voor windows en ik heb een mac laptop. Kan dus niet zoveel. In Itunes zie ik mijn iphone niet meer, omdat hij niet aan springt.
Wat moet ik doen?
Gelukkig heb ik vanmiddag nog een back-up gemaakt (na het installeren van mywi, maar die kan er weer afhalen natuurlijk. maar dan moet ik wel eerst de back-up terug zien te krijgen, hoe doe ik dit????

boink 22-03-11 23:25

In Dfu mode zetten en dan herstellen werkt ook niet?

kleinveld 22-03-11 23:57

Werkte in eerste instantie ook niet. Bij hoge uitzondering bij de Apple store laten fixen. Idd op doe manier zoals ik zelf ook al had geprobeerd. Thuis met iTunes mijn gegevens terug gezet. Moest wel eerst een nieuwe versie van iTunes downloaden, terwijl Mac update niks aangaf. Misschien lag het hieraan. Heb iig m'n phone terug, nu wachten op de 4.3 jailbreake, hoop dat ie snel komt!
Bedankt iig!

bart81 23-03-11 21:40

Ik had hetzelfde probleem. (vodafone/3GS/iOS4.3)

Maar uiteindelijk zit het probleem bij mij in de data verbinding via 3G en dat in combinatie met 'Personal Hotspot'.
Dus wat bij mij werkt nu is om 3G uit te zetten en vervolgens de mobiele data verbinding ook uit te zetten. Zodat de optie 'Personal Hotspot' ook automatisch verdwijnt.

Uberhaupt bij de instellingen komen is een hele kunst. Al die vastlopers, en Apple logo's constant in beeld helpen dan niet mee namelijk. Vanuit de DFU modus en dan op iTunes aansluiten gaf bij mij de mogelijkheid om heel kort in mijn iPhone aanpassingen te kunnen doen. Maar soms lukt dat nog niet eens want op het moment dat ik dan naar instellingen/netwerk ging was het kwaad al geschied.

succes en ben benieuwd of deze oplossing ook voor anderen geldt.

robvangenderen 24-03-11 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kleinveld (Bericht 654486)
Werkte in eerste instantie ook niet. Bij hoge uitzondering bij de Apple store laten fixen. Idd op doe manier zoals ik zelf ook al had geprobeerd. Thuis met iTunes mijn gegevens terug gezet. Moest wel eerst een nieuwe versie van iTunes downloaden, terwijl Mac update niks aangaf. Misschien lag het hieraan. Heb iig m'n phone terug, nu wachten op de 4.3 jailbreake, hoop dat ie snel komt!
Bedankt iig!

hoop zeker dat ie snel komt, na horen zeggen, binnen 2 weken is ie er...

Brandweermanbert 27-03-11 14:48

Help help stom stom
 
Heb ik een app om de app's in mappen te zetten. Denk ik slim te zijn en verberg de app's die in de mappen zitten (tenminste ik dacht slim te zijn)
Nu zie ik totaal geen app's meer en kan ik dus ook niets terug zetten. Kan ik de Iphone in een veilige mode opstarten zodat ik alles weer terug kan zetten of is er een ander manier om dit op te lossen. Iedere suggestie is welkom.
Alvast bedankt :( :(

trudydegraaf 05-04-11 20:41

ik heb een iphone 3gs 32 gb. Wat bij mij heel erg vaak gebeurt is dat hij tijdens een gesprek gewoon uitvalt en dan het appeltje in mijn scherm verschijnt. Ik kan er een paar minuten helemaal niks mee doen, en dan start ie vanzelf weer op. Heel vervelend als je een belangrijk gesprek aan het voeren bent.
Hij is niet gejailbreakt.Woe weet raad????

edjohan 12-04-11 16:58

Hoi croiman,
Ik heb een vraag.
Ik heb via cydia wat binnen gehaald en nu is mijn Iphone 4 gecrasht.
Alleen het appeltje is te zien.
Ik heb hem achter de computter gehad maar Itunes ziet hem niet.
Harde recet enz allemaal gedaan maar nee niets doet het.
Weet jij nog een oplossing????
Of iemand die dit leest?????

biancaedwin 12-04-11 22:05

niet opstarten
 
IK heb een probleem,
ik heb een iphone 3 gekocht met jailbreak,
wilde deze terug naar de fabrieksinstelling zetten maar krijg nu constant het apple icoon in beeld. Heb hem ook al naar zo,n telefoonwinkel/belhuis gebracht maar die konden ook zo niks doen dan zou het me heel veel kosten ds dacht misschien weten jullie wat ik kan proberen.
Ze vertelde bij de belhuis dat er waarschijnlijk geen back up op zit of zo.

kan er iemand mij aub helpen

Decofact 14-04-11 07:30

Iphone en Itunes reageren niet meer
 
Ik heb gisteren versie 4.3.1 gedownload op mijn iphone en itunes geupdated. Nu reageert mijn iphone niet meer continu appeltje op het scherm, en itunes start niet meer op geeft aan dat sommige files missen en dat ik itunes opnieuw moet installeren? Raak ik dan niet al mijn gegevens in itunes kwijt?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 51936)
Iphone Start niet meer op? je krijgt continu een appeltje op je scherm?

heb je net onlangs een app geinstalleerd of iets veranderd in je Iphone en je iphone blijft hangen?
springboard app crashed dan!! simpel op te lossen...
NNEEEE je hoeft niet noodzakelijk te restoren !!!
je gebruikt een van deze programs iBrickr, IphoneBrowser of Winscp (gebruik ik) terwijl je je appel zichtbaar op je scherm hebt, en probeert meermaals in je iphone te geraken, dit lukt, geen probleem. mss
wel 2 a 3 keer proberen of meer, maar t lukt.
de laatste toegevoegde app die je hebt geinstalleerd verwijder je in de map Applications of wat je veranderd hebt zet je trug standaard, als je tenminste backup gemaakt hebt.
En voor je t weet start je iphone op, ga daarna na installer/uninstall en verwijder de APP volledig. en je iphone is weer in orde zonder een restore, syncen enz...
bespaard veel moeite, LET OP voor Winscp moet Wi-Fi en ssh aanstaan vo je iets installeerd, daar iedere keer ik iets installeer, heel soms mijn springboard crashed, omdat ik enorm veel erop heb staan, bijna 100 apps, (vo modding programs), durft hij wel eens te crashen.
maar dit kan ook eens gebeuren bij iedereen die minder erop hebben staan. dus hierbij weten jullie t. hoop dat jullie t kunnen gebruiken.


Kickaz 09-05-11 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biancaedwin (Bericht 663363)
IK heb een probleem,
ik heb een iphone 3 gekocht met jailbreak,
wilde deze terug naar de fabrieksinstelling zetten maar krijg nu constant het apple icoon in beeld. Heb hem ook al naar zo,n telefoonwinkel/belhuis gebracht maar die konden ook zo niks doen dan zou het me heel veel kosten ds dacht misschien weten jullie wat ik kan proberen.
Ze vertelde bij de belhuis dat er waarschijnlijk geen back up op zit of zo.

kan er iemand mij aub helpen

Iphone afkoppelen van computer en iphone geheel uitzetten.
Nu de homeknop ingedrukt houden en weer aansluiten op je computer.
Let wel!!! homeknop ingedrukt houden tot de iphone in de DFU mode springt.
Nu zal itunes de iphone weer herkennen.
Succes!!

jandalenmeijer 13-05-11 15:50

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw en heb nog niet de tijd genomen om me even voor te stellen maar mijn Iphone hangt op hetzelfde punt.
Kon hem met de bovenstaande techniek wel weer udaten maar nu wil Itunes hem niet meer restoren en krijg ik de melding: "It's not eligable for the requested build?"
Heeft iemand hier een oplossing voor of dit eerder meegemaakt?

ruberinho 14-05-11 11:55

ik heb een ipod touch maaar ook hetzelfde probleem, ik blijf het appeltje zien maar m'n ipod lijkt nergens op te reageren. hij was niet gejailbreaked. itunes ziet het niet meer, en zoals ik al zei hij reageert niet op uitzetten, of home butten + lock ingedrukt houden. iemand tip?

Kickaz 16-05-11 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ruberinho (Bericht 673444)
ik heb een ipod touch maaar ook hetzelfde probleem, ik blijf het appeltje zien maar m'n ipod lijkt nergens op te reageren. hij was niet gejailbreaked. itunes ziet het niet meer, en zoals ik al zei hij reageert niet op uitzetten, of home butten + lock ingedrukt houden. iemand tip?

misschien was mijn eerste berichtje niet te lezen dus nog maar een keer....


Iphone afkoppelen van computer en iphone geheel uitzetten.
Nu de homeknop ingedrukt houden en weer aansluiten op je computer.
Let wel!!! homeknop ingedrukt houden tot de iphone in de DFU mode springt.
Nu zal itunes de iphone weer herkennen.
Succes!!

trudydegraaf 16-05-11 21:27

Tijdens een gesprek valt iedere keer mijn Iphone uit, krijg dan het appeltje in beeld en duurt het ongeveer een minuut of 5,6 voor hij weer vanzelf opstart.
Ik ben al bij t-mobile geweest, die stuurde me door naar een apple store, die stuurde me weer terug naar t-mobile, ondertussen veranderd van provider (Simpel.nl , dochteronderneming van t-mobile) die stuurde me weer terug naar t-mobile.
Kortom, ik word van het kastje naar de muur gestuurd, maar ben er nog steeds niet mee geholpen, wie weet raad??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.