Overstap 2G -> 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo lezers, Ik ben van plan om over te stappen van mijn oude, vertrouwde 2G naar een 3GS. Nu had ik eigenlijk de (simpel lijkende) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overstap 2G -> 3GS
Hallo lezers,
Ik ben van plan om over te stappen van mijn oude, vertrouwde 2G naar een 3GS. Nu had ik eigenlijk de (simpel lijkende) vraag. Als ik er nu 1 aanschaf bij T-Mobile. Met welke firmware versie (en baseband) wordt ie dan geleverd? Iemand die mij meer duidelijk kan verschaffen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De grootste kans: fw. 3.1.3 en baseband 5.12.01. Een lagere firmware en baseband is een speld in een hooiberg.
|
||||
|
||||
Waarom wacht je niet op de iPhone 4G? Wordt binnen een tiental dagen aangekondigd
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Overstap I-xxx -> Relax | wouter2190 | Odido (T-Mobile) | 3 | 22-09-10 23:10 |
overstap KPN -> TMobile, vraag | Yekio | Koopinformatie Nederland | 5 | 03-09-09 18:18 |
Windows: Samenvatting overstap nieuwe PC ?? | Brum | iTunes | 8 | 07-08-09 13:23 |
overstap orange naar t-mobile | Chris03 | Odido (T-Mobile) | 6 | 23-09-08 22:09 |
Overstap naar Mac | robijnv | iPhone algemeen | 1 | 26-08-08 21:11 |
|
|