Youtube werkt nog steeds niet na PCAY discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de oplossing al gevonden. Maar toch Bedankt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb de oplossing al gevonden.
Maar toch Bedankt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
'/var/root/Library/Lockdown/activation_records' Ik heb enkel: /var/root/Library/Lockdown/pair_records met daarin deze 2: 298893691288205026125351564.plist 298893691273830026263772760.plist Welke moet ik wijzigen? |
|
|||
|
|||
Ik heb me iphone fw1.1.1 geunlocked maar youtube doet het dus niet. Hij geeft aan dat ik me iphone moet connecten met itunes met internet en daarna youtube activeren. Moet ik nu ook de stappen in dit topci volgen omhet werkend te krijgen of heb ik een ander probleem?
|
|
|||
|
|||
is er ook zoiets voor macosX?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had datzelfde probleem, ik hoefde alleen de 3 bestandjes erin te zetten, herstarten en het werkte! Succes! |
|
|||
|
|||
Of als je een unlocked 1.1.1 hebt via de installer youtube activation installeren.
Reboot... en klaar |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
YouTube Activation of iets dat er op lijkt staat er bij [1.1.1.] Unlocked niet op?
|
|
|||
|
|||
ik heb hier ergnes op een site gelezen ...dat je nr installer moet gaan dan nr sources...en dan een site intypen...en dan kwam je uit bij een progamma...'youtubefixer" maar ik vindt nu ni onmiddelijk terug welke site da was;..anders google eens nr 'youtubefixer for iphone '.....hopelijk geraak je uit je probleem
|
|
||||
|
||||
Voeg in Installer.app bij Sources de volgende Community toe:
hXXp://i.unlock.no en vervang de XX door tt (anders zie je het adres niet in dit forum). Ga dan terug naar het overzicht waar je alle extra applicaties kunt kiezen en ga naar You Tube Fix. Installeer deze fix en zorg dat de datum/tijd correct staat ingesteld. Vervolgens de iPhone een keertje rebooten en dan moet je weer kunnen YouTube-en. Had het zelfde probleem, en heb nu met deze methode 6 toestellen weer werkend gekregen (voor het YouTube probleem). |
|
||||
|
||||
Een manier die wel werkt is via AppTap(installer):
(Alleen voor 1.1.1) 1. Deze site toevoegen: “http://www.sendowski.de/iphone” in Sources. 2. Ga dan naar de catagorie: Tweaks 1.1.1 3. Installeer YouTubeFix for 1.1.1 4. Herstart je iPhone En nu heb je Youtube werkend Laatst gewijzigd door Damian.; 04-11-07 om 18:58. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat werkte bij mij eerst ook, maar nu doet ie het opeens niet meer... Wat kan de reden/oplossing zijn? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe zou dat kunnen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt nog steeds niet!! (Vodafone met juiste instelling | tachysnarf | Vodafone | 25 | 21-06-11 20:30 |
3.X Nog steeds niet geupdate -> Wi-Fi werkt niet/nauwlijks | fletchify | Wi-Fi | 3 | 12-02-10 20:15 |
iphone werkt nog steeds niet | wmaxim | iPhone algemeen | 2 | 18-08-08 20:28 |
iphone werkt nog steeds niet met 2.0 | wmaxim | iPhone algemeen | 7 | 16-08-08 14:38 |
|
|