Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tomtom100 Inmiddels wordt mijn 3GS via T-Mobile gerepareerd (binnen de garantie, ondanks dat ie al bij anderhalf jaar oud is). Ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen die een iPhone via T-Mobile heeft gekocht heeft twee jaar garantie, staat duidelijk in de voorwaarden. Ik heb begin deze week een vernieuwde 3GS 32GB van Solid Vision ontvangen (binnen 5 dagen). Deze was voorzien van firmware 4.01, zelf ios 4.1 erop gezet en de reservekopie van mijn defecte 3GS terug gezet. Geen problemen meer met bellen (reset na 5 minuten), netwerk valt niet meer weg en geen Wi-Fi problemen meer. Accu gaat langer mee. Iedereen die problemen heeft met bellen moet gewoon de T-Mobile klanten service bellen (1200, keuze 3 en daarna nog een keer 3 kiezen), melden dat je problemen met je 3GS hebt na de update naar ios 4.1 en je kan je iPhone omruilen voor een 'nieuwe' 3GS. Niet zelf blijven doormodderen maar Apple/T-Mobile het probleem laten oplossen. Laatst gewijzigd door fotronic; 23-10-10 om 02:15. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nette service van T-Mobile (iPhone was anderhalf jaar oud). Dus iedereen met een vergelijkbaar probleem....niet meer zelf klooien, maar T-Mobile bellen...of beter nog...langsgaan! Ziet er trouwens als nieuw uit. Geen krassen of gebruikssporen meer! En mijn vorige zag er flink gebruikt uit. Nu toch maar een jasje erom heen...hahaha Binnen twee weken trouwens mijn iPhone ontvangen, dus dat ging sneller dan bij mijn verzekering een half jaartje terug.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
En een opmerking in de begeleidende brief naar mij dat er sinds iOS 4.01 iets gewijzigd is aan de signaalbalkjes waardoor het kan lijken alsof het signaal minder is maar dat dat niet zo is. Terwijl mijn klachtomschrijving toch echt duidelijk was over het resetten tijdens bellen... Wat denken ze daar wel niet zeg, dat ik voor mijn lol dit hele traject inga? Dat ik het allemaal verzin of het mezelf inbeeld dat de telefoon zich reset? Nee, inderdaad, het resetten gebeurt niet bij elk gesprek, dat maakt het ook zo lastig. Ik word zo moe van dit soort dingen Nu maar weer eens kijken wanneer het weer gebeurt en dan wat dwingender naar T-Mobile toe en eisen dat ze de telefoon omruilen. Laatst gewijzigd door amdebeurs; 23-10-10 om 20:54. |
|
|||
|
|||
Weet iemand ook hoelang je hem gemiddeld kwijt bent als je je 3GS bij de T-mobile winkel inlevert ter reparatie? (ik heb dus ook last van herstarten tijdens gesprek...)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou dan moet ik er maar eens langs... want ik wordt er helemaal flauw van...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lijkt dus een oplossing te zijn voor de mensen die hun iPhone bij T-Mobile hebben gekocht. Maar iemand een tip voor iemand die hem los heeft gekocht. Ik krijg namelijk keer op keer te horen dat het een software probleem is en dat Apple het moet oplossen. De zaak waar ik hem gekocht heb verwijst me dus door naar Apple, maar zoals bekend reageren die helemaal niet.
|
|
|||
|
|||
Een poosje ging het beter, nu weer meer en sneller reboot. iPhone valt dagelijks ook spontaan uit. Opvallend vroeg in de ochtend nog aan de lader, pliep, appeltje en hij start weer op. Misschien Youp v 't Hek inschakelen? ).
Apple snel oplossen dit! |
|
|||
|
|||
Update .... Vandaag opgebeld door Mobistar Ieper (België) met de melding dat mijn Iphone 3Gs hersteld is ... Nee, eigenlijk nog beter .... De Iphone 3Gs werd gewoon vervangen door een nieuwe .... Helemaal nieuw ... Dank U Mobistar Ieper, dit is super service .... Nu hopen dat die nu ook niet gaat rebooten bij het bellen ....
|
|
|||
|
|||
Heb na 2 weken vandaag een nieuwe iPhone 3gs gekregen ivm reboot klacht tijdens bellen!
|
|
|||
|
|||
Vandaag iPhone 3 GS ingeleverd bij T-mobile met rebooth klacht en slechte ontvangst. Ik kreeg geen leentoestel waarvoor dank wat de telefonische helpdesk had dat wel gezegd. Volgens de baliemedewerker duurt het 1 a 2 weken. En de baliemedewerker had nog nooit van het probleem gehoord. En dat kon hij tegen me zeggen terwijl hij me aankeek zonder zijn gezicht te vertrekken...
|
|
|||
|
|||
En je wordt dus keurig op de hoogte gehouden van het wel en wee van je telefoon. Wel vervelend om te lezen dat je klacht "sporadisch" voorkomt.
Een understatement... Maar goed, het zal vast erger kunnen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb die downgrade overwogen. Maar ik liep tegen twee dingen op:
1. Ik weet niet hoe je dat moet doen. 2. Er zijn hele volksstammen die geen problemen met hun 3GS en IOS4puntzoveel hebben... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja staat veel op internet hoe je moet downgraden,ik heb het ook gedaan en ging goed,zorgen dat je de juiste file hebt,het programma revboot en je serverinstellingen wijzigen naar 74.208.10.249 gs.apple.com. |
|
|||
|
|||
Vreemde aangelegenheid met wel en niet werkende 3gssen... Anyway, hij is nu ter reparatie en (hopelijk) zijn alle zorgen daarna voorbij...
|
|
|||
|
|||
Fijn dat als je klant bij t-mobile bent je iPhone kunt terugsturen onder garantie. Ikzelf heb mijn 3GS uit Belgie gehaald bij HCW. Gewoon los toestel zonder abonnement. Deze had ik nog van Vodafone. Zoals in dit draadje al veel beschreven, viel ook bij mij steeds de verbinding weg door het resetten van mijn iPhone met dat irritante witte appeltje dan in beeld. Erg leuk als je het niet door hebt en nog gewoon aan het doorpraten bent ..
Anyway, ik wilde dus mijn 3GS terugsturen naar Apple zelf (heb inmiddels ook de 4) en heb toen eerst mijn telefoon volledig naar fabrieksinstellingen teruggezet via instellingen 'alles opnieuw instellen'. Dit ging dus mis en mijn 3GS bleef hangen. Uiteindelijk heb ik dit kunnen oplossen (zie ander draadje) en heb sindsdien geen last meer dat mijn telefoon reset tijdens het bellen. Mischien ook voor anderen een oplossing? |
|
|||
|
|||
Bericht voor Danke( of iemand anders die het ook weet).Terugzetten naar fabrieksinstellingen,dat ging dus mis Uiteindelijk opgelost(zie ander draadje)Mag ik weten welk ander draadje, ben zeer geinteresseerd omdat ik vreselijk baal van al die reboots.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crash (ook tijdens bellen) | mark19 | iPhone algemeen | 0 | 29-03-11 11:22 |
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes | zipspevo | iPhone algemeen | 3 | 27-01-11 08:56 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
|
|