iPhone 4 Batterylife: Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn batterij duur is weer normaal, sinds ik de Mobile Me account met daarin 'Find my iPhone' verwijdert heb. Gebruik je veel GPS apps? Deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn batterij duur is weer normaal, sinds ik de Mobile Me account met daarin 'Find my iPhone' verwijdert heb. Gebruik je veel GPS apps? Deze slurpen je batterij leeg!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik heb net ook even getest ik haal >>
gebruikt: 6 uur 30 min stand-by: 1 dag 11 uur en hij had nog 13 % batterij over ik heb zwaar games gespeeld (nova mc2 ) en heb permanent ebuddy pro aanstaan in de achtergrond. dus ik ben heel erg tevreden met de batterij duur! |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb verder de bleutooth uitgezet, misschien gebruikt dat veel energie? en dat 'find my iphone' heb ik nog niet gebruikt/gevonden, ddus dat zal wel niet geactiveerd zijn? zal nu eens kijken hoe lang ie vol blijft!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
Batterylife FW3.2.1... | AeronNL | iPad algemeen | 1 | 03-08-10 08:56 |
Ervaringen VOIP op IPhone | vortex | iPhone algemeen | 14 | 06-10-09 21:51 |
iPhone Prepaid UK - ervaringen? | sjempie | Koopinformatie Nederland | 16 | 26-09-08 12:48 |
|
|