Tethering op 4.0GM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Die programma's staan los van je provider. Dus ja het werkt gegarandeerd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Die programma's staan los van je provider. Dus ja het werkt gegarandeerd.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
/edit Check deze topic, hier heb ik 't wel uitgelegd: https://forum.iculture.nl/f8/ap...oplossing.html Laatst gewijzigd door JeeTB; 21-07-10 om 12:40. |
|
|||
|
|||
Hier een iPhone 3GS 4.0 werkend met MyWi, echt super relaxt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Prachtig!
Maar dan nu de volgende hamvraag: Ik heb net geupdate naar 4.0.1. Wat is de juiste jailbreak-methode voor i-phone 3G met 4.0.1 ? Ik kan dat niet vinden in de Keuzehulp. dank! |
|
|||
|
|||
Bedoel je jailbreak tethering of jailbreak van je iPhone? In geval van het laatste dan zit je hier in het verkeerde topic. Succces.
|
|
|||
|
|||
Ik wil eigenlijk alleen tethering werkend krijgen (3G, firmware 4.0.1, modem 05.13.04), maar daarvoor moet ik eerst een algehele jailbreak realiseren, nietwaar?
|
|
||||
|
||||
Alleen als je bij t-mobile zit. Via Vodafone en KPN schijnt het gewoon vanuit het menu te werken.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een GS3, simlock vrij en een abo van Vodafone, en daar staat tethering wel gewoon in.
|
|
||||
|
||||
Gisteren MyWi gekocht en het werkt inderdaad perfect. Enige wat erg jammer is, is dat het persé het brakke "Rock my Phone" wil gebruiken voor installatie. Dit bagger programma heeft al een keer een iPhone softwarematig totaal om zeep geholpen en ook dit keer kreeg ik dit stuk pl****s software pas aan de praat na twee resprings en een reboot.
Maar MyWi op zich werkt helemaal top!
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wel de optie internet-tethering in mijn netwerk menu. Als ik de iphone vervolgens aansluit op mijn mac krijg ik wel de melding dat er een nieuw netwerkt apparaat is gevonden. Ik zie de iphone ook staan hij geeft alleen aan "geen verbinding""De kabel voor iphone is niet aangesloten of het apparaat reageerd niet" . Ik zie mijn iphone wel in itunes. Ook via bluetooth krijg ik het niet aan de praat. Ook krijg ik op mijn iphone ook geen blauw balkje met tethering. Iphone 3G geen jailbreak vodafone particulier IEMAND? |
|
|||
|
|||
UPDATE: Ik hang de iphone nogmaals aan mijn laptop en de hele tetherfunctie is uit het netwerk menu verdwenen!?!?!?!?!?!?!?!
Iphone 3G geen jailbreak vodafone particulier Citaat:
|
|
|||
|
|||
Precies hetzelfde als ik heb gehad...
Iemand een suggestie?? iPhone 3GS / No Jailbrake / iOS 4.0.1 |
|
|||
|
|||
Na een restore met 4.0.1, daarna de jailbreak en unlock met ultrasn0w werkte 3G (KPN) niet meer. Op help.BenM.at | BENM.AT heb ik de cariersettings voor KPN gedownload via Wi-Fi en.... Tadaaaaaa!! Tethering is alleen nog niet beschikbaar in de netwerksettings, iemand een suggestie?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.2 tethering | sentmen | iPhone algemeen | 26 | 25-07-10 01:19 |
4.0GM naar 4.0 updaten via iTunes? | xynta | iTunes | 22 | 21-06-10 22:26 |
A2DP bluetooth lijkt niet te werken in 3.0GM (iphone 3G) | Maciver | iPhone algemeen | 15 | 19-08-09 18:41 |
3.0 vs 3.0GM | demidex | Archief | 6 | 23-06-09 17:37 |
iPhone 1e gen.: 3.0GM -> 2.2.1 (unlocked) of -> 3.0GM unlocked | Jaer | Unlock | 16 | 17-06-09 22:36 |
|
|