Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een dubbelpost. Er schijnt een oplossing te zijn voor mensen met een jailbroken iPhone. Die heb ik helaas niet, dus we zoeken nog even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Even een dubbelpost.
Er schijnt een oplossing te zijn voor mensen met een jailbroken iPhone. Die heb ik helaas niet, dus we zoeken nog even verder. Een citaat uit de oplossing: 'the closer problem is that the thermal monitor is trying while phonecall to read temperature data from the sensor,but it cant because of a hardware disign change in iphone 4,so every older 3gs will have a non readable sensor,else u put the reading software back to 3.2.1,after this all worked like before but fails on iphon 4 ,..THIS IS NOT A FIX FOR IP4 USERS!! Ik heb het zelf nog niet kunnen testen, stuur me even een berichtje als iemand het wil testen. Dan geef ik de files en het bestand. Edit: Ik heb gisteravond die iOS update geinstalleerd in de hoop dat het over zou zijn. Vanmiddag echter weer de reboot. Ik ben naar mijn collega op stage geweest waar ik hem van gekocht heb om de aankoopbon te vragen. Hij herinnerde zich echter opeens dat er nog een verzekering op mijn iPhone zat. Enfin, gebeld met de verzekering, ze komen hem vanavond kosteloos ophalen om te kijken of ze hem maken kunnen. Ik hou jullie op de hoogte hoe en wat er gebeurd, het nadeel is dat ik hem waarschijnlijk vier weken kwijt ben. Als het dan niet op te lossen is ga ik hem jailbreken, het schijnt dat het dan ook te verhelpen is. Laatst gewijzigd door KaiseRRuby; 23-11-10 om 18:07. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat zijn de nieuwste ervaringen met IOS 4.2.1en reboot?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple wil iedereen aan de iphone4, slim. |
|
|||
|
|||
Als ze nou eerst eens toegaven welk hardware probleem het zou zijn dan zijn we al een stuk verder
maar.......waarom heeft niet iedereen er last van met een 3gs op fw4 of hoger? versie 3,2,1 heb ik nooit gezien wel 3.1.2 maak het ook wel mee met motorola app komt het terug met fixed dit en dat als je dan gaat kijken zie je niks aan de print veranderd Ik denk dat ze er een aantal hebben gerefurbished en vandaar snel kunnen omruilen |
|
|||
|
|||
Ben ik weer, na ruim een week kreeg ik net bericht van het service centrum dat ze mijn iphone 3GS 32GB 9wit) weer na reparatie terugsturen, ben benieuwd, zou wel willen weten wat ze gerepareerd hebben. enuhhhhhh staakt TNT morgen en overmorgen moet ik nog langer wachten !!!
|
|
|||
|
|||
Hoi, nog ff een tussenstand. Eind september naar 4.1, gisteren naar 4.2.1 en sinds 23/9 met nieuwe Vodafoon sim draait mijn 3GS (bouwjaar begin dit jaar) als een zonnetje. Geen reboots meer en walgelijk veel apps open. Voor mij is dit probleem dus opgelost en daar ben ik erg blij mee. De anderen veel succes!
|
|||
|
|||
Even wat anders. Mag dit topic geen sticky? Lijkt me namelijk een groot probleem ook gezien het draadje met 130 pagina's op het officiële Apple forum..
|
|
|||
|
|||
heb een nieuwe iPhone toegestuurd gekregen, prima service geweest
|
|
|||
|
|||
Het lijkt bij mij toch opgelost te zijn sinds 4.2.1. Zojuist twwe gesprekken van een kwartier gevoerd zonder reboots. Daarvoor kwam ik niet verder dan 3 tot 4 minuten. Raar dat de ervaringen zo verschillend op de diverse forums.
|
|
|||
|
|||
Arrgghh.. toch weer een reboot. Het lijkt nu wat langer te duren voor de reboots optreden omdat de telefoon in een wat koudere kamer heeft gelegen ipv in mijn broekzak.
Toch maar de garantie route bewandelen ben ik bang. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum. Ook ik heb het probleem dat de 3GS 32GB met IOS 4.2.1 erop tijdens een gesprek spontaan gaat resetten. Dit is bij mij ontstaan op het moment dat ik IOS 4.x.x erop heb gezet. Helaas is het probleem nog steeds met IOS 4.2.1 |
|
|||
|
|||
Opsturen dan maar...
|
|
|||
|
|||
Spontaan opnieuw opstarten
Ik lees alle berichten omtrent het spontaan opnieuw opstarten van de iPhone en de verwijzingen naar andere sites waar nog meer geschreven wordt over hetzelfde probleem. Rijst bij mij de vraag of wellicht iemand al een probleem gevonden heeft voor dit ergelijke probleem?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook niet alleen met bellen maar constant, om +/- 5 min terwijl ik de software aan het herstellen ben. Nu dus een Iphone constant in herstelmodus.
Begon gisteren, terwijl ik vanaf begin op nieuwe firmware zit. Nu alleen aan stroom en dan duurt het langer. Weet iemand een oplossing?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog steeds geen nieuws. Kan iemand mij helpen. Waar worden de iPhones via Dixons hersteld? |
|
|||
|
|||
Reboot tijdens gesprek
Ook ik heb dit probleem regelmatig. Bij iets langer gesprekken wrdt het gesprek verbroken en krijg je een zwart scherm met het apple logo. Alles zit geblokkeerd voor een 10 of 15 sec en dan kom je terug op het startt scherm. Heb mijn iPhone binnen gedaan voor reparatie en nieuw toestel gekregen. Na restore van mijn backup heb ik het probleem echter nog steeds. Zal dus wel geen hardware issue zijn. Vreemd dat dit probleem zo veel voorkomt en er nergens een oplossing in zicht is!
|
|
|||
|
|||
Heb ook heel dikwijls dit degoutante probleem...het vervelende ook is dat het niet altijd gebeurd. Hangt precies af van de persoon met wie je belt...bizar.
Heeft iemand reeds deze "oplossing" geprobeerd? Zelf nog niet veel over gelezen, vandaar iet wat wantrouwig.... iPhone 3G[S] 32GB Factory Unlocked Reboots 5-7mins on call [Probable fix] - xSellize |
|
||||
|
||||
Heb er ook geen langs van tijdens het bellen, maar soms blijft een update van een app hangen op volledig geïnstalleerd, maar gaat dat balkje niet weg. Dan moet ik hem restarten/respringen en dan staat ie buiten het mapje maar is de update wel voltooid, beetje verdacht..
|
|||
|
|||
Reboot tijdens het bellen
Net 4.2 geinstalleerd, als een soort laatste hoop dat Apple dit probleem nog een keer serieus zou nemen, maar nee hoor. Weer iedere keer uitval na een minuut of 5 bellen. Het is ongelooflijk ergerlijk, het ergste natuurlijk dat Apple ons aan het uitroken is. Probleem negeren, het gaat vanzelf over ...
Inmiddels ben ik er wel achter dat je met een bluetooth oortje onbeperkt kunt bellen. Dus er is een workaround, althans bij mij. Heeft iemand enig idee of dit nog een keer in een future release opgelost gaat worden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crash (ook tijdens bellen) | mark19 | iPhone algemeen | 0 | 29-03-11 11:22 |
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes | zipspevo | iPhone algemeen | 3 | 27-01-11 08:56 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
|
|