Emailtjes kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen..Pas geleden heb ik Gmail op mijn iphone gezet (imap) Voorheen maakte ik gebruik van 3 email accounts (pop3) aangezien ik alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Emailtjes kwijt
Kan iemand mij helpen..Pas geleden heb ik Gmail op mijn iphone gezet (imap) Voorheen maakte ik gebruik van 3 email accounts (pop3) aangezien ik alles dubbel binnen haalde heb ik deze 3 account uitgezet..Pas geleden moest ik een harde reset doen en weg waren alle emailtjes die in de oude accounts stonden opgeslagen compleet weg (inkomend prullebak verstuurd etc) ..Mijn vraag is hoe kan dit en kan ik deze weer terug krijgen ..Ben nl van pc naar mac overgegaan en mis aantal mails die wel nog in Iphone stonden..vandaar heel belangrijk .. Kan ik ze met een backup terug halen met bijv Iphone extractor etc en hoe .. Gaarne uw hulp waarvoor al heeeel veel dank !!
Katrien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichten kwijt | Ghostwritertje | iPhone algemeen | 13 | 26-12-11 12:49 |
Telefoonnummer kwijt | borgqueenx | iPad algemeen | 1 | 18-09-10 21:41 |
Contactpersonen kwijt | Wijcky | iPhone algemeen | 3 | 07-10-09 15:27 |
accountgegevens kwijt en nu?? | Eugene777 | Archief | 1 | 01-04-09 18:15 |
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt | volonte | iPhone algemeen | 3 | 07-02-09 18:17 |
|
|