iPhone 4 Batterylife: Ervaringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Ik had dit ook. dit is weinig! je moet je iPhone niet terugzetten vanaf een reservekopie.. je moet je ff ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik post mijn bevindingen tegen die tijd wel een keer in dit topic!
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds een week de IPhone 4 en kan pas vanaf volgende maand ermee gaan bellen. Dan wordt pas mijn huidige nummer overgezet. Ik gebruik hem dus enkel via mijn Wi-Fi. Ik heb echter het gevoel dat de batterij sneller leeg loopt dan echt normaal is.
Nadat ik hem volledig heb opgeladen is dit het resultaat: Gebruikt : 24 minuten Stand-by: 4 uur en 34 minuten Batterij: 73% Ik vind dit echt bizaar, simlock actief, push mail uit en geen programma's actief. Daarnaast heb ik enkel op twitter en internet gezeten en staat de helderheid op 50%. Ik hou mijn hart vast als ik wel de iPhone als telefoon ga gebruiken!! Op het moment dat ik dit type staat de de batterij alweer op 69% en het gebruik op 39 min!! Iemand suggesties ?? |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone nog niet zo lang maar sinds een week (weet ik niet zeker) gaat mijn batterij niet lang meer mee. Niet lang is dat ik hem om de dag moet opladen.
Als ik dan naar mijn gebruik timers kijk dan zie ik ook iets vreemds. Gebruik: 22 uur, 31 minuten Stand-by: 22 uur, 31 minuten Nu heb ik al vele instellingen nagelopen. Mail stond op push heb ik uitgeschakeld maar heeft niets geholpen. Ik heb alle push berichten uitgeschakeld maar ook dit heeft niets geholpen. Ik kan hierover niets vinden dus hoop dat iemand hier nog ideeën heeft. Edit Nog wat aanvullingen. Ik heb het ook getest door mijn 3G en Wi-Fi uit te schakelen. Ook in vliegtuigmodus blijft hetzelfde probleem. Ook zijn alle programma's op de achtergrond gesloten. Laatst gewijzigd door Rvdv87; 04-10-10 om 09:38. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik toch even aan de bel ga trekken bij T-mobile betreffende levensduur van de batterij van Iphone 4. Dit zijn de resultaten van een nachtje laten liggen;
http://flic.kr/p/8GfdQg Dit kan toch echt niet ?? Laatst gewijzigd door heuv0694; 04-10-10 om 11:19. Reden: pic niet zichtbaar ! |
|
|||
|
|||
Ik moet een gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Heb je een link naar een afbeelding erin staan die alleen voor KPN gebruikers zichtbaar is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelfde acties gedaan zoals hierboven beschreven alleen ik heb er nu nog eens bijna 4 minuten mee gefilmt.
|
|||
|
|||
Als ik het hier allemaal zo eens bekijk..
Ben ik dan echt zo verslaafd aan mijn toestel? Ik haal 6 uur gebruik echt al binnen de dag! (Zit wel bijna 3 uur in de trein bijna elke dag!) Misschien is mijn toestel daarom elke keer na een dag leeg? |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn probleem met de accu eindelijk gevonden! Ik heb mijn e-mail account verwijderd (niet meer toegevoegd) en nu lijkt het opgelost te zijn.
Mocht er nog wat raars gebeuren dan laat ik dit nog even weten . |
|
|||
|
|||
Ik merk hier absoluut geen problemen met de batterij.. En ze gaat steeds maar weer langer mee.
Ik had hem daar net even aangesloten om er wat foto's af te halen, daarom de melding dat hij aangesloten is geweest sinds de laatste keer opladen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Holy f*ck, 9 dagen? Dat is écht wel extreem lang... Zeker dat hij maar héél even is aangesloten geweest? Mijn "record" is nu zo'n 4dagen en een beetje standby, met zo'n 12 uur gebruik. Wat doet gij dan met uw iPhone op die 9 dagen, en hoe zit het met uw instellingen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat soort meldingen dienen eigenlijk ook verwijderd te worden door de moderator. Het is pure opjutterij nl ! Laatst gewijzigd door PrittStift; 07-10-10 om 19:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Holy f*ck, 9 dagen? Dat is écht wel extreem lang... Zeker dat hij maar héél even is aangesloten geweest? Mijn "record" is nu zo'n 4dagen en een beetje standby, met zo'n 12 uur gebruik. Wat doet gij dan met uw iPhone op die 9 dagen, en hoe zit het met uw instellingen? Mensen laat u niet gek maken !!! Er is echt geen 1 iPhone op deze aardbol te vinden die 9 dagen met zijn accu doet en hem ruim 8,5 uur heeft gebruikt, zonder hem een x aangesloten te hebben !!!!! Dat soort meldingen dienen eigenlijk ook verwijderd te worden door de moderator. Het is pure opjutterij nl ! |
|
|||
|
|||
Hoe vaak ga je dat nog zeggen?
Mij maakt het niet uit of jullie het geloven of niet, dat is niet mijn probleem. Ik deel het enkel maar mee. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik dhoe er net 1 dag mee
|
|
|||
|
|||
Iphone 3GS batterij loopt sinds vanochtend heel snel leeg
Sinds vanochtend loopt mijn batterij ineens heel snel leeg.
Normaal laad ik hem snachts op en dan is ie aan het eind van de dag op zo'n 60% Vanochtend was ie om 10:00 al op 6% Per minuut gaat er een procentje af. Dat moet haast wel iets met een achtergrond process te maken hebben. Aan en uit zetten werkt niet, restore wil ik niet, daar hij uit de gevangenis is gehaald. enig idee hoe ik kan kijken welke processen er op de iPhone draaien? Alvast bedankt voor een reactie, mijn iphone is nu echt niet bruikbaar meer. Hij wordt overigens ook warm.... Laatst gewijzigd door hobbes2210; 11-10-10 om 19:44. |
|
|||
|
|||
dubbelklikken op je homebutton. Dan zie je al je processen. Vooral Cydia uitzetten. Ik heb gemerkt dat die veel stroom vraagt.
|
|
|||
|
|||
Had ik vanochtend toen ik het ontdekte ook al gedaan.
aan en uit zetten werkt ook niet. Weet niet meer wat ik gisteren geudpdate heb...... Moet een app zijn. Brrrrrr, dit is echt balen |
|
||||
|
||||
Heb je gisteren ook gejailbreakt? Het is bekend dat een jailbreak je batterijduur sterk (kan) beïnvloeden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4, ervaringen! | passievrucht | iPhone algemeen | 5 | 25-10-10 16:29 |
IOS 4.1 op iPhone 3G - ervaringen | jap74 | iPhone algemeen | 13 | 13-09-10 08:48 |
Batterylife FW3.2.1... | AeronNL | iPad algemeen | 1 | 03-08-10 08:56 |
Ervaringen VOIP op IPhone | vortex | iPhone algemeen | 14 | 06-10-09 21:51 |
iPhone Prepaid UK - ervaringen? | sjempie | Koopinformatie Nederland | 16 | 26-09-08 12:48 |
|
|