//

nieuwe samsung i9000 galaxy s

nieuwe samsung i9000 galaxy s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HKW ik heb de iphone 3gs 32gig voor een 6tal maanden gehad, tijd voor iets nieuws en me een samsung galaxy ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 17-10-10, 19:45
zebi zebi is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HKW Bekijk bericht
ik heb de iphone 3gs 32gig voor een 6tal maanden gehad, tijd voor iets nieuws en me een samsung galaxy s 16gig laten aansmeren ...

van gisteren na een kleine maand galaxy terug trotse eigenaar van een iphone (4 32gig)

ik kan niet zeggen dat ik klagen had over de galaxy maar ik geraakte de handelingen van android niet gewoon.

moest er iemand intresse hebben in de galaxy, mag voor een zeer zacht prijsje weg.
geen krasje te bespeuren.

ik zie het wel via pb

Je hebt een pm
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 17-10-10, 21:14
HKW HKW is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

bij deze ff vermelden dat de galaxy niet meer verkocht word, blijkbaar kan deze phone voor minder aangekocht worden dan ik ervoor vraag, omdat ik hem blijkbaar spijtig genoeg veel teveel betaald heb en ik hem niet voor een habbakrats ga wegdoen houd ik deze liever bij.

wat info;

ik heb hem vorige maand gekocht voor 550€ en wou hem wegdoen voor 300€.

mvg hans
  #83  
Oud 18-10-10, 16:22
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HKW Bekijk bericht
bij deze ff vermelden dat de galaxy niet meer verkocht word, blijkbaar kan deze phone voor minder aangekocht worden dan ik ervoor vraag, omdat ik hem blijkbaar spijtig genoeg veel teveel betaald heb en ik hem niet voor een habbakrats ga wegdoen houd ik deze liever bij.

wat info;

ik heb hem vorige maand gekocht voor 550€ en wou hem wegdoen voor 300€.

mvg hans
Dat is dus het nadeel bij Android dat er een overflow aan toestellen is. Iedere maand is er een betere en snellere en is je ouwe toestel (van 2 maanden oud) geen drol meer waard.

Ik ben blij dat ik mn Samsung Galaxy nog kon verkopen..helaas ook wel voor een habbekrats, maar beter nog iets voor dat stukje plastic dan niets.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #84  
Oud 19-10-10, 10:17
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Gaat lekker met de laatste update van Android Update: Samsung Galaxy S naar 2.2 | Androidworld

Kreeg weer deja vu gevoel uit de tijd dat ik een htc tytn2 had. Bij het updaten een kans van 60% dat je je toestel kon bricken (en dan toch gewoon gaan updaten haha). Dan heeft Apple volgens mij de uodates beter voor elkaar en werkt iTunes vele malen beter dan KIES (de iTunes van de SGS zeg maar).

Hoorde van Steve over de ontwikkelaars van TweetDeck voor Android en de problemen waar zij tegenaan liepen omdat er rekening gehouden moest worden met bijna 144 verschillende Android toestellen en dat een aantal partijen nu weer een losse Android market gaan starten. Wordt er dan voor de ontwikkelaars en gebruikers nou niet bepaald overzichtelijker door vrees ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Samsung Galaxy S2 - Iphone killer? XiniP iPhone algemeen 44 04-09-11 13:13
iPhone 4 of Samsung Galaxy S Yannickjee. Koopinformatie Nederland 18 10-03-11 20:40
iphone 4 t.o. samsung galaxy dancingprinzess iPhone algemeen 19 01-01-11 20:15
Galaxy Tab Samsung KvP iPad algemeen 4 12-12-10 02:21
Samsung galaxy tab en email ajongebreur Archief 3 30-11-10 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:48.