Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het 4e/5e cijfer van het serienummer is 03 ... da's dus pech. Mijn toestel heb ik gekocht bijn T-for-T in mei dit jaar. Heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het 4e/5e cijfer van het serienummer is 03 ... da's dus pech. Mijn toestel heb ik gekocht bijn T-for-T in mei dit jaar. Heb ik dan een oud toestel of zo?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wil dit zeggen dat t-mobile de update vandaag verwacht? of dat deze vandaag aangekondigd gaat worden. en zeggen ze dat hiermee de problemen opgelost zijn? of dit een eigen interpretatie? |
|
|||
|
|||
@gvrman; nee, T-mobile weet -uiteraard - van niets. Maar ik verwacht persoonlijk dat we wel een aankondiging krijgen van iOS4.1 vanavond, bij de presentatie. Fingers crossed.
Maar om antwoord te geven op je vraag; inderdaad volledig eigen interpretatie. Er zijn nergens beloftes gedaan of iets dergelijks. |
|
|||
|
|||
@quelake: balen.. ik zal wachten totdat de presentatie geweest is. anders moet ik maar gaan zeuren bij apple
|
|
|||
|
|||
Was vandaag t gezeik zat, heb mn telefoon afgeleverd bij Hi (kpnservicecentre) waar mn iphone ook vandaan komt, heb een verzekering dus ze sturen m op en gaan er naar kijken, benieuwd wat er uit komt...
Mocht er niets uitkomen dan ben ik benieuwd hoe hi (kpn) ermee omgaat aangezien ik een verzekering heb...misschien gewoon een nieuwe? en dan wel eentje die de update aankan neem ik aan.... Ik hou jullie op de hoogte! |
|
|||
|
|||
Gisterochtend ruim een uur in een call gehangen terwijl ik aan het reizen was. Geen probleem. Ik zorg er gewoon voor dat alleen Trein, Bellen en ipod aanstaan. Met 3 tot 4 apps open gaat het op mijn 3gs met 64 gb goed. Ik heb geen moeite gedaan de bootrom te checken maar ik heb een iphone die in maart gekocht is bij Databyte in Steenbergen en uit Italie komt (zat foldertje in Italiaans in)
|
|||
|
|||
Volgens mij is donderdag de 4.1 softare aangekondigd, volgende week beschikbaar, die ga ik eerst maar eens proberen. Volgens info zouden er veel 3GS bugs uitgehaald moeten zijn nu.
|
|
|||
|
|||
4.1 gaat ons niet helpen. Sterker nog, bij mij is het probleem alleen maar erger geworden sinds ik gisteren 4.1 GM seed (de laatste testversie voor de officiele versie, maar meestal gelijk daaraan) heb geïnstalleerd. Met mn vorige versie 4.1 beta 3 had ik soms een reboot en nooit eerder dan na een kwartier. Vandaag 3 keer een reboot elk binnen 10 minuten.
|
|
|||
|
|||
Tijdens gesprek reboot mijn iphone spontaan.Is hier iets aan te doen?Heel vervelend.
|
|
|||
|
|||
Hier ook ellende van dezelfde strekking. Reboot na 5 minuten bij bellen. Ik draai 4.0.2. Waardeloos.
|
|
|||
|
|||
tijdens bellen valt telefoon uit
ik heb een 3gs 16 gigabyte en die werkt op 4.02 firmware en die werkt goed behalve tijdens het bellen
na 5 minuten valt het gesprek weg en dan krijg ik dat appeltje in beeld wat weer na een poosje weg gaat de telefoon herinnert zich dan ook niet het vorige gesprek ik wordt hier moedeloos van en niemand kan mij helpen ik heb de phone van phoneshop en hij valt binnen de garantie ,die juffrouw daar zegt "o,gewoon opsturen" maar volgens mij is hij niet stuk maar is het een ander probleem kpn waar ik een abonnement heb weet niets en apple wil niet helpen die verwijst weer door naar de provider ik ben radeloos en diep ongelukkig weet iemand raad? |
|
|||
|
|||
Hier is al een post over....
https://forum.iculture.nl/f28/i...ete-reset.html |
|
||||
|
||||
Had dit probleem op mijn 3G ook. Heb toen de iPhone helemaal laten leeg lopen en daarna een hele nacht aan de oplader gehangen. Probleem was bij mij toen opgelost.
|
|
|||
|
|||
bedankt dragon ik ga het direct proberen
marcel/etz |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Heb 4.1 en 6,47 minuten gebeld zonder problemen. Lijkt dus goed
|
|
|||
|
|||
Had je apps open? Door de software upgrade zijn alle apps volgens mij tijdelijk afgesloten. Heb je al geprobeerd met apps actief?
|
|
|||
|
|||
Hmm, ik heb sinds gisteravond 4.1 draaien op m'n 3GS. Vooralsnog (tiptoeing here...) lijkt hij het vol te houden. Al een aantal gesprekken gevoerd van 6 tot 10 minuten zonder dat hij crashed.
Niet te vroeg juichen. Eerst maar een paar dagen "duurtesten". Succes. |
|
|||
|
|||
Helaas. Update naar 4.1 lost het probleem niet op. Net weer een aantal reboots na 12 minuten in een gesprek.
Toch maar even naar de reparateur opsturen. |
|
|||
|
|||
Reactie iCenter vandaag, van een mij onbekende poster:
Inmiddels is iOS 4.1 uitgekomen. Het afbreken van telefoongesprekken is nog steeds niet opgelost. Wat mij erg opvalt en irriteert is dat medewerkers van Apple, maar ook van de resellers constant claimen nog nooit van dit probleem gehoord te hebben. Volg deze link http://www.icentre.nl/support/posts/15/255/ipod-iphone/iphone-3gs-en-ios4-telefoongesprekken-worden-afgebroken.html om de topic te bekijken op iCentre.nl Het iCentre Team |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crash (ook tijdens bellen) | mark19 | iPhone algemeen | 0 | 29-03-11 11:22 |
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes | zipspevo | iPhone algemeen | 3 | 27-01-11 08:56 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
|
|