'Geen service' in VS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Momenteel zit in de Vs, in NYC, maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn iPhone met AT&T of T-Mobile hier te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
'Geen service' in VS
Hallo allemaal,
Momenteel zit in de Vs, in NYC, maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn iPhone met AT&T of T-Mobile hier te verbinden. Het is niet zo dat alleen mijn iphone het niet doet, mijn broer kan ook niet verbinden. Kan iemand mij zeggen waar dit aan ligt? Hij vindt de netwerken wel maar verbinden lukt niet. Ik zit op iOS 4.0 met een 3GS unlocked met ultrasn0w, mijn broer ook een 3GS met iPhone OS 3.1.2 en officieel T-mobile simlocked. Graag zouden wij wel hier onze telefoons gebruiken, dus als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag! Alvast bedankt, Fabian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jullie zouden de volgende opties eens kunnen proberen:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|