//

iphone laadt niet meer op batterijschade?!

iphone laadt niet meer op batterijschade?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een probleeem met mijn iphone 3gs 16gb. een tijdje geleden was er wat water (met vochtige handen de iphone gebruikt) op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-06-10, 23:34
vankraay vankraay is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard iphone laadt niet meer op batterijschade?!

hallo, ik heb een probleeem met mijn iphone 3gs 16gb.
een tijdje geleden was er wat water (met vochtige handen de iphone gebruikt) op mijn iphone gekomen. hij liep vast maar toen ik hem resette was alles weer in orde, dat dacht ik ten minste. toen ik hem 's nachts in aan de oplader hing kreeg ik geen melding maar de volgende dag was hij niet opgeladen en de batterij helemaal leeg. nu heb ik hem naar t-mobile opgestuurd en die zeggen dus waterschade geen garantie, dit zal niet aan te vechten zijn maar, is het niet waarschijnlijk dat het alleen de batterij is? als dit zo is dan kan ik voor 16 euro een nieuwe batterij bestellen.
als iemand hier ideeen over heeft hoor ik het graag.
bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-10, 09:16
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

helaas kan het bij waterschade alles zijn, ook het moederbord. Het is op afstand moeilijk te zeggen wat het precies zal zijn.

Doet je iPhone helemaal niets meer?
  #3  
Oud 03-06-10, 10:02
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Gewoon laten behandelen, verbaast me altijd hoeveel mensen denken dat een toestel goed kan blijven werken door het niet te laten behandelen. Zorgt achteraf alleen maar voor meer, vaakonherstelbare, schade. Just my 2 cents.
  #4  
Oud 03-06-10, 10:10
vankraay vankraay is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

ja het kan ook het moederbord zijn maar waarom was de iphone nog gewoon te gebruiken na het contact met water dan? na het resetten was alles gewoon normaal behalve het opladen is het dan niet logisch dat het de batterij is?
  #5  
Oud 03-06-10, 10:26
jcpearl jcpearl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 251
Standaard

Bij waterschade hoeft het lang niet altijd zo te zijn, dat de iPhone direct niet meer werkt. Corosie treedt pas later op en dan heb je de echte schade. Het belangrijkste bij waterschade is juist niets te doen met de iphone en 'm direct laten behandelen.
  #6  
Oud 03-06-10, 14:13
vankraay vankraay is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

oké ik zal hem laten behandelen alleen... hij ligt nu bij T-mobile en het is al een week geleden, is dit al te laat dan?
bedankt voor de reacties tot nog toe trouwens.
  #7  
Oud 03-06-10, 14:29
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dat is een beetje de vraag, het ene stukje elektronika kan wat meer hebben dan het andere. Zo snel mogelijk is gewoon het beste, na een week is het niet zo dat reparatie al uitgesloten is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. grungie iPhone algemeen 19 04-11-11 01:48
HELP, iPhone laadt niet meer op! Erdg iPhone algemeen 5 11-02-11 11:07
iPhone 3G laadt niet meer op Fuentes iPhone algemeen 4 06-08-10 13:40
iphone 3G laadt niet meer op via usb belgiumiphone iPhone algemeen 20 11-04-10 23:19
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.