iOS 4 kan niet ophangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week geupgrade naar iOS4, restore en backup teruggezet. Echter wanneer ik bel of gebeld ben dan krijg ik geen ophangknop. Het scherm blijft zwart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 4 kan niet ophangen
Vorige week geupgrade naar iOS4, restore en backup teruggezet.
Echter wanneer ik bel of gebeld ben dan krijg ik geen ophangknop. Het scherm blijft zwart wanneer ik mn iPhone van mn oor haal.... Ik moet deze dan locken dmv de powerknop. Hierna komt het scherm pas weer terug. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik maar even een restore doe zonder de backup terug te zetten..
Wel eerst ff alle apps syncen met de Mac anders moet ik die weer downloaden.... Star Walk heeft ook al geen tekst onder de naam.. Zal ergens wel iets niet goed zitten.. W.V. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, en zoveel andere problemen met iOS4 op een 3G. Echt de meeste hopeloze update ooit. Ook na een "clean install" of restore.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik maar een restore ga doen ZONDER backup terug te zetten...
Wellicht dat mn problemen dan voorbij zijn. |
|
|||
|
|||
Ik besef dat dit een oud topic is, maar ik heb hetzelfde probleem met mijn nieuwe iphone 4, zwart scherm na bellen, kan niet ophangen, is er al 'n oplossing?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zie nu pas dat ik hierna niet meer gereageerd heb.. De restore zonder backup was inderdaad ook bij mij de oplossing.
|
|
|||
|
|||
ok dank! maar zonder backup, dan ben ik ook alle gegevens etc. kwijt toch?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik niet meer ophangen tijdens een gesprek!! | iMafia75 | iPhone algemeen | 1 | 04-05-11 17:37 |
Wel bellen , niet ophangen met iPhone 4 | wes1880 | iPhone algemeen | 1 | 05-08-10 21:45 |
iOS 4.1 kan ik niet kiezen | Kaasschaaf | iPhone algemeen | 1 | 25-07-10 12:57 |
Standaard ophangen/opnemen doet het niet | borgqueenx | iPhone algemeen | 2 | 07-06-09 17:35 |
Bellen en ophangen niet meer mogelijk. | t!mmy | iPhone algemeen | 3 | 24-08-08 16:02 |
|
|