iPhone 4 Batterylife: Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Rivanov. Oke, ik snap dat het belangrijk is een backup te maken (excuseer voor mijn iTunes-onwetendheid ) Doe ik dat als ik in iTunes mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Rivanov.
Oke, ik snap dat het belangrijk is een backup te maken (excuseer voor mijn iTunes-onwetendheid ) Doe ik dat als ik in iTunes mijn iP4 aanklik en dan op "maak reservekopie" druk? Laatst gewijzigd door PrittStift; 20-08-10 om 11:21. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nee daar gaat het me niet om.
Het gaat erom dat je accuduur blijkbaar minder lang meegaat wanneer je een backup van de 3G terugzet op je iPhone 4. Als je met een cleane install begint, dan heb je de beste accuduur. Daarom vraag ik iedereen om bij zijn accugegevens, te vermelden of dat mét een 3G backup is of zónder een 3G backup.
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door PrittStift; 20-08-10 om 11:50. |
|
|||
|
|||
Als je gewoon een clean install hebt gedaan.. dus ingesteld als nieuwe telefoon, dan is er niets aan de hand.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb m met een 3G backup, ik vond dat de accu al best lang mee ging maar als ik het zo met het forum vergelijk valt het echt tegen.
Ik heb echter totaal geen zin om hem clean te installeren en alles er handmatig in te zetten. Zou er bij de nieuwe software update het probleem verholpen kunnen worden? |
|
|||
|
|||
Het is al langer bewezen dat je best configureerd als nieuwe iPhone om de beste batterijduur te krijgen... Enige dat je verliest als je een nieuwe iPhone koopt zijn je saved games en je sms'en.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn Wi-Fi staat altijd aan..
|
|
|||
|
|||
Net 4dagen kunnen trekken uit de batterij. Was de eerste charge dus volledig laten platlopen. Toch wel prettig verrast, normaal gebruik, af en toe filmpje, regelmatig wat bellen, ...
|
|||
|
|||
Kan ik ergens checken of ik perongeluk een 3G backup heb gebruikt. De batterij gaat bijna een dag mee, maar mijn 3G ging veel langer mee!
|
|
|||
|
|||
Weet je niet meer of je een backup hebt terug geplaatst toen je je iPhone voor de 1ste keer aan je PC aansloot?
Achteraf kan je dit nl. niet meer zien, voor zover ik weet. |
|
|||
|
|||
Ik heb het zeker niet bewust gedaan, ik moest de telefoon ook een naam geven, maar mijn oude app's stonden wel in ITunes....
UOTE=Bibi2205;543609]Weet je niet meer of je een backup hebt terug geplaatst toen je je iPhone voor de 1ste keer aan je PC aansloot? Achteraf kan je dit nl. niet meer zien, voor zover ik weet.[/QUOTE] |
|
|||
|
|||
De eerste paar keren dat ik mijn Iphone 4 volledig had opgeladen was deze binnen 5-6 uur alweer compleet leeg, zelfs als ik niks deed en alles uitstond ging er elke 5 min een % af. Merk dat de batterij na een aantal keer opladen sterk is verbeterd, sta nu op 32% en ongeveer 4 uur actief gedaan (games, youtube en apps gedownload) en 20 uur standby. Schrik dus niet als de batterij de eerste paar dagen heel snel leeg is, het zou kunnen dat deze beter wordt na een aantal keer volledig opladen.
|
|
|||
|
|||
Ik had m op 100% staan sinds vanochtend, en nu zit ie op 93%, een flink verschil met de iPhone 2G waar ie in dezelfde tijd al 60% van af ging ..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want jou iPhone is wel heel erg snel leeg vind ik. Hou me ten goede, ik ken je instellingen en situatie natuurlijk niet ! Laatst gewijzigd door PrittStift; 25-08-10 om 01:03. |
|
|||
|
|||
En ik heb er weer het maximale kunnen uithalen. 3G uit, Wi-Fi aan. Geen push mail, maar gewoon fetch.
Gebruik: 7 uur, 4 minuten Stand-by: 4 dagen, 20 euro Procent over: 10% Tussendoor niet aan PC gehangen of aan lader geweest |
|
|||
|
|||
Mijn gebruik
Gebruik 4 uur, 16 minuten Stand-by 1 dag, 8 uur Batterijpercentage 40% Thuis gewoon van Wi-Fi gebruik gemaakt en buiten huis 3G. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
Batterylife FW3.2.1... | AeronNL | iPad algemeen | 1 | 03-08-10 08:56 |
Ervaringen VOIP op IPhone | vortex | iPhone algemeen | 14 | 06-10-09 21:51 |
iPhone Prepaid UK - ervaringen? | sjempie | Koopinformatie Nederland | 16 | 26-09-08 12:48 |
|
|