iPhone 4 Batterylife: Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Dat zou best kunnen, maar dan wel onder erg gunstige omstandigheden. En dan ook niet continue laten syncen met gmail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik gebruik m'n iPhone waarvoor hij dient, spelletjes, mailen, push mail aan, surfen, bellen,... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijne gaat echt lang mee zie plaatje
Laatst gewijzigd door nebilem; 17-08-10 om 13:22. |
|
|||
|
|||
Ik had het vermoeden dat de batterij van mn iPhone 4 snel leeg ging. Nu heb ik als test de accu gisteravond helemaal opgeladen en voordat ik ging slapen de iPhone van de lader gehaald.
Ik heb 3G uitgezet en alle programma's die nog in de achtergrond actief waren afgesloten. Verder heb ik 2 mailboxen: 1 die op manual fetch staat, en 1 gmail op push. Nu werd ik vanmorgen na 7u slaap wakker, en was mn batterij al voor 30% leeg. Dat leek me niet helemaal normaal. Vervolgens heb ik push uitgeschakeld en een paar uur gewacht (dus niet gebruikt), maar mn batterij gaat nog steeds abnormaal snel leeg: Dus: voordat ik ging slapen: tijd: 01:48 accu: 100% usage: 4 min standby: 1 hour, 32 min toen ik wakker werd: tijd: 08:46 accu: 70% usage: 1u, 55 min (in mijn slaap?) standby: 8u, 29 min na disablen push: tijd: 13:28 accu: 53% usage: 3u, 5 min standby: 13u, 12 min Zijn er meer mensen met deze ervaring? Enig idee hoe ik het kan oplossen? Ik heb de mijne gerestored mijn 2G backup. Ik las dat 'restore as a new phone' veel batterijproblemen zou oplossen? Kan iemand dit bevestigen? |
|
|||
|
|||
Hmm..
Usage: 5 hours , 21 minutes Standby: 3 days, 18 hours 19% Battery-life 3G backup op iPhone 4.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gebruik: 2u, 18min
Stand-by: 17u, 52min 72% best goed batterij over het algemeen indrukwekkend vind ik |
|
||||
|
||||
Niet ontevreden..
|
|||
|
|||
Als je m op fetch zet ipv push en buitenshuis de Wi-Fi af dan gaat het redelijk. Dan haal je wel anserhalve dag is mijn ervaring.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zeker niet als je weet dat er mensen zijn die er de gehele dag dingen mee doen die je battery leeg slurpt en toch nog veel batterylife over hebben? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had een 3g en nu een 4 32gb en ik ben heel erg tevreden met de batterij. Terwijl ik eerst het einde van de dag niet haalde, kan ik nu alles doen en 's nachts laat hij gewoon weer helemaal op voor de volgende dag... zonder ook maar iets uit te zetten trouwens!
|
|
|||
|
|||
En wat is nu beter voor de batterij van de iphone 4? Hem zonder oplader gebruiken als dit mogelijk is, of juist zoveel mogelijk laten opladen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het scheelt daarnaast volgens mij ook of je bij allerlei apps pusch berichten wilt ontvangen en of je overal je locatiebepaling aan laat staan. Kost vlgs mij allemaal batterij omdat de processor aan het werk wordt gezet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mensen, vermeld nu aub of je een 3G backup op je iPhone 4 hebt staan ofniet!
|
|
|||
|
|||
@Rivanov; Das een goeie idd.
Ik had/heb (hoe kom ik daar achter?) een 3G backup staan. Echter heb ik de iPhone 4 bij het aansluiten laten herkennen als een nieuwe telefoon, dat is dan goed toch? Edit; overigens had ik van de 3G zelf nooit handmatig een reservekopie gemaakt ofzo... Laatst gewijzigd door PrittStift; 20-08-10 om 11:14. |
|
|||
|
|||
Als je de iPhone 4 hebt laten herkennen als een nieuwe telefoon, dan heb je geen backup. Die moet je namelijk selecteren. Heb je dit achteraf nog gedaan?
Backup is backup, wanneer je die erop zet maakt niet uit. Hij vervangt dan namelijk alles door de backup van de 3G. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
Batterylife FW3.2.1... | AeronNL | iPad algemeen | 1 | 03-08-10 08:56 |
Ervaringen VOIP op IPhone | vortex | iPhone algemeen | 14 | 06-10-09 21:51 |
iPhone Prepaid UK - ervaringen? | sjempie | Koopinformatie Nederland | 16 | 26-09-08 12:48 |
|
|