iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/5994-iphone-start-niet-meer-op-continu-appeltje-op-scherm-verzameltopic.html)

aloew 08-10-11 17:49

Heb je ook de iphone in DFU mode gezet

swolla 08-10-11 18:08

ja maar probleem blijft terug komen

tatjanaodessa 16-10-11 16:33

Hier nog een vastlopende iphone, nothing new nadat ik al de 33 pagina's gelezen heb, toch is het hier net iets anders.

Ik zie veel mensen waarbij ook wederom het apple logootje blijft verschijnen, en nadat zij de power en homeknop tegelijk 10sec (of langer) vasthouden, deze kunnen restoren in itunes.
Dáár ligt nou net het probleem met mijn iPhone, als ik de power/homeknop indruk wordt hij 1 minuut zwart (het beeld) en daarna verschijnt wederom het apple logootje, deze staat nu al sinds 11uur vanmorgen in beeld, ik heb één keer het batterijtje met bliksempje gezien, deze gaf aan dat de batterij leeg is. Maar hij laad ook gewoon NIET op.

Ook verschijnt mijn iPhone dus niet in iTunes, ik ben ten einde raad, ik heb ruim 20 filmpjes op youtube bekeken, stuk of 30 pagina's hier en daar gelezen, maar niets lijkt te helpen. Heeft hier iemand dé oplossing, of hetzelfde meegemaakt?

Wanhopige iPhone 4 eigenaar ..

paulT 16-10-11 16:52

Heb je ook het volgende gepeobeerd?
Itunes deinstalleren. (je bent dan ook alle backup kwijt).
Vervolgens in c/ programs de map itines verwijderen en dan in local settings de map temp leegmaken.
Opnieuw opstarten en dan itunes opnieuw installeren.
Vervolgens kijken of hoj dan wel weer verschijnt in itunes.

Is dit te ingewikkeld dan kun je ook proberen of hij op een andere computer wordt herkend.

tatjanaodessa 16-10-11 16:57

Heb het op 3 computers geprobeerd, dus in totaal zon 9 usb poorten, werkt niet.
Ik ga nu wel je andere uitleg even proberen.

BRB.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2011 om 16:11 ----------

Ook dat lijkt niet te werken.. er is wel verandering in het beeld nu.
Nadat ik mn iPhone van netstroom afhaalde en nogmaals home/powerknop in drukte
sprong hij op een zwart beeld, gaf hij gedurende 5sec een knipperend leeg batterijtje aan, en nu blijft hij zwart beeld geven, als ik nu weer op de home knop zou duwen zou het (hoogst irritante) appeltje weer verschijnen ..

aloew 16-10-11 17:29

wat je kan proberen is via de power adapter hem op te laden dus via het stop contact

in sommige gevallen wil die daarna wel weer via de usb poort opladen
en misschien zit daar je probleem dat ie het ook niet herkend
maar dat ie niet in dfu mode gaat is raar

je kan ook even de nieuwste redsnow downloaden en checken of je hem zo in dfu mode kan krijgen

ik zie dat je het al aangesloten hebt op netstroom ... helaas

heb je ook nog een andere usb kabel om je telefoon te connecten ?

rambo12345 16-10-11 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatjanaodessa (Bericht 718339)
Heb het op 3 computers geprobeerd, dus in totaal zon 9 usb poorten, werkt niet.
Ik ga nu wel je andere uitleg even proberen.

BRB.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 oktober 2011 om 16:11 ----------

Ook dat lijkt niet te werken.. er is wel verandering in het beeld nu.
Nadat ik mn iPhone van netstroom afhaalde en nogmaals home/powerknop in drukte
sprong hij op een zwart beeld, gaf hij gedurende 5sec een knipperend leeg batterijtje aan, en nu blijft hij zwart beeld geven, als ik nu weer op de home knop zou duwen zou het (hoogst irritante) appeltje weer verschijnen ..

Het kan wel eens voorkomen dat je geen apple logo ziet. Ik heb net mijn iphone gedowngrade naar 4.3.3. Ik heb hem ook in dfu mode gezet waarbij ik geen apple logo zag.

kijk eens hier DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS.

Wil je gaan upgraden naar ios5? of wil je alleen een herstel uitvoeren.
Graag meer info hierover

mjvanes 16-10-11 19:40

Hier ook een probleem. Ik wilde mijn iPhone herstellen na synchronisatie problemen. Lees: de muziek werd niet gesynchroniseerd. Toen ik een herstel wilde doen bleef mijn iPhone daarna in een herstelmodus hangen en dit is nu al de hele dag. Ik krijg de volgende melding naar herstel:
De iPhone kan niet worden hersteld: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (-1)
Hulp iemand? Ik ben ten einde raad.

rambo12345 16-10-11 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mjvanes (Bericht 718462)
Hier ook een probleem. Ik wilde mijn iPhone herstellen na synchronisatie problemen. Lees: de muziek werd niet gesynchroniseerd. Toen ik een herstel wilde doen bleef mijn iPhone daarna in een herstelmodus hangen en dit is nu al de hele dag. Ik krijg de volgende melding naar herstel:
De iPhone kan niet worden hersteld: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (-1)
Hulp iemand? Ik ben ten einde raad.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post718486

ik zou zeggen probeer het en geef het door of het wel of niet werkt

succes

Rambo

mjvanes 16-10-11 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rambo12345 (Bericht 718487)
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post718486

ik zou zeggen probeer het en geef het door of het wel of niet werkt

succes

Rambo

Het wil nog niet echt te werken...

nilsv 17-10-11 13:00

hallo,
ik wou mijn iphone 3Gs updaten naar ios 5, dit lukte niet gaf constant de foutmelding verbinding met iphone update server niet mogenlijk. Heb dan mijn iphone volledig willen restten en in die reset is hij vastgelopen en nu komt constant het apple logo erop en kan er niets met doen al twee dagen niet. als ik limera1n gebruik blijft het logo van limera1n erop staan en indien ik redsn0w gebruik blijft het annanaslogo erop staan. help me ik wil zo graag die IOS 5 uitproberen

mvg Nils

paulT 17-10-11 17:17

Omdat de hele wereld aan het updaten is geeft dit problemen.
Wacht een rustige tijd af( als amerika slaapt) zet je toestel in vliegtuigmode en probeer het nog eens.

Het is altijd beter effe te wachten met updaten tot de eerste problemen er uit zijn gehaald, maar tja, als je de eerste wilt zijn ben je ook de eerste MET problemen........

mjvanes 18-10-11 02:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mjvanes (Bericht 718462)
Hier ook een probleem. Ik wilde mijn iPhone herstellen na synchronisatie problemen. Lees: de muziek werd niet gesynchroniseerd. Toen ik een herstel wilde doen bleef mijn iPhone daarna in een herstelmodus hangen en dit is nu al de hele dag. Ik krijg de volgende melding naar herstel:
De iPhone kan niet worden hersteld: Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (-1)
Hulp iemand? Ik ben ten einde raad.

Ik heb nu mijn iPhone uit de herstelmodus gekregen via redsn0w. Wanneer ik nu mijn iPhone met iTunes verbind krijg ik de volgende melding: "de iphone die u probeert te activeren heeft geen simkaart". Uiteraard zit mijn T-Mobile simkaart er gewoon in. Iemand hiervoor een oplossing?

high roller 24-10-11 12:56

ik zit nu ook met de elende, had een jb op mijn 5.0, start nu op met apple loge en blijft daarin, ook als ik hem uitzet met beide knoppen, op itunes geprobeerd te resoren in dfu mode, komt wel daarin als ik snel ben na harde uitzet met beide knoppen. itunes gaat 5.0 downloaden en op het moment dat itunes wil instaleren start de iphone opnieuw op en is itunes de iphone kwijt. wat nu?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2011 om 14:02 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door high roller (Bericht 723249)
ik zit nu ook met de elende, had een jb op mijn 5.0, start nu op met apple loge en blijft daarin, ook als ik hem uitzet met beide knoppen, op itunes geprobeerd te resoren in dfu mode, komt wel daarin als ik snel ben na harde uitzet met beide knoppen. itunes gaat 5.0 downloaden en op het moment dat itunes wil instaleren start de iphone opnieuw op en is itunes de iphone kwijt. wat nu?

inmiddels is mijn werk pc eruitgegooit door de iphone club en krijg ik de melding dat ik niet meer op iphoneclub mag komen, graag even rechtzetten, ik heb volgens mij niemand wat gedaanlang leve proxy servers, dat dan weer wel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2011 om 14:05 ----------

iemand een programma welke werkt met 5.0 om hem uit dit te krijgen?

jamze 24-10-11 15:55

Probeer het eens met 3/4 sec powerbutton vast houden daarna homebutton voor 10sec daarna powerbutton los dan moet iTunes het kunnen zien.

inmiddels is mijn werk pc eruitgegooit door de iphone club en krijg ik de melding dat ik niet meer op iphoneclub mag komen, graag even rechtzetten, ik heb volgens mij niemand wat gedaanlang leve proxy servers, dat dan weer wel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober O2011 om 14:05 ----------

iemand een programma welke werkt met 5.0 om hem uit dit te krijgen?[/QUOTE]

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2011 om 15:58 ----------

Probeer het eens met redsnow moet wel de juiste nemen ivm je firmware en dan gewoon volgen moet goed komen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2011 om 16:00 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatjanaodessa (Bericht 718307)
Hier nog een vastlopende iphone, nothing new nadat ik al de 33 pagina's gelezen heb, toch is het hier net iets anders.

Ik zie veel mensen waarbij ook wederom het apple logootje blijft verschijnen, en nadat zij de power en homeknop tegelijk 10sec (of langer) vasthouden, deze kunnen restoren in itunes.
Dáár ligt nou net het probleem met mijn iPhone, als ik de power/homeknop indruk wordt hij 1 minuut zwart (het beeld) en daarna verschijnt wederom het apple logootje, deze staat nu al sinds 11uur vanmorgen in beeld, ik heb één keer het batterijtje met bliksempje gezien, deze gaf aan dat de batterij leeg is. Maar hij laad ook gewoon NIET op.

Ook verschijnt mijn iPhone dus niet in iTunes, ik ben ten einde raad, ik heb ruim 20 filmpjes op youtube bekeken, stuk of 30 pagina's hier en daar gelezen, maar niets lijkt te helpen. Heeft hier iemand dé oplossing, of hetzelfde meegemaakt?

Wanhopige iPhone 4 eigenaar ..

Probeer het eens met redsnow wel de juiste voor je eigen firmware en daarmee tethered opstarten.

Xplod 29-10-11 21:08

Ik heb hier ook iets raar voor.
Ik schaf me 2dehands een 4G aan, wil mijn oude 3G volledig wissen via "Stel opnieuw in / Wis alle inhoud en instellingen" .... de phone zegt me dat dit 2 uur zal duren, we zijn nu ondertussen een dike 2,5 uur verder en al die tijd staat het apple logo er reeds op.
Zou ie vast zitten ? ... hij is niet aan iTunes gekoppeld.
Iemand die weet wat er hier aan de hand is ?

edit: de phone is aan het restoren dankzij de tip/link van rambo12345 ;) Wait and see nu ;)
edit2: het is in orde gekomen ;)

Jorancalluy 30-10-11 21:38

nieuwe iphone 4s en al stuk
 
hallo,
ik heb vrijdag 28 oktober net een iphone 4s gaan kopen, in het begin deed ij het nog goed, tot gisteren, hij begon regelamtig her op te starten en ik kreeg dan regelmatig het apple logo op mijn scherm. Maar sinds enkele uren is hij permanent weg !!!! wat nu?? dit is toch niet normaal ? ik heb hme amper gebruikt?

groetjes

Joran Calluy

tommy3g 31-10-11 16:17

hey allemaal heb een probleem met mijn iphone 3g 16gig hij gaat niet meer aan en blijft vast zitten op apple logo heb hem iets van 12 keer proberen te restoren via apple maar nix alleen als die zegt dat mijn telefoon gaat herstarten lijkt het alsof hij opnieuw gaat restoren maar als hij de helft bereik heeft valt mijn telefoon uit en gaat die weer restoren tot de helft heb tig filmpjes gekeken op youtube maar nix werkt kan iemand mijn helepen

floa1512 01-11-11 17:02

Tommy3G , heb je het reeds geprobeerd te herstellen in DFU mode ?
Koppel je tel aan je pc
iTunes aanzetten
Hou nu je home en power knop tegelijk ingedrukt tot het appeltje is verdwenen en dan laat je de powerknop ( boven) los , zonder dat je de home knop loslaat
Hou de home knop ong 8 seconden ingedrukt
Als je het goed hebt gedaan is je schem zwart en dat krijg je van iTunes een melding dat het hersteld moet worden
Als het niet de eerste keer meteen is gelukt met in DFU mode zetten , dan doe je het nog eens ( kan geen kwaad )
Klik nu dan in iTunes op herstel ( restore) en laat iTunes zijn ding doen.
Als het goed is ben je zo geholpen.

Laat weten als het is gelukt.
Succes

tommy3g 01-11-11 19:06

floa1512 had het al eens eerder geprobeert, nu weer, maar lukt ook niet
hoop dat je mij verder kunt helpen

qwaaz 02-11-11 09:24

Beste mensen :).

Normaal ben ik niet van het plaatsen van berichten op fora (lees liever reacties van anderen), maar na 3 dagen speuren op internet en het vele male proberen van verschillende oplossingen blijft hetzelfde probleem terugkomen en heb ik nog geen passende oplossing gevonden:

Ik wilde mijn iphone3gs upgraden naar ios 5.0
Dat proces werd niet voltooid op een of andere manier
De iphone kwam terecht in dfu mode of herstelmodus (wat is het verschil?)
In itunes word enkel herkent dat een willekeurige iphone is aangekoppeld.
Vervolgens kan ik alleen kiezen voor herstelmodus.

Wat ik van het online doorlezen van verschillende onderwerpen heb begrijpen is dit de functie waarmee je de telefoon naar fabrieksinstellingen kunt terugzetten. Echter, als ik dit proces start (met of zonder shift ingedrukt) stopt dit op zo'n 90%. In de stap dat de iphone firmware wordt hersteld.

Ik krijg hier de volgende error:
De iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (37)

Uiteraard geeft de apple website informatie over deze error. iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
Het komt erop neer dat het probleem te maken zou kunnen hebben met beveiligingssoftware, router of firewall instellingen.

Natuurlijk ook het herstellen geprobeerd na het verwijderen van beveiligingssoftware, uitzetten van firewall en geprobeerd op verschillende laptops en verschillende locaties (netwerken).

Hopelijk is het verhaal een beetje te volgen. Ik ben inmiddels ten einde raad en hoop dat er iemand is die nog een suggestie heeft met wat ik kan proberen.
Alvast dank!

armut_ye 06-11-11 19:14

Ik heb daarjuist een progje via cydia geupdate. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik niets meer kan doen. Ik zit vast bij de apple logo. Na wat opzoekingswerk op internet wordt er voorgesteld om naar dfu mode te gaan. Ik volg de stappen. Als ik op herstellen heb gedrukt zegt hij dat de iphone hersteld en de laatste os versie wordt geďnstalleerd. Maar ik wil hem nog laten op de oude versie, anders kan ik hem niet jb'en en ben ik alle progs, mijn agenda, mails enz. kwijt. Weet er iemand een andere methode om dit te doen zonder hij naar ios 5 gaat? Ik had nog 2 dagen geleden een backup genomen van mijn iphone.

paulT 06-11-11 19:50

Dan ga je eerst de oude firmware downloaden.
Vervolgens sluit je de iphone weer aan en dan druk je op >> SHIFT en herstellen.
Vervolgens opent een menu en zoek je het zojuist gedownloade bestand en laat dat laden.
Daarna kun je hem weer jailbreaken enz.

Ik zou dan geen backup terug zetten maar een clean nieuwe install. Dan draait hij weer beter.
Als je de backup terugzet loop je de kans dezelfde fout weer te krijgen.
Succes.

floa1512 06-11-11 20:50

[QUOTE=armut_ye;732164]
Wat de vorige reactie op jou vraag betreft is gedeeltelijk waar. Zo makelijk is dat dus niet.
Apple signeert alleen de actuele firmware en dat is nu iOS 5.
Zou jij dan dmv shift/restore naar een eerdere versie willen , gaat dat niet lukken.
Enige manier is : ik zie bij jou profiel dat je reeds had jenailbreakt , dus dan kan jij wel terug maar dan via de cydia server.
Die zorgt ervoor dat je geen toestemming van Apple nodig hebt.
Het gaat als volg :
1- Download firmware 4.3.3 ( ik neem aan dat je die weer wil hebben )
2- download tinyumbrela en pak die uit
3- zie YouTube hoe je met tiniumbrela de cydia server kan gebruiken. ( ik kan het uitleggen maar het is beter als je het zelf ook ziet .
4- Als je klaar bent met alles incl tinyumbrela , herstel je telefoon via DFU mode.
5 - Als je telefoon is hersteld , kijk dan eers als alles werkt ( YouTube , safaie en berijk hebt)
6 - ga nu via safari naar jailbreakme.com en doe je ding

Zet de laatste back-up niet terug als daar in de troep die je het laats hebt geďnstalleerd in zit.
Als je de back-up had gemaakt voor dat je dat foute ... Uit cydia had gedownload , dan mag je die back-up gewoon weer erop zetten.
Je kunt ook een eerdere back-up kiezen door in iTunes met je rechter muis op je telefoon te klikken en voor restore vanaf reserve copie te kiezen en kies daar welke je wil.

Hopelijk is dit duidelijk en ja een heleboel om te lezen.
Succes.

armut_ye 06-11-11 22:28

[QUOTE=floa1512;732246]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armut_ye (Bericht 732164)
Wat de vorige reactie op jou vraag betreft is gedeeltelijk waar. Zo makelijk is dat dus niet.
Apple signeert alleen de actuele firmware en dat is nu iOS 5.
Zou jij dan dmv shift/restore naar een eerdere versie willen , gaat dat niet lukken.
Enige manier is : ik zie bij jou profiel dat je reeds had jenailbreakt , dus dan kan jij wel terug maar dan via de cydia server.
Die zorgt ervoor dat je geen toestemming van Apple nodig hebt.
Het gaat als volg :
1- Download firmware 4.3.3 ( ik neem aan dat je die weer wil hebben )
2- download tinyumbrela en pak die uit
3- zie YouTube hoe je met tiniumbrela de cydia server kan gebruiken. ( ik kan het uitleggen maar het is beter als je het zelf ook ziet .
4- Als je klaar bent met alles incl tinyumbrela , herstel je telefoon via DFU mode.
5 - Als je telefoon is hersteld , kijk dan eers als alles werkt ( YouTube , safaie en berijk hebt)
6 - ga nu via safari naar jailbreakme.com en doe je ding

Zet de laatste back-up niet terug als daar in de troep die je het laats hebt geďnstalleerd in zit.
Als je de back-up had gemaakt voor dat je dat foute ... Uit cydia had gedownload , dan mag je die back-up gewoon weer erop zetten.
Je kunt ook een eerdere back-up kiezen door in iTunes met je rechter muis op je telefoon te klikken en voor restore vanaf reserve copie te kiezen en kies daar welke je wil.

Hopelijk is dit duidelijk en ja een heleboel om te lezen.
Succes.

Hey,
kun je voor puntje 2 en 3 eventueel een link geven van youtube aub?

floa1512 06-11-11 23:13

The Firmware Umbrella - TinyUmbrella

Als je onderstaande link aanklikt start YouTube*
Onder dat filmpje staan er wat linkjes die je kan downloaden.*
Succes*

Downgrade iOS 5 beta 1 to iOS 4.3.3. - YouTube

armut_ye 06-11-11 23:28

Moet ik hem eerst naar ios 5 updaten en daarna terug naar 4.3.3? Is die dan nog untetered?

tommy3g 10-11-11 19:14

Niemand die antwoordt heeft op mijn vorige vraag???

Raymon169 15-11-11 00:09

Laptop herkent iPhone niet na reset
 
Na de aanschaf van een nieuw iPhone, wilde ik mijn oude iPhone volledig resetten. Ik deed dit met de power/home button knop en in eerste instantie leek hij ook succesvol gereset te zijn.

Vervolgens viel m'n iPhone uit en telkens als ik op de powerbutton druk krijg ik de melding dat de batterij leeg is (lege batterij met rode streep en een flash eronder + een lichtnet symbool).

Wanneer ik de USB-kabel erin stop verdwijnt het pijltje en het lichtnet symbool maar geeft hij niet het symbool aan dat hij aan het opladen is en wordt hij tevens niet herkend door m'n laptop (ook op macbook geprobeerd).

Na een minuut krijg ik wel ineens het apple-logo te zien en lijkt het even alsof hij wordt opgestart, hier blijft hij echter in hangen en zo gaat het keer op keer.

Samenvatting:
iPhone reageert nergens op na resetten en wordt niet herkend door laptop en/of iTunes.

Wie o wie kan mij vertellen wat hier aan de hand is.
Bij voorbaat dank!

Melle123 15-11-11 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raymon169 (Bericht 736160)
Na de aanschaf van een nieuw iPhone, wilde ik mijn oude iPhone volledig resetten. Ik deed dit met de power/home button knop en in eerste instantie leek hij ook succesvol gereset te zijn.

Vervolgens viel m'n iPhone uit en telkens als ik op de powerbutton druk krijg ik de melding dat de batterij leeg is (lege batterij met rode streep en een flash eronder + een lichtnet symbool).

Wanneer ik de USB-kabel erin stop verdwijnt het pijltje en het lichtnet symbool maar geeft hij niet het symbool aan dat hij aan het opladen is en wordt hij tevens niet herkend door m'n laptop (ook op macbook geprobeerd).

Na een minuut krijg ik wel ineens het apple-logo te zien en lijkt het even alsof hij wordt opgestart, hier blijft hij echter in hangen en zo gaat het keer op keer.

Samenvatting:
iPhone reageert nergens op na resetten en wordt niet herkend door laptop en/of iTunes.

Wie o wie kan mij vertellen wat hier aan de hand is.
Bij voorbaat dank!

Ooit een jailbreak gehad? Misschien tethered? Dus even roboot bij de jailbreak

marleythomas 17-11-11 16:13

wanneer ik mijn iphone 4 zwart 16gb aan doe, komt het appellogo na ongeveer 3 min. komt het circeltje van verbinden, maar daar blijft het bij, hij doet helemaal niets... wat nu wie weet het?

benwake 18-11-11 11:30

Alvast bedankt om dit hier te lezen. Ik zit met een HEEL groot probleem dat ik niet opgelost krijg. Om een lang verhaal kort te maken:

Ik wou de batterij van mijn Iphone 3G vervangen, maar ze hebben mij een defecte opgestuurd. Geen probleem, ik heb er terug de oude in gestoken, en die start dan wel 'normaal' op.

'normaal' in de zin dat hij blijft steken op het apple logo (zonder rondraaiend toestand). Als ik hem wat aanlaat, herstart hij gewoon van zijn eigen, maar blijft op apple logo.

Ik heb al geprobeerd om hem te restoren, DFU mode, met itunes, andere pc, andere kabel, andere versie van itunes... zelfs jailbreaken. NIKS lukt.

Heb rondgekeken op het internet maar ik lees steeds hetzelfde -> restore. Dit heb ik ondertussen al 14 keer geprobeerd, telkens op een andere manier.

De Iphone blijft gewoon in een loop (zelfs na de restore), en telkens het grijze apple logo.

Wat ik er aan kan doen? Ik begin stilletjes aan hopeloos te worden.

jager123 18-11-11 18:29

Ik heb een probleem.

Tijdens vakantie in buitenland werd ik wakker van trillende iphone. Helaas een wit appelscherm. Wat is er precies aan het hand.

- Via netstroom krijg ik witte appel en daarna connecten met itunes om te configureren
- Als ik hem uit netstroom haal valt de iphone meteen uit
- Als ik de iphone aansluit op de pc met itunes krijg ik geen witte appel, dus kan ik niks configuereren
- Opstarten met uit 10 sec en home 15 seconden zorgt ervoor dat ik in recovery kom. Ik kan dus wellicht wel terug naar oude backup.
- ECHTER: ik kom dus van vakantie. Ik zou het verschrikkelijk vinden als de foto's verloren gaan.

Ik ben dus op zoek naar een oplossing voor het probleem OF een manier waarop ik alsnog een backup kan maken (met name de foto's zijn belangrijk).

Ik hoop van harte dat iemand mij kan helpen.

jos654 20-11-11 09:19

Dit heb ik ook gehad met mn ipod maar doe dit:

Sluit iphone aan pc aan
Hou de home en slaap button 10sec ingedrukt en de slaap los en home inhouden
Alsgoed is kan je hem herstellen


Zo ni? Typ op youtube iphone feeze on apple logo dan zie je videos die dat uitlegge hoe het precies moet

benwake 20-11-11 16:04

Bedankt voor het antwoord, maar restore mode en DFU mode via itunes heb ik al gedaan. zowel ios 4, 3 als 2 -> niets lukt
zelfs jailbraiken met blackrain, redsnow, snowbreeze, ... vanalles
opengedaan en half uurtje gewacht, ook niet

heb tot nu toe al een tiental youtube video tutorials gevolgd, hij blijft gewoon op apple logo.

Matteos 28-11-11 15:27

iPhone Herstel loopt vast (Foutcode-1)
 
Mijn iPhone stopte er ineens mee en gaf de melding dat ik aan moest sluiten aan iTunes. Via iTunes "Herstellen" gekozen, maar deze loopt aan het einde vast en geeft foutcode -1. Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik krijg hem niet aan de praat. Mijn Vergrendelknop werkt trouwens niet, dus herstarten is geen optie. Ik ben de telefoon nu wel aan het laten leeglopen om het uitzetten te forceren. Iemand nog andere suggesties wat te doen of te proberen?

marc1971 06-12-11 13:53

Ik heb een iphone 4 met 5.0 ook bij mijn na iets geprobeerd te instaleren met cydia liep hij vast en nu heb ik ook een apple alleen maar in beeld en heb alles al geprobeerd ,maar kan ik firmware 5.0 die ik op me computer heb staan instaleren op mijn iphone zonder het met itunes naar 5.01 te brengen?

vr gr marc

steef747 20-12-11 23:25

iphone 3gs blijft steeds hangen op apple logo en laadrondje
 
Ik heb een iphone 3gs 16gb die niet meer wil opstarten. Eerst krijg ik het apple logo in beeld dan na enige tijd komt er het draaiende rondje( laad/wacht symbool). Ik heb de iphone proberen te herstellen in dfu modus via itunes. Na een aantal errors is het uiteindelijk toch gelukt en itunes gaf aan dat de telefoon opnieuw zal opstarten, en de telefoon mag niet losgekoppeld worden. Maar helaas gebeurde weer precies hetzelfde, apple logo en daarna het draaiende rondje. Hierna heb ik het geprobeerd met de nieuwste redsnow, na enkele keren proberen(errors) ging dit ook goed. Al die zwarte teksten kwamen op de iphone en daarna begon hij te installeren het balkje kwam helemaal vol. Daarna heb ik op just boot geklikt in redsnow. Maar helaas weer precies hetzelfde als eerst! Hebben jullie misschien enig idee wat ik fout doe? Of is de telefoon echt kapot?

Alvast bedankt!

XIII 20-12-11 23:28

Probeer eerst eens een herstel zonder jailbreak?

steef747 20-12-11 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 748442)
Probeer eerst eens een herstel zonder jailbreak?

dan gebeurt helaas precies hetzelfde, hij geeft op het moment geen errors tijdens het herstellen in itunes.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.