iPhone 4 Batterylife: Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon En ik heb er weer het maximale kunnen uithalen. 3G uit, WiFi aan. Geen push mail, maar gewoon fetch. Gebruik: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
De accu-capaciteit is goed! Maar ga er vanuit dat je je iphone niet altijd zo gebruikt toch? Dat dit voor de test was? 4 dagen en 20 euro??? Jaaaah zooo kan ik het ook ...!!! Ik bedoel wat moet je met een iphone als je hem in bijna 5 dagen maar 7 uur en 4 minuten gebruikt. Dat is erg weinig hoor. Het is bijna misdadig om de iphone zo weinig te gebruiken hahahahaha |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar kun je onmogelijk onnodig op spelen !!!!!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hebt wel eens van die dagen dat je er gewoon minder mee bezig bent. Dat van mij was nu ruwweg 1,5 uur per dag. Met Wi-Fi continue aan, en email op fetch. 's ochtends als ik net wakker ben gewoon even wat internetten, email bekijken. En de rest van de dag 'normaal' gebruik: misschien even 1 internetpagina opzoeken en regelmatig even email bekijken en wat sms'en ofzo.
Met games gaat-ie natuurlijk veel sneller leeg, en als je push aan hebt ook. Maar push gebruik ik meestal nog met apps als eBuddy, dus die zet ik gewoon aan als ik het nodig heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij bent natuurlijk altijd zo druk met je leven... Je had beter even met je iPhone kunnen spelen ipv hier je tijd te verdoen en je verwijt te plaatsen. Laatst gewijzigd door PrittStift; 26-08-10 om 06:54. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb nu voor het eerst ook een iphone (iphone4).
Toch vind ik wel dat de batterij vrij snel leeg raakt. Ik weet dat het in de eerste dagen wat sneller gaat dan later (apps proberen, camara, internet etc etc). Als ik dit doe dan moet ik blij zijn dat ik de middag haal. Binnen 6 uurtjes is hij dan meestal wel op. Heb hem nog niet getest zonder gebruik van camara, internet, muziek etc. Is dit normaal voor een iphone4? Bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Haha, ok ja. Maar ondertussen zit ik bijna terug aan 2d en nog 70% over. Herexamens zijn goed voor je batterij zo blijkt.
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook erg actief met mijn Iphone 4 en mijn batterij life gaat zeker 2 dagen mee. Misschien eens een dagje met rust laten en kijken wat er dan gebeurt (ik weet het het is en blijft moeilijk), als deze dan nog leeg gaat zo snel misschien eens een harde reset doen, via Itunes en dan reserver kopie niet terug laten zetten eens kijken wat er dan gebeurt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga hem wel eens testen op vol gebruik van muziek. Eens kijken hoelang die het dan uit houdt! Ooh en btw, ik er er geen back-up op staan voor de duidelijkheid. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus volgens jou mag ik geen iPhone hebben omdat ik hem maar een uurtje per dag gebruik? (Meestal zelfs nog minder..) |
|
|||
|
|||
Zonde! ;P
Dan kun je onder andere beter een nokia 3210 of iets in die richting kopen. No offence btw. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm, op wat voor instellingen hebben jullie je telefoon staan?
Ik heb mijn iphone 4 sinds drie dagen en mijn batterij houdt het maar 1 dag vol, met 6 uur intensief gebruik van internet, video's kijken downloaden, browsen, etc. Mijn Wi-Fi staat constant aan, net zoals push voor facebook e.d. (geen mail, deze staat op handmatig) en de helderheid van het scherm staat op maximaal. |
|
|||
|
|||
Ben hier ook best actief met mijn iPhone 4, hij was gisterochtend voor het laatst op 100% en nu pas op 42%, gisteren een half uurtje in stad gemsnt, facebook, filmen en foto's.. Sexy ding!
|
|
|||
|
|||
Ik laad hem 's nachts op en ik haal het tot ik weer ga slapen
Gebruik ongeveer 7-8 uur per dag, Skype aan laten staan doe ik niet meer want dan red ik de avond niet.. 2 Pushmailaccounts, helderheid op 50%. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
Batterylife FW3.2.1... | AeronNL | iPad algemeen | 1 | 03-08-10 08:56 |
Ervaringen VOIP op IPhone | vortex | iPhone algemeen | 14 | 06-10-09 21:51 |
iPhone Prepaid UK - ervaringen? | sjempie | Koopinformatie Nederland | 16 | 26-09-08 12:48 |
|
|