Tijdens bellen IOS4 crash - complete reset! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was het kotsbeu, en heb dan ook deze morgen mijn 3Gs binnengegooid bij Mobistar. Ben benieuwd wat ik voor antwoord ga krijgen. Op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#201
|
|||
|
|||
Ik was het kotsbeu, en heb dan ook deze morgen mijn 3Gs binnengegooid bij Mobistar. Ben benieuwd wat ik voor antwoord ga krijgen. Op het Apple forum werden al een aantal toestellen vervangen door een nieuwe ... Wordt vervolgd ....
Laatst gewijzigd door Dimi408; 05-10-10 om 12:20. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#202
|
|||
|
|||
Dat werkt niet! Dit soort oplossingen zijn al eerder bedacht en uitgeprobeert...
|
#203
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#204
|
|||
|
|||
Heeft iemand al opgeladen via USB? Gisteren veel gebeld en totaal geen reboots. Maar ik laad nu alleen via USB.
Klinkt weird maar bij mij schijnt het te helpen. |
#205
|
|||
|
|||
Ik laad bijna altijd via USB, incidenteel met de 10 watt lader van mijn iPad en heel af en toe in de auto. De afgelopen weken hectische dagen gehad met veel telefoontjes, bellen en gebeld worden en geen enkele reboot (met 14 apps open).
__________________
~ An Apple a day keeps Microsoft away ~ |
#206
|
|||
|
|||
Ik laad nooit op via usb maar ik heb hem laatst wel helemaal (tot 4%) leeg laten lopen en daarna op stroom gezet. Vervolgens geen reboot meer gehad.
Ik had een klachtenmail over de reboot en de ontvangst naar T-Mobile gestuurd, nu moet ik 3x een situatie opgeven waarin ik een reboot krijg (datum/nummer ontvanger/beltijd) en tot nu heb ik er geen gehad..... maar over de ontvangst, ik heb thuis nog nooit 3G ontvangst gehad, dat slaan ze maar even over in hun reaktie..... |
#207
|
|||
|
|||
Hoewel bovenstaand nieuws bemoedigend is, vind ik het toch maar vreemd. Wat zou het verschil kunnen/moeten zijn t.a.v. laden? Ik laad dmv beide opties door elkaar, maar had ook reboots (de laatste week niet, maar ik heb dan ook al heel veel andere dingen geprobeerd...pffff).
|
#208
|
|||
|
|||
Opladen via USB of dockstation het maakt allemaal niks uit. Totaal leeg latren lopen, tot 4% leeg lopen ook niet. Als hij een keer een uur niet reboot of een keer langer dan 5 minuten niet reboot tijdens een gesprek denk je dat je de oplossing gevonden hebt. Niets is echter minder waar. Let maar op rebooten zal ie. Ik heb destijds werkelijk alles geprobeerd maar dan ook alles ook, ding reboot gewoon en soms zelfs spontaan uit zichzelf ook als je niet aan het bellen bent.
|
#209
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil weer gewoon fatsoenlijk en met vertrouwen kunnen bellen.... |
#210
|
|||
|
|||
@tomtom100,
Ik wil zeker niet de posts te grond in boren maar ik heb werkelijk alles geprobeerd wat ik maar kon doen, leeg lopen, geen apps's erop, niet opladen via USB, alleen maar opladen via USB, nog een keer 4.1 erin. Noem maar op ik heb alles gedaan wat maar mogelijk was. De enne keer kan je 20 minuten bellen, de andere keer nog geen 2 minuten. Je hebt gewoon een dure iPod aan je broek hangen meer niet. Ik zelf wilde graag een iPhone 4 maar ik durf er niet aan te beginnen, ik heb nu gemerkt dat als je bij Apple een probleem hebt dan heb je ook serieus een probleem want ze laten je gewoon maanden lang kuchen en doen net alsof er niet aan de hand is. Dat er een keer een update komt die het probleem oplost daar ben ik van overtuigd maar helaas kan ik daar geen maanden op wachten. Dus ook ik heb het gehad met Apple. Ik heb nu een HTC Desire en gisteren is mijn Brodit houdertje binnen gekomen voor in de auto. Het enige wat ik van de Apple nog gebruik is de broekriem hoes omdat de HTC daar ook prima inpast. Ik moet zeggen dat het een genot is om klanten fatsoenlijk te woord te kunnen staan zonder steeds te moeten vrezen voor die witte Apple in beeld. Laatst gewijzigd door jmoonen; 06-10-10 om 10:21. |
#211
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nu inmiddels de iphone 4 weten te scoren, en met ios 4.1 werkt dit gewoon naar behoren. Het is inderdaad te erg voor woorden dat je een update uitvoert die vervolgens je telefoon verpest. Maar de Iphone 4 heeft dit euvel in ieder geval niet bij mij, dus koop deze gerust, en wacht voortaan even twee weken nadat zo'n update uitgebracht is, je leest alle problemen hier al bij mensen die met hun 3gs veel te snel een update hebben gedaan om maar het beste uit hun telefoon te kunnen halen. Tuurlijk, er zijn mensen die de update al kregen tesamen met hun toestel, maar dat moet je gewoon niet pikken als klant en dezelfde dag nog terugbrengen naar de winkel/webshop, je laat je toch niet het reparatietraject inslepen terwijl je dat ding nog geen 24 uur hebt? Ik zou persoonlijk de winkel pas verlaten met een volledige oplossing. Je kan hier wel op het forum gaan zitten mokken dat je een toestel ontvangt met een software versie die niet goed werkt, maar tenslotte is de verkoper nog altijd verantwoordelijk voor het toestel dat hij JOU levert, dat schijnen sommige mensen nogal snel te vergeten en gaan hier Apple lopen bashen. Natuurlijk, Apple moet zijn software beter gaan controleren om dit soort dommige updates te voorkomen, maar zelf als klant van alles gaan roepen zonder gewoon naar de winkel te gaan en een vervanging te EISEN, is ook wel makkelijk. Nogmaals, een opmerking in de winkel als: ''Ja dan moet hij vervangen worden dat gaat 10 weken duren'' is ook ronduit belachelijk, je hebt het toestel vrij nieuw, en je mag gewoon verwachten dat hij kosteloos wordt vervangen. En als je het ervoor over hebt, start maar een kort geding tegen ze, ze kunnen het echt niet maken om je toestel dat je net nieuw hebt (of jonger dan een jaar) vervolgens 3 maanden te gaan repareren en hem dan weer terug te geven. Wat is er moeilijk aan: ''Goedemiddag, ik heb ... een telefoon gekocht bij jullie, maar ik kan er nog geen 2 minuten mee bellen. Hierbij doe ik een beroep op jullie als bedrijf, om mij alsnog een goed werkend toestel te leveren. Ik heb dit en dit betaald ervoor, en verwacht dus waar voor mijn geld.'' Klaar, nu is het aan hen om op te lossen, ook al heb je je telefoon 2 maanden, dit mag gewoon niet gebeuren met zo'n product. Je koopt een product met een verwachte levensduur, als het ding het dan na 2 maanden opeens niet meer goed doet na een software update, moet je je niet laten afschepen met opmerkingen als: ''Ja eigen schuld meneer, je moet ook niet zomaar je toestel updaten.'' De providers geven zelf ELKE keer maar weer aan, dat je de laatste Software versie MOET installeren anders helpen ze je niet eens met een eventueel probleem! Edit: Ik richt mijn post niet aan jou hoor jmoonen, maar aan iedereen in het algemeen die nu al weken een toestel gebruikt waar ze niet eens bij normaal kunnen bellen. Laatst gewijzigd door Yor1; 06-10-10 om 12:34. |
#212
|
|||
|
|||
Alle bovenstaande berichten ten spijt; ook ik heb alle mogelijkheden wel zo'n beetje doorlopen; heb twee dagen enorm intensief gebeld, met gespreken van 30 minuten+, totaal geen problemen, dan denk je dat een van de oplossingen blijkbaar heeft geholpen. Je wordt er wel gek van, als de persoon aan de andere kant van de lijn even niks zegt kijk je gelijk op je telefoon of hij weer reboot... Anyway, na twee dagen probleemloos en lang bellen, net weer bij een gesprek van nog geen 3 minuten reboot! Eerst het schermpje dat de batterij leeg is en vervolgens die k... witte appel!
Dus ik vraag me af bij de bovenstaande berichten van personen die menen dat het euvel over is, klopt dat bericht na twee, drie dagen (of langer) nog steeds of zijn ze inmiddels weer een apple-ervaring rijker en een illusie armer? |
#213
|
|||
|
|||
Bij mij na 4.1 geen reboots gehad en intensief gebruikt op autolader, gesprek van een uur, 20 calls in een uur, in de hand, met headset, 14 apps open. Geen rebpot gehad. *zoekt onbewerkt stuk hout*
|
#214
|
|||
|
|||
De oplossing
De oplossing.
Ik heb mijn iPhone eind september ter reparatie weg gebracht ivm het crashen tijdens bellen. En vandaag gratis een nieuwe iPhone ontvangen. Hieruit blijkt dat er geen software matige oplossing is. Zie ook mijn vorige bericht. |
#215
|
|||
|
|||
In een andere topic staat iets interessants ... de leeftijd van je simkaart. Sim's zijn aan de buitenkant wel gelijk maar van binnen zijn ze in de loop der tijd ook gemoderniseerd. Het kan heel goed dat het nieuwe Apple OS bijt met oudere kaarten. (Technisch gezien is de SIM een microcomputer die de noodzakelijke operaties (voornamelijk encryptie en decryptie) uitvoert op basis van intern opgeslagen gegevens. Het bevat een processor, geheugen (zowel ROM als RAM), EEPROM en input/output. )
Ik heb sinds 23/9 een nieuwe sim omdat ik toen van KPN naar Vodafone ben overgestapt. Daarna geen enkele reboot meer gehad. Omdat het ongeveer samenviel met os 4.1 niet bij stil gestaan maar: Hoe oud is jouw sim-kaart? De mijne was 11 jaar oud, na 5 jaar kunnen sim's versleten zijn. Dus, als je klachten hebt: hoe oud is jouw sim-kaart? |
#216
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#217
|
|||
|
|||
Kl*te!
Vandaag toch weer reboot! Ben er helemaal klaar mee! Natuurlijk net voorbij de garantie periode..... Wie heeft een iPhone die ouder was dan een jaar teruggebracht? |
#218
|
|||
|
|||
Ik heb zins 10 sep de nieuwe iphone 4. Binnen 10 dagen op gestuurd om dat het microfoontje stuk was. 06-10-2010 een nieuwe iphone binnen die in die tijd 4a 5 keer per dag van zelf uit gaat (reboot) vandaag weer naar t-mobile geweest zij hebben gebelt naar het hoofdkantoor die zouden mij terug bellen (waarschijnlijk om hem op te laten sturen) Nu ik dit zo allemaal lees heb ik geen goede hoop, maar ik heb mij zelf voor genomen om hem nog 1 keer om te ruilen en als die dan weer problemen geeft ben ik klaar met apple.
|
#219
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook na je garantie periode heb je recht op vergoeding. Rechtsgebied: Consumentenrecht | Garantie en ruilen | Tips & trucs Vergis u niet in uw recht op garantieopen * U heeft volgens de Nederlandse wet recht op een deugdelijk product. Dit houdt in dat een product normaal moet functioneren ook nadat de garantie van de verkoper of de fabriek mogelijk al verstreken is. Of Google "consumentenrecht garantie". Meld het probleem zo snel mogelijk bij de verkoper. En vertel dat dit probleem bestaat sinds de update juli dit jaar. Laatst gewijzigd door freb; 09-10-10 om 09:01. |
#220
|
|||
|
|||
Heb vandaag mijn iPhone terug gebracht bij T-Mobile. Deden niet moeilijk en sturen em op! Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Houd de boel ondertussen hier wel in de gaten....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crash (ook tijdens bellen) | mark19 | iPhone algemeen | 0 | 29-03-11 11:22 |
iphone 4 complete crash bij indrukken volume knopjes | zipspevo | iPhone algemeen | 3 | 27-01-11 08:56 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 68 | 08-07-10 23:13 |
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4->312>IOS4 Jailbreak | mdiersma2 | Jailbreak | 1 | 25-06-10 02:24 |
|
|