//

nieuwe samsung i9000 galaxy s

nieuwe samsung i9000 galaxy s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Zoals ik al zei, doe je ogen open. De iPhone is een fantastisch toestel, je zal me het tegendeel nooit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-07-10, 23:01
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Bekijk bericht
Zoals ik al zei, doe je ogen open. De iPhone is een fantastisch toestel, je zal me het tegendeel nooit horen beweren, maar de tijd dat ze de enige waren met een sublieme Smartphone - Zoals met de éérste iPhone & de 3G - is voorbij. De Galaxy S moet zeker niet onderdoen, het enige wat ontbreekt is een flash voor foto’s in een donkere omgeving, maar wanneer android 2.2 gereleased wordt voor de Galaxy zal een andere flash wél ondersteunt worden waar jullie nog lang over mogen dromen En alsjeblieft zeg nu niet dat je flash niet nodig hebt, zo cliché, dat zou alleen maar het fanboy gedrag bevestigen.
Ik vraag me af welke categorie fanboy hardnekkiger is..die van Apple of die van Android . Ik vind de iPhone een fantastisch apparaat wat zich sterk blijft ontwikkelen met een prima platform voor games en apps.
Ik heb een Samsung erbij puur om mezelf een eerlijke mening te vormen over hoe geweldig Android wel niet zou zijn volgens sommigen op diverse fora.

Maar ik ben erachter dat daar ook nog genoeg aan schort. Het feit over iOS dat er geroepen wordt dat IK wil bepalen wat IK met mn telefoon doen enzo..common, wat een slap excuus!! Met een jailbreak (10 seconden werk in tegenstelling tot een Android device met rooten en mogelijk bricken) heb je echt veeeel meer mogelijkheden dan met een Android device. Geloof me. Ik ken beide platformen aardig inmiddels.

Ik geloof serieus dat Apple voorlopig de beste papieren heeft. Die sluiten deals met boekeveranciers, filmstudio's, zorgen voor een goeie appstore, een goeie UI.
Heeft ook nadelen, iTunes... vul maar in.
Maar Android heeft er ook een paar. Die discussie durf ik best te voeren met bijvoorbeeld Bas517 die als een internet moraal ridder cq Android fanboy een beetje een jammere reactie geeft.

De Samsung is zeker mooier dan de iPhone, het scherm scherper dan de 3GS (iPhone4 heb ik nog niet gezien) maar Android is nog veeel te beperkt en kan voorlopig (mijn mening) nog niet tippen aan iOS.
En als je van niet vind, dan heb je gewoon zand in je ogen
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-07-10, 23:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Bekijk bericht
Doe je ogen toch eens open, ik heb de 1ste iPhone gehad, de 3g en mijn vader nu de nieuwe 4. Ik weet waarover ik spreek? Batterij duur.. kom op .. mijn iPhone 3G moest elke nacht opgeladen worden. Met mijn Galaxy kan ik 2 dagen doen zonder op te laden, net zoals de iPhone 4 ook na 2 dagen opgeladen moet worden. Het enige verschil is dat ik wél mijn batterij kan vervangen wanneer hij zwakker begint te worden. En het is al lang duidelijk dat het signaal verlies van de iPhone 4 wél met de hardware heeft te maken, enkel de fanboys ontkennen dit nog .

Zoals ik al zei, doe je ogen open. De iPhone is een fantastisch toestel, je zal me het tegendeel nooit horen beweren, maar de tijd dat ze de enige waren met een sublieme Smartphone - Zoals met de éérste iPhone & de 3G - is voorbij. De Galaxy S moet zeker niet onderdoen, het enige wat ontbreekt is een flash voor foto’s in een donkere omgeving, maar wanneer android 2.2 gereleased wordt voor de Galaxy zal een andere flash wél ondersteunt worden waar jullie nog lang over mogen dromen En alsjeblieft zeg nu niet dat je flash niet nodig hebt, zo cliché, dat zou alleen maar het fanboy gedrag bevestigen.
Om te beginnen moet de samsung wel onderdoen voor de iphone 4 en ik weet dat dat signaal probleem hardwarematig is.
Ik heb alle iphones al gehad; je bent een zeveraar als je zegt de batterij bij de iphone 4 maar evenlang zou leegaan als bij de vorige modellen. Als je intensief surft dan moet je natuurlijk altijd iedere dag bijna opladen.Geen enkele smartphone kan 2 -3 dagen meegaan als je deze intensief gebruikt.Ik heb de iphone 4 nu en mijne maat de 3gs en het verschil in batterijduur is heel duidelijk en veel beter bij de iphone 4. Dat van flash; het gebeurt wel eens ik op iets bots dat flash vereist maar dit zijn altijd bij zaken die niet belangrijk zijn. Tv kijken doe ik via de slingbox,das tenminste fun en geen gezeik over flash .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 16-07-10 om 23:20.
  #23  
Oud 17-07-10, 00:06
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas517 Bekijk bericht
Dan moet op die computer wel Samsung Kies staan.
Nope, je kan hem gewoon koppelen als massaopslag apparaat
Dan kan je er zo bestanden op- en uitslepen.
  #24  
Oud 17-07-10, 00:14
Bas517 Bas517 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vianen
Berichten: 24
Standaard

Huh? Ik moest Samsung Kies downloaden eer ik er iets mee kon.
  #25  
Oud 17-07-10, 00:15
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcoryn Bekijk bericht
Ik vraag me af welke categorie fanboy hardnekkiger is..die van Apple of die van Android . Ik vind de iPhone een fantastisch apparaat wat zich sterk blijft ontwikkelen met een prima platform voor games en apps.
Ik heb een Samsung erbij puur om mezelf een eerlijke mening te vormen over hoe geweldig Android wel niet zou zijn volgens sommigen op diverse fora.

Maar ik ben erachter dat daar ook nog genoeg aan schort. Het feit over iOS dat er geroepen wordt dat IK wil bepalen wat IK met mn telefoon doen enzo..common, wat een slap excuus!! Met een jailbreak (10 seconden werk in tegenstelling tot een Android device met rooten en mogelijk bricken) heb je echt veeeel meer mogelijkheden dan met een Android device. Geloof me. Ik ken beide platformen aardig inmiddels.

Ik geloof serieus dat Apple voorlopig de beste papieren heeft. Die sluiten deals met boekeveranciers, filmstudio's, zorgen voor een goeie appstore, een goeie UI.
Heeft ook nadelen, iTunes... vul maar in.
Maar Android heeft er ook een paar. Die discussie durf ik best te voeren met bijvoorbeeld Bas517 die als een internet moraal ridder cq Android fanboy een beetje een jammere reactie geeft.

De Samsung is zeker mooier dan de iPhone, het scherm scherper dan de 3GS (iPhone4 heb ik nog niet gezien) maar Android is nog veeel te beperkt en kan voorlopig (mijn mening) nog niet tippen aan iOS.
En als je van niet vind, dan heb je gewoon zand in je ogen
Ben het met je eens, voor een groot stuk dan toch. Maar smaken en meningen verschillen. misschien maar best

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Om te beginnen moet de samsung wel onderdoen voor de iphone 4 en ik weet dat dat signaal probleem hardwarematig is.
Ik heb alle iphones al gehad; je bent een zeveraar als je zegt de batterij bij de iphone 4 maar evenlang zou leegaan als bij de vorige modellen. Als je intensief surft dan moet je natuurlijk altijd iedere dag bijna opladen.Geen enkele smartphone kan 2 -3 dagen meegaan als je deze intensief gebruikt.Ik heb de iphone 4 nu en mijne maat de 3gs en het verschil in batterijduur is heel duidelijk en veel beter bij de iphone 4. Dat van flash; het gebeurt wel eens ik op iets bots dat flash vereist maar dit zijn altijd bij zaken die niet belangrijk zijn. Tv kijken doe ik via de slingbox,das tenminste fun en geen gezeik over flash .
Je moet ook geen dingen gaan bij verzinnen om een discussie te winnen en de ander te overtuigen. Lees het nog eens na jonge
Er staat duidelijk de 3G DAGELIJKS, de 4 1x om de 2 dagen.. jaja ik ben een zeveraar die zegt dat de 3GS en de 4 even lang meegaan

Weer slim van mij om iets positief te zeggen over een android toestel op een iPhone fan site.

Soms lijkt het wel of ik de enige nuchtere persoon ben die duidelijk de voor en nadele van elk platform en toestel ziet. Sorry de iPhone is, net zoals de Samsung niet perfect, beiden hebben gebreken. Het is maar waar je het meeste belang aan hecht.
  #26  
Oud 17-07-10, 00:18
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas517 Bekijk bericht
Huh? Ik moest Samsung Kies downloaden eer ik er iets mee kon.
Ga naar Instellingen -> over het toestel (helemaal onderaan) -> USB instellingen -> Daar staat bij jou Samsung Kies geselecteerd, Bij mij staat er vragen bij verbinden. Als ik op mijn mac zit zet ik hem op mediaspeler, als ik op windows zit gewoon als massaopslag en dan werkt het net als een usb
  #27  
Oud 17-07-10, 00:23
Bas517 Bas517 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vianen
Berichten: 24
Standaard

Pardon? Android fanboy? Ik heb het hier nog helemaal niet over android gehad. Je legt me woorden in de mond, vrij zwak.

Ik heb nergens gezegd dat de sgs beter is dan de iPhone. Enkel dat ik dat vind.

En waarom moraalridder?
  #28  
Oud 17-07-10, 01:44
Johnnie5's schermafbeelding
Johnnie5 Johnnie5 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Houten
Berichten: 68
Standaard

Ik begrijp sowieso deze discussie niet, aangezien het hier een iPhone forum betreft.
Als je geen voorstander bent van de iPhone, dan koop je hem toch niet.

Laatst gewijzigd door Johnnie5; 17-07-10 om 01:52.
  #29  
Oud 17-07-10, 09:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Bekijk bericht
Ben het met je eens, voor een groot stuk dan toch. Maar smaken en meningen verschillen. misschien maar best



Je moet ook geen dingen gaan bij verzinnen om een discussie te winnen en de ander te overtuigen. Lees het nog eens na jonge
Er staat duidelijk de 3G DAGELIJKS, de 4 1x om de 2 dagen.. jaja ik ben een zeveraar die zegt dat de 3GS en de 4 even lang meegaan

Weer slim van mij om iets positief te zeggen over een android toestel op een iPhone fan site.

Soms lijkt het wel of ik de enige nuchtere persoon ben die duidelijk de voor en nadele van elk platform en toestel ziet. Sorry de iPhone is, net zoals de Samsung niet perfect, beiden hebben gebreken. Het is maar waar je het meeste belang aan hecht.
Je kan niet zeggen de iphone gaat 1 of 2 of 3 dagen mee omdat het teveel ervan afhangt wat je ermee doet.
Speel eens een paar uren games iedere dag, dan zal je ook sowieso ieder dag mogen opladen.
Soit; je bent het er dus mee eens de iphone 4 een goede batterij aan boord is, das al een begin .
ps; ga niet gaan zeggen ik een fanboy ben, ik heb in heel mijn leven al meer dan 30 gsm's in bezit gehad waaronder htc tytn 2 en samsung omnia HD en noem maar op; ik was altijd nokia vroeger al kocht ik tussendoor wel eens andere toestellen maar het was vooral nokia waar ik mijnen draai in vond, nu is dat de iphone waar ik me het beste bij voel, ik heb al andere toestellen geprobeerd maar die lagen me gewoon niet zo, ik vond de iphone veel makkelijker om te gebruiken enz...
Ik breek de htc desire of deze samsung hier niet af, ik vind die zelfs oke en mooi maar als ik clipjes bekijk op youtube dan is de manier waarop wat je moet doen echt niet zo voor mij, bij de iphone wijst alles zichzelf in feite uit.

Ik ben gisteravond vertrokken uit blankenberge en toen ik in de winkelstraat liep heb ik er alles aan gedaan om dat signaal te doen minderen, dat lukte dus gewoonweg niet, ik zat ervoor in een straat waar er hoge gebouwen stonden en zat binnen in een frietkot en daar was het bereik toch wel duidelijk wat minder en op die plaats lukte het me wel om dat signaal naar 1blokje te krijgen; zoals ik blijf aanhalen ligt dat antenne probleem niet alleen aan de iphone maar ook aan de providers hier in belgie waar op heel wat plaatsen het signaal niet goed of sterk genoeg is, op plaatsen zoals ik heb uitgelegd waar dat wel zo is heb je geene last van wegvallend signaal.
  #30  
Oud 17-07-10, 10:23
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie5 Bekijk bericht
Ik begrijp sowieso deze discussie niet, aangezien het hier een iPhone forum betreft.
Als je geen voorstander bent van de iPhone, dan koop je hem toch niet.
1. Ik koop hem toch ook niet
2. hoe zwart-wit is dat wel niet? Als je niet 100% voor bent, dan ben je tegen! Tuurlijk, zo werkt het niet. Ik ben voor de iPhone en voor de Samsung.
3. We zitten hier toch in het > iPhone klonen en killers > Samsung I9000 deel toch? dus hier mag ook alleen over de voordelen van de iPhone geroepen worden?
4. De enige reden dat ik ondertussen al een uur in reacties typen heb gestoken is om twijfelende mensen, die wel eens iets nieuws willen - net zoals ik een week geleden - te proberen overhalen om verder te kijken dan hun neus lang is. Ik las steeds op iPhone fan sites hoe geweldig de iPhone is en hoe slecht al de rest. Ik vond dat er toch ergens een nuchtere vergelijking mocht staan tussen de iPhone en de Samsung zonder al op voorhand een kant gekozen te hebben.
  #31  
Oud 19-07-10, 11:00
Bas517 Bas517 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vianen
Berichten: 24
Standaard

T word geen killer, te veel zwarte schermen tussendoor.
  #32  
Oud 20-07-10, 19:34
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Bekijk bericht
Doe je ogen toch eens open, ik heb de 1ste iPhone gehad, de 3g en mijn vader nu de nieuwe 4. Ik weet waarover ik spreek? Batterij duur.. kom op .. mijn iPhone 3G moest elke nacht opgeladen worden. Met mijn Galaxy kan ik 2 dagen doen zonder op te laden, net zoals de iPhone 4 ook na 2 dagen opgeladen moet worden. Het enige verschil is dat ik wél mijn batterij kan vervangen wanneer hij zwakker begint te worden. En het is al lang duidelijk dat het signaal verlies van de iPhone 4 wél met de hardware heeft te maken, enkel de fanboys ontkennen dit nog .

Zoals ik al zei, doe je ogen open. De iPhone is een fantastisch toestel, je zal me het tegendeel nooit horen beweren, maar de tijd dat ze de enige waren met een sublieme Smartphone - Zoals met de éérste iPhone & de 3G - is voorbij. De Galaxy S moet zeker niet onderdoen, het enige wat ontbreekt is een flash voor foto’s in een donkere omgeving, maar wanneer android 2.2 gereleased wordt voor de Galaxy zal een andere flash wél ondersteunt worden waar jullie nog lang over mogen dromen En alsjeblieft zeg nu niet dat je flash niet nodig hebt, zo cliché, dat zou alleen maar het fanboy gedrag bevestigen.
Helemaal mee eens! (Ik dacht dat ik het nooit zou zeggen )
De 3G was echt de grote doorbraak van de iPhone, de 3GS is vervolgens ook succesvol geweest maar echter in een flinke beperkte omgeving. Het is een zeer krachtig toestel maar door de softwarematige beperken kon je het niet echt helemaal gebruiken.
De Galaxy S is een echt geweldig toestel. De iPhone 4 heeft echter wel een langere batterijduur dan de Galaxy S, dit wil echter niet zeggen dat de Galaxy S het slecht doet maar dat beide het een zeer lange batterijduur hebben in vergelijking met bijv. de 3GS. Super AMOLED is werkelijk een genot om naar te kijken, alleen de iPhone heeft hogere resolutie maar toch hebben beide toestellen hebben gewoon topscherm. Beide toestellen hebben ook een gyroscoop maar de Galaxy S heeft 6 assen en de iPhone 3 assen.
Toch moet ik zeggen dat iOS inhoudelijk zeer goed in elkaar zit imo beter dan Android omdat heel licht lijkt te draaien maar zeer snelle krachtige prestaties kan leveren, ik moet eerlijk zeggen dat dit meer iets gevoelsmatig is.
Tenslotte zou ik kiezen voor Galaxy S vanwege een aantal dingen die ik belangrijk vind zoals DLNA, Super AMOLED, verwisselbare batterij (Ondanks dat de batterijduur lang is, is het toch handig tijdens het reizen) en tenslotte out of the box een groot aantal support voor audio en voornamelijk videocodecs en bestanden.
__________________
iPhone 3G 16 GB UK o2 - Firmware: 3.1.2 - Activated - Jailbreak & Unlocked.
  #33  
Oud 20-07-10, 19:44
Johnnie5's schermafbeelding
Johnnie5 Johnnie5 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Houten
Berichten: 68
Standaard

Je moet gewoon kopen waar jij je het prettigst bij voelt.

Laatst gewijzigd door Johnnie5; 20-07-10 om 19:54.
  #34  
Oud 21-07-10, 03:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie5 Bekijk bericht
Je moet gewoon kopen waar jij je het prettigst bij voelt.
Inderdaad.
Mocht ik geld genoeg hebben zou ik evenzeer de htc desire zelfs eens kopen maar ik moet een keuze maken en ik vind en voel me het beste bij de iphone.
  #35  
Oud 27-07-10, 13:28
proXify proXify is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Oostende
Berichten: 145
Standaard Proximus lanceert iPhone killer met Samsung

Vanochtend nam ik de krant en las ik een artikel over een zogenaamde iPhone killer waar ik serieus mijn twijfels over heb
Maar toch post ik het en wil ik zelf jullie mening horen.


Belgacomdochter Proximus gaat, in samenwerking met Samsung, exclusief de langverwachte smartphone Galaxy S op de markt brengen. Van het toestel wordt volgens ‘Le Soir’ verwacht dat het een ‘iPhone-killer’ wordt.
De iPhone van Apple wordt in ons land exclusief verkocht door Proximusconcurrent Mobistar. En Mobistar lanceert vrijdag – al dan niet toevallig – de iPhone 4?. De Galaxy S, die draait op het Android-besturingssysteem van Google, wordt vanaf 16 augustus in ons land exclusief verdeeld door Proximus, bevestigde Samsung. Sinds gisteren kunnen geïnteresseerden al een toestel bestellen, dat ze dan op 14 augustus kunnen afhalen. Op 14 augustus zal de Galaxy S ook al te koop zijn in dertien geselecteerde Belgacom Centers. Twee dagen later ligt het toestel ter beschikking in het volledige verkoopsnetwerk van Proximus. Een week voor de verkoop van start gaat, liggen er demotoestellen in de winkels.

Kortom: Belgacom probeert van de lancering van de Galaxy S een beetje een evenement te maken, zoals ook Apple dat zo succesvol doet rond nieuwe producten.

Exclusief?

Alleen: de exclusiviteit van de Galaxy S blijkt beperkt te zijn. In de webshops pdashop.be en gsmstore.be, van de webwinkelgroep Coolblue, kan je nu al een Galaxy S bestellen voor 499 euro.

De toestellen in de webwinkels zijn afkomstig uit Nederland (Coolblue is een Nederlandse groep, nvdr.) en verschillen van de toestellen die via Proximus verkocht zullen worden, luidt het bij Samsung. Het belangrijkste verschil is het interne geheugen. De telefoons van Proximus hebben een intern geheugen van 16 GB, bij de ‘Nederlandse’ toestellen is dat maar 8 GB. Het toestel van Proximus zal daarom ook 50 euro duurder zijn dan de 8 GB-toestellen.

Als je op zoek bent naar een alternatief voor de iPhone 4, dan kan deze Galaxy S wel eens jouw telefoon worden. Het is een krachtig toestel met dezelfde toeters en bellen, maar met een voordeliger prijskaartje.

Laatst gewijzigd door proXify; 27-07-10 om 13:30.
  #36  
Oud 27-07-10, 16:37
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Daar hebben we het al heel veel over gehad in één van de heel recente topics hier ;p.
Deze is trouwens al te koop in pda shop en noem maar op.
Het is zeker een goeie smartphone maar hij komt net een beetje tekort vind ik tegenover de iphone 4.
Ik moet zeggen het verschil de dag van vandaag niet echt groot meer te noemen is.
Mocht ik het geld hebben dan zou ik zonder probleem de htc desire en deze hier eens kopen en eens goed testen maar mijn budget laat dit helaas niet toe dus je moet dan ene keuze maken in welk toestel je wil.
Ondanks ik altijd het verwijt krijg sta ik heel zeker open voor andere zaken maar ik blijf bij de iphone omwille van talloze reden zoals oa het gebruiksgemak, de gewoonte ook, de vele apps en wat velen ook niet mogen vergeten is dat ik meer dan 400 betalende apps heb, dan ga je niet zomaar makkelijk gaan zeggen, weg met de iphone, nu een samsung of htc .
Zolang ik tevreden ben van de iphone blijf ik het bij deze houden, mocht er echt een dag komen ze er echt volledig naast slaan dan zou ik mss wel eens durven overschakelen maar dat zie ik eerlijk gezegd niet al te snel gebeuren, apple maakt ondanks dat antenne probleem goed materiaal en alles zit zo makkelijk in elkaar er zelfs een bomma van 80jaar haar draai in kan vinden .

Het is duidelijk dat anderen niet stil zitten en proberen om de iphone naar beneden te halen maar voorlopig lukt dit niet echt, ook nu scoort de iphone 4 enorm goed, mss zelfs de beste van alle iphones al.

Als mensen geen budget hebben van meer dan 500 euro dan raad ik deze deze smartphone hier aan of eventueel de htc desire of deze moeten wachten op de htc desire HD, die is nog een stukje beter dan de htc desire.
  #37  
Oud 30-07-10, 02:01
crazywarning crazywarning is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 84
Standaard

Sinds ik de samsung omnia heb gehad wil ik het me niet meer aan doen een Samsung te kopen. Wat een slechte scherm had deze aan boord zeg! Ikmhad hem naast mijn iPhone als zakelijk maar drie weken later heb ik hem in de kast gelegd en een jaar later verkocht voor 100 euro. Kon er ook niet meer voor krijgen ondanks dat deze zo goed als nieuw was en de millionaires pack nog intact was.

Maar goed, ik heb sindsdien dus ook geen Samsung meer aangeraakt. Na de lovende kritieken ga ik binnenkort toch maar eens naar de winkel om hem te testen. Wel moet ik erbij zeggen dat mijn volgende telefoon naar alle waarschijnlijkheid toch weer gewoon een iPhone wordt.

Weet een van jullie hoe het zit als je een samsung toestel tegenwoordig na een jaar wil verkopen? De iphone blijft goed zijn waarde houden maar hoe zit het met andere merken?
  #38  
Oud 30-07-10, 11:55
dtsjunk dtsjunk is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 90
Standaard

heb een galaxy s en een iphone 3gs ze zijn gewoon alle 2 geweldig , helemaal als je je samsung geroot hebt. telefoon is erg licht en reete snel mooie camera en het amoled scherm is gewoon super kraakhelder.
als je moest kiezen tussen de 2 telefoons , gewoon op je gevoel uitgaan , iOS of android 2.1 wat straks met froyo 2.2 een geduchte concurrent is van de iphone met iOS 4 en hoger.
Ik vind ze alle 2 toppie en wil ze voor geen goud missen
__________________
iMac 24" 2,96 GHz 8GB DD3 OCZ 128 GB SSD Vertex 2, iPhone 4 White 16gb, iPad 2 16gb White, Timecapsule 1 TB, Fiber Power 120 Mbit
  #39  
Oud 30-07-10, 12:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtsjunk Bekijk bericht
heb een galaxy s en een iphone 3gs ze zijn gewoon alle 2 geweldig , helemaal als je je samsung geroot hebt. telefoon is erg licht en reete snel mooie camera en het amoled scherm is gewoon super kraakhelder.
als je moest kiezen tussen de 2 telefoons , gewoon op je gevoel uitgaan , iOS of android 2.1 wat straks met froyo 2.2 een geduchte concurrent is van de iphone met iOS 4 en hoger.
Ik vind ze alle 2 toppie en wil ze voor geen goud missen
Amaai, ge ziet waar het geld zit
Maar de smasung is wel een spliternieuw toestel he, de iphone 3Gs is een verouderd toestel.
Als je tevreden bent das het belangrijkste
  #40  
Oud 02-08-10, 14:23
bartmanbla bartmanbla is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 25
Standaard

Ik heb een Galaxy s en na 4 weken mis ik nog steeds de appstore en het syncen met m'n Imac.
Hiervoor had ik een iphone 3g en die was echt te langzaam, maar nu heb ik toch maar weer een 3gs gekocht en verkoop m'n Galaxy s.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Samsung Galaxy S2 - Iphone killer? XiniP iPhone algemeen 44 04-09-11 13:13
iPhone 4 of Samsung Galaxy S Yannickjee. Koopinformatie Nederland 18 10-03-11 20:40
iphone 4 t.o. samsung galaxy dancingprinzess iPhone algemeen 19 01-01-11 20:15
Galaxy Tab Samsung KvP iPad algemeen 4 12-12-10 02:21
Samsung galaxy tab en email ajongebreur Archief 3 30-11-10 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.