Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb jij je toestel al ter reparatie aangeboden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb jij je toestel al ter reparatie aangeboden?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn 3gs met ios 4.2.1 heeft (sinds kort?) ook last van spontane reboots tijdens het bellen.. Weet iemand hoe i-voordeel/Vodafone omgaat met deze klacht?
|
|
|||
|
|||
Dat pokkeding van mij had psies dezelfde problemen 4,5 min en reboot maar nu ben ik de oplossing (voor mij althans) tegen gekomen .
Kijk hier eens : iPhone 3G[S] 32GB Factory Unlocked Reboots 5-7mins on call [Probable fix] - xSellize Ik hoop dat het net zo goed bij jullie werkt als bij mij |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
reboot OVER???????
Ik heb net mn iphone weer geupt naar OS 4.01
Daarna gerestored met de files welke uit 3.13 kwamen jailbreak uitgevoerd en opnieuw laten syncen met itunes Alle programmaas staan dr nu weer op. open ssh erop gezet via Cydia en via winscp het volgende aangepast /system/library/systemconfiguration/mobilewatchdog.bundle/ Hier het bestand mobilewatchdog van 3.12 gezet en die van 4.01 dus overschreven. daarna iphone ge reboot en twee keer gebeld zon 14 minuten NOG GEEN REBOOT GEHAD Dus misschien is dit de oplossing!!!!!!!!! Rob Laatst gewijzigd door artronic; 05-01-11 om 17:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gezien de laatste posts hier zou het misschien toch softwarematig op te lossen kunnen zijn... Feit blijft wel dat iedereen met deze klacht die zijn iPhone ter reparatie heeft ingeleverd een 'nieuwe' iPhone heeft gekregen (hardware oplossing). Blijkbaar kan Apple (en aanverwante bedrijven) het zelf niet softwarematig oplossen.... Hoop voor iedereen, die de iPhone niet kan laten repareren, dat de 'watchdog' -oplossing een goede oplossing is! |
|
|||
|
|||
Mijn 3GS is voorzien van een nieuwe bootrom serienummer is XXX50xxxxxNP dus geen "oude" dacht ik.
laten we hopen dat iedereen die NIET een T-homo model iphone heeft idd baat heeft bij deze oplossing. Ben nu ff mn sms sounds aan het bijwerken want ting en kling is toch ook niet alles (lol) Iedereen nog een fijn en niet rebooteble 2011 zal is vragen aan mn neef,wat er gebeurd met de omgeruilde iphones Ik spreek hem van de maand weer dan is zn meissie jarig |
|
|||
|
|||
Ik heb de afgelopen drie weken al twee keer dit probleem gehad op mijn 3GS.
Ik heb de telefoon nu anderhalf jaar. Begrijp ik het goed dat ik de telefoon bij T-Mobile ter reparatie kan aanbieden en dat ik dan een nieuwe 3GS krijg? |
|
||||
|
||||
Heb hier ook last van gehad, eerste keer dat ik naar 'n vriend belde ging hij niet over en bleef hij hangen op het belgedeelte. Even ge-restart denkte dat dat wel hielp, daarna probeerde ik het weer, restarte hij uit zichzelf. En nu doet ie het gewoon weer!
|
|||
|
|||
reboot
ja als je garantie hebt,kun je hem het beste naar Tmobile brengen,zei sturen hem dan door naar Rijswijk (forensies instituut lol) waarna hij omgeruild wordt.
|
|
|||
|
|||
Vandaag gebeld met T-Mobile. Tijdens het bellen hetzelfde probleem en ging de iPhone aan het resetten. Nogmaals gebeld en verteld dat ik op het forum had gelezen dat ik hem kon aanbieden voor reparatie/ vervanging. Die gedachte werd verworpen en ik moest via iTunes eerst maar eens herstellen. Dat heb ik inmiddels gedaan. Nu maar eens afwachten bij het volgende telefoontje of het probleem verholpen is of niet.
Ik heb nog garantie tot 1 juli 2011. |
|
|||
|
|||
reboot
Citaat:
Typies weer een antwoord van zon stropdas die denkt verstand te hebben van telefoons daar bij Tmobile. Zorg er in ieder geval voor dat je geen hogere software versie op je foon zet dan 4.1 (IVM SIMPELE JAILBREAK) in de toekomst gewoon zeggen dat je iedere keer als je belt het toestel reset,en dat je hem graag wil laten nakijken (niet zeggen ik wil hem omruilen) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hangt volgens mij ook sterk af van wie je treft bij de helpdesk van T-Mobile. Zelf heb ik ook last van de reboots, en de volgende belgeschiedenis met T-Mobile:
Hoop dat het probleem met de nieuwe 3GS die ik dinsdag krijg niet meer aanwezig is... |
|
|||
|
|||
reboot
Ja alleen heeft niet iedereen een Apple van Tmobile .
Ik hoop dat uw probleem opgelost wordt,de mijne doet het nog steeds goed met 4.01. gewoon de watchdog timer van 3.12 over die van 4.01 zetten Hoe zou Vodafone het nu doen en Telfort? zei leveren inmiddels ook de iphone? In nov dit jaar loopt mn abbo af (zonder foon) wil dan gaan kijken voor een iphone 4 van Telfort |
|
|||
|
|||
Ik wilde even vragen of de problemen van de reboot nog steeds zijn opgelost door de werkwijze van Astronic zoals hierboven beschreven. ik heb zelf ook de file vervangen in de map /system/library/systemconfiguration/mobilewatchdog.bundle/ met een oudere 3.1.2 bestand en nu bel ik al 18 min zonder reboot.Ik heb zelf nu 4.1 draaien op de 3gs met tmobile.
Ik hoop dat de problemen nu voorbij zijn bij astronic, want dan kunnen we heel veel mensen hiermee helpen omdat ik dit al een half jaar had maar niet weg wilde brengen i.v.m alle gegevens weer te backuppen. Iphone moet gejailbreaked zijn in cydia open ssh installen dan met ispirit ff googlen erin komen en bestand vervangen, anders een andere iphone lenen met 3.1.2 of 3.1.3 erop en daar de mobilewatchdog eraf kopiëren en in jouw telefoon kopiëren, succes Mocht er toch een reboot komen plaats ik dit gelijk. update: 3 dagen verder en nog geen restore tijdens bellen Laatst gewijzigd door djimpact; 27-01-11 om 01:15. |
|
|||
|
|||
Reboot
Beste,
De naam is AR tronic,maar wat is een naam he? Ik heb nog steeds geen last van reboots,maar meestal zijn mn gesprekken altijd zo 6 min Maar gelukkig nog steeds geen last hier Enigste is natuurlijk dat je wel met een programma in die map moet kunnen Volgens mij kan dat alleen maar als je een jailbreak hebt toegepast. Ik gebruik winscp en natuurlijk via cydia open ssl erop gezet. Dus ik zou zeggen gewoon proberen. Rob |
|
|||
|
|||
Lekker is dit is mijn tel net bijna 2 maanden uit de garantie heeft hij dit probleem ook.
winkelier zegt geen garantie te kunnen geven en apple geeft ook aan het niet onder garantie te willen repareren. Zijn er nog mensen met dit probleem en hebben jullie hem wel kunnen laten repareren onder garantie?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja ok dat is met jailbreaken, maar is is dus geen andere oplossing om de telefoon te laten repareren zonder kosten? aan gezien het een bekend probleem is
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crash (ook tijdens bellen) | mark19 | iPhone algemeen | 0 | 29-03-11 11:22 |
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes | zipspevo | iPhone algemeen | 3 | 27-01-11 08:56 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
|
|