systeemconnector vervangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik wil mijn systeemconnector vervangen omdat de iphone niet meer reageert op de USB en de oplader nu is mijn vraag, kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
systeemconnector vervangen
hallo allemaal,
ik wil mijn systeemconnector vervangen omdat de iphone niet meer reageert op de USB en de oplader nu is mijn vraag, kan ik de originele in zijn geheel omwisselen met deze: Apple iPhone 3G Luidspreker Modul deze is Incl. antenne sticker, microfoon, systeemconnector, flexkabel. of moeten er nog onderdeeltjes omgezet worden van mijn oude connector naar deze? (hoop dat ik de vraag een beetje duidelijk heb gestelt nu.) bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand? alsjeblieft...
|
|
||||
|
||||
Die kun je inderdaad in zijn geheel vervangen, ik vind alleen de website er niet al te betrouwbaar uitzien.
|
|
|||
|
|||
Volgens je profiel heb je een 3GS, let er dan even op dat je de complete dockconnector koopt voor de 3GS en niet die voor de 3G (de link die je gaf is voor een 3G dockconnector). Op de dockconnector van de 3G ontbreekt namelijk de aansluiting voor voicecontrol.
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Frontje vervangen ? | mustii | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 27-10-10 12:53 |
antenne vervangen | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 5 | 02-09-10 00:19 |
Scherm vervangen ? | Bartje | iPhone algemeen | 13 | 18-06-10 13:26 |
touchscreen vervangen | berry | iPhone algemeen | 19 | 16-02-09 12:02 |
|
|