Mogelijk of niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort naar Miami op vakantie. Ik had het idee om een Iphone 3G aan te schaffen, maar ik hoor en las verschillende verhalen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mogelijk of niet?
Ik ga binnenkort naar Miami op vakantie. Ik had het idee om een Iphone 3G aan te schaffen, maar ik hoor en las verschillende verhalen.
1. Het is mogelijk 2. Het is niet mogelijk (social security number)? De meeste topics die ik vind zijn outdated (2008 a 2009). Mijn vraag is of het wel of niet mogelijk is. Het zou gaan om een goedkope 3G iphone. Nu las ik dat je er sowieso een AT&T abbo. bij moet afsluiten, maar dat dit ook eventueel in een prepaid vorm kan... Maar nergens vind ik prijzen of dergelijke en of het uberhaupt mogelijk is, want ik zal hem ook nog moeten unlocken zodat ik mijn Telford abbo kan gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee? thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat las ik ook al inderdaad, maar ik las ook dat er nog wel winkels waren die ze nog hebben liggen. Maar goed het is voor mij alleen interessant als ik zo'n ding uberhaupt mee krijg en de prijs goed is
|
|
||||
|
||||
Dit al doorgelezen?
|
|||
|
|||
Ik zou het belangrijker vinden dat ie in NL werkt .…
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) | keesdr | iPhone algemeen | 3 | 01-02-11 22:19 |
iPod touch: Gejailbreakte iPod touch 3G start niet op, restoren niet mogelijk! | herbivoor | Jailbreak | 6 | 29-12-10 21:26 |
restore niet mogelijk, start niet compleet op | hansinderen | iPhone algemeen | 4 | 26-03-10 16:44 |
unlock niet mogelijk door niet in dfu te geraken | Gilles | Archief | 2 | 15-07-09 22:22 |
|
|