//

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset!

Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het 4e/5e cijfer van het serienummer is 03 ... da's dus pech. Mijn toestel heb ik gekocht bijn T-for-T in mei dit jaar. Heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 01-09-10, 08:12
bgmdehaas bgmdehaas is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Het 4e/5e cijfer van het serienummer is 03 ... da's dus pech. Mijn toestel heb ik gekocht bijn T-for-T in mei dit jaar. Heb ik dan een oud toestel of zo?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 01-09-10, 10:32
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quelake Bekijk bericht
Hier nog een gebruiker met het probleem. Ik voer nooit lange gesprekken, dus had er nog nooit ervaring mee gehad. Maar nu dus ook 'lid van de club'. Valt me op dat op de Apple Forums veel mensen meldden dat ze een vervangend toestel aangeboden krijgen, en dat Apple minder de kop in het zand steekt? Ik ga vandaag eens even bellen met T-mobile. Ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen; al is het maar om ze niet meer te kunnen laten zeggen dat jij de enige bent met dit probleem.

Update: net T-mobile gebeld, netjes te woord gestaan, maar ze kunnen niets betekenen. Ze erkennen wel het probleem en dat er dus meerdere mensen zijn die dit ervaren, maar ze beroepen zich op het feit dat de problemen zijn ontstaan na de update naar iOS4.x. Wachten op de volgende software-update is dus wat ons wordt aangeraden. Ik hoop om 19:00 vandaag het goede nieuws te krijgen dat we iOS4.1 uitgerold krijgen, die alle problemen oplost.

wil dit zeggen dat t-mobile de update vandaag verwacht? of dat deze vandaag aangekondigd gaat worden. en zeggen ze dat hiermee de problemen opgelost zijn? of dit een eigen interpretatie?
  #103  
Oud 01-09-10, 10:51
quelake quelake is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 16
Standaard

@gvrman; nee, T-mobile weet -uiteraard - van niets. Maar ik verwacht persoonlijk dat we wel een aankondiging krijgen van iOS4.1 vanavond, bij de presentatie. Fingers crossed.

Maar om antwoord te geven op je vraag; inderdaad volledig eigen interpretatie. Er zijn nergens beloftes gedaan of iets dergelijks.
  #104  
Oud 01-09-10, 11:29
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

@quelake: balen.. ik zal wachten totdat de presentatie geweest is. anders moet ik maar gaan zeuren bij apple
  #105  
Oud 02-09-10, 21:56
mvdvate mvdvate is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Was vandaag t gezeik zat, heb mn telefoon afgeleverd bij Hi (kpnservicecentre) waar mn iphone ook vandaan komt, heb een verzekering dus ze sturen m op en gaan er naar kijken, benieuwd wat er uit komt...

Mocht er niets uitkomen dan ben ik benieuwd hoe hi (kpn) ermee omgaat aangezien ik een verzekering heb...misschien gewoon een nieuwe? en dan wel eentje die de update aankan neem ik aan....

Ik hou jullie op de hoogte!
  #106  
Oud 03-09-10, 08:03
Murgen Murgen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 156
Standaard

Gisterochtend ruim een uur in een call gehangen terwijl ik aan het reizen was. Geen probleem. Ik zorg er gewoon voor dat alleen Trein, Bellen en ipod aanstaan. Met 3 tot 4 apps open gaat het op mijn 3gs met 64 gb goed. Ik heb geen moeite gedaan de bootrom te checken maar ik heb een iphone die in maart gekocht is bij Databyte in Steenbergen en uit Italie komt (zat foldertje in Italiaans in)
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~
  #107  
Oud 03-09-10, 08:34
bgmdehaas bgmdehaas is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Volgens mij is donderdag de 4.1 softare aangekondigd, volgende week beschikbaar, die ga ik eerst maar eens proberen. Volgens info zouden er veel 3GS bugs uitgehaald moeten zijn nu.
  #108  
Oud 03-09-10, 22:44
ericjan ericjan is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgmdehaas Bekijk bericht
Volgens mij is donderdag de 4.1 softare aangekondigd, volgende week beschikbaar, die ga ik eerst maar eens proberen. Volgens info zouden er veel 3GS bugs uitgehaald moeten zijn nu.
4.1 gaat ons niet helpen. Sterker nog, bij mij is het probleem alleen maar erger geworden sinds ik gisteren 4.1 GM seed (de laatste testversie voor de officiele versie, maar meestal gelijk daaraan) heb geïnstalleerd. Met mn vorige versie 4.1 beta 3 had ik soms een reboot en nooit eerder dan na een kwartier. Vandaag 3 keer een reboot elk binnen 10 minuten.
  #109  
Oud 07-09-10, 16:50
paul45 paul45 is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 52
Standaard

Tijdens gesprek reboot mijn iphone spontaan.Is hier iets aan te doen?Heel vervelend.
  #110  
Oud 07-09-10, 22:39
Dangerclose Dangerclose is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 4
Standaard

Hier ook ellende van dezelfde strekking. Reboot na 5 minuten bij bellen. Ik draai 4.0.2. Waardeloos.
  #111  
Oud 08-09-10, 14:05
etz etz is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: lunteren
Berichten: 2
Standaard tijdens bellen valt telefoon uit

ik heb een 3gs 16 gigabyte en die werkt op 4.02 firmware en die werkt goed behalve tijdens het bellen
na 5 minuten valt het gesprek weg en dan krijg ik dat appeltje in beeld wat weer na een poosje weg gaat
de telefoon herinnert zich dan ook niet het vorige gesprek
ik wordt hier moedeloos van en niemand kan mij helpen
ik heb de phone van phoneshop en hij valt binnen de garantie ,die juffrouw daar zegt "o,gewoon opsturen" maar volgens mij is hij niet stuk maar is het een ander probleem
kpn waar ik een abonnement heb weet niets en apple wil niet helpen die verwijst weer door naar de provider
ik ben radeloos en diep ongelukkig weet iemand raad?
  #112  
Oud 08-09-10, 14:42
HartogC HartogC is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Hier is al een post over....
https://forum.iculture.nl/f28/i...ete-reset.html
  #113  
Oud 08-09-10, 15:02
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Had dit probleem op mijn 3G ook. Heb toen de iPhone helemaal laten leeg lopen en daarna een hele nacht aan de oplader gehangen. Probleem was bij mij toen opgelost.
  #114  
Oud 08-09-10, 15:09
etz etz is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: lunteren
Berichten: 2
Standaard

bedankt dragon ik ga het direct proberen
marcel/etz
  #115  
Oud 08-09-10, 16:35
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #116  
Oud 08-09-10, 20:10
gvrman gvrman is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 48
Standaard

Heb 4.1 en 6,47 minuten gebeld zonder problemen. Lijkt dus goed
  #117  
Oud 08-09-10, 23:11
ucsdcom ucsdcom is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Standaard

Had je apps open? Door de software upgrade zijn alle apps volgens mij tijdelijk afgesloten. Heb je al geprobeerd met apps actief?
  #118  
Oud 09-09-10, 11:04
Dangerclose Dangerclose is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 4
Standaard

Hmm, ik heb sinds gisteravond 4.1 draaien op m'n 3GS. Vooralsnog (tiptoeing here...) lijkt hij het vol te houden. Al een aantal gesprekken gevoerd van 6 tot 10 minuten zonder dat hij crashed.

Niet te vroeg juichen. Eerst maar een paar dagen "duurtesten".

Succes.
  #119  
Oud 09-09-10, 13:30
Dangerclose Dangerclose is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Thuis
Berichten: 4
Standaard

Helaas. Update naar 4.1 lost het probleem niet op. Net weer een aantal reboots na 12 minuten in een gesprek.

Toch maar even naar de reparateur opsturen.
  #120  
Oud 09-09-10, 15:55
bgmdehaas bgmdehaas is offline
• iOS 4.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Reactie iCenter vandaag, van een mij onbekende poster:

Inmiddels is iOS 4.1 uitgekomen.
Het afbreken van telefoongesprekken is nog steeds niet opgelost.
Wat mij erg opvalt en irriteert is dat medewerkers van Apple, maar ook van de resellers constant claimen nog nooit van dit probleem gehoord te hebben.


Volg deze link http://www.icentre.nl/support/posts/15/255/ipod-iphone/iphone-3gs-en-ios4-telefoongesprekken-worden-afgebroken.html om de topic te bekijken op iCentre.nl
Het iCentre Team
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Springboard crash (ook tijdens bellen) mark19 iPhone algemeen 0 29-03-11 10:22
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes zipspevo iPhone algemeen 3 27-01-11 07:56
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 1 25-06-10 01:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.