[Help] Geen beeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet niet of dit relevant is: maar gebruik NOOIT de fireware oplader voor je iPhone! Hiermee teken je meteen je doodsvonnis voor je iPhone. Je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weet niet of dit relevant is: maar gebruik NOOIT de fireware oplader voor je iPhone! Hiermee teken je meteen je doodsvonnis voor je iPhone. Je batterij gaat er meteen aan!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat is een fireware oplader ?
|
|
|||
|
|||
Ik wil dit ook wel weten.
& als ik een iphone uit amerika koop, met wat voor oplader kan ik hem dan laden? x |
|
||||
|
||||
Firewire opladers zijn de oude type opladers van de iPod's dus in plaats van USB 2.0 gebruikte ze Firewire.
Je kunt gewoon bij de handyman een verloop stekker halen van amerikaans naar nederlands. Kost een euro ofzo. De telefoon van mijn vriendin is inmiddels onderweg naar amerika, hopelijk ruilen ze hem om. Ik heb gezegd tegen mijn contact persoon in amerika, dat ze een afspraak moet maken met iemand van de Apple Genius Bar. Als er verteld word dat ze niet direct een nieuwe mee krijgt, dan moet ze gewoon zeggen dat degene die ze aan de telefoon kreeg bij 1-800-Apple zei, dat als ze alles mee zou nemen, dat ze dan waarschijnlijk een nieuw toestel zou krijgen. Ik heb namenlijk al veel verhalen gelezen, van mensen die gewoon een nieuw toestel kregen, nadat een "Genius" had geconstateerd dat de telefoon inderdaad defect was. Laatst gewijzigd door Dien; 19-11-07 om 00:30. |
|
|||
|
|||
Bedankt Dien !
|
|
|||
|
|||
kijk anders eens op de site GSM-PDA repareren: Fixsupport is het juiste adres voor de zakelijke markt... die gasten kunnen ook een hoop repareren aan je iphone!!
|
|
||||
|
||||
@Ivoborkus, daar zijn we al geweest met m'n Iphone maar het mocht niet baten. Het is waarschijnlijk een fabrieksfoutje oid.. Ben iig benieuwd wat ze er in America mee gaan doen. Zou het wel triest voor mezelf vinden als ik geen nieuwe krijg :|
|
|
|||
|
|||
zou het knap vinden als je een nieuwe krijgt!! ben benieuwd!! gr ivo
|
|
||||
|
||||
Nou, als je goed overal leest, geeft Apple bij defecte Iphones gewoon een nieuwe, dat hoort bij je garantie. En aangezien hij niet meer te maken is, lijkt mij dit meer dan normaal toch?
We gaan het meemaken in elk geval. |
|
|||
|
|||
Ik ben er niet mee akkoord dat de Firewire voor problemen zorgt!
Ik doe dit ook geregeld zonder problemen. Andere personen volgen mijn voorbeeld of ik volg hen. Want op het internet zijn er enkele tips en trucs te vinden voor de iPhone. Zo blijft je iPhone bv. opladen dankzij de FireWire kabel terwijl je Mac'je aan het slapen is. Moest de Firewire echt voor problemen zorgen dat had ik die allang moeten hebben en dan had je dit wel met grote letters op het internet kunnen lezen. Een veronderstelling van één persoon zonder test wijst op niets. Apple had dit zeker en vast ergens DUIDELIJK vermeld moest dit een probleem geven. Aangezien de aansluitingen tussen firewire en usb nog perfect passen. |
|
||||
|
||||
Het is inderdaad een hardware probleem, maar ik dacht eerst dat het aan de oplader lag.
Ach ja, hopenlijk krijgen we een nieuwe. |
|
|||
|
|||
een hele oude tip, maar werkt blijkbaar ook op mijn nieuwe 3gs . Dank je wel, was angst aanjagend om tegen een wit scherm aan te kijken.....
groet liesette Laatst gewijzigd door King1987; 29-12-09 om 20:10. Reden: reclame verwijderd. |
|
|||
|
|||
hallo vrienden
heb een iphone 3g heb zwart beeld itunes herkent hem wel maar verder doet hij niks waar kan dat aan liggen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Geen beeld | Bonifacio_lO2 | iPhone algemeen | 7 | 15-06-09 17:18 |
geen beeld | jhesse | iPhone algemeen | 9 | 29-05-09 16:49 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
Iphone geen beeld!! | necarten | iPhone algemeen | 3 | 20-10-08 12:18 |
|
|