Windows Live Hotmail toevoegen aan iPhone Mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Bedankt voor de link naar de instructies. Wordt de agenda van "live" zo ook gesynchroniseerd?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste mensen,
Bedankt voor de link naar de instructies. Wordt de agenda van "live" zo ook gesynchroniseerd? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Agenda en contacts van live worden bij mij keurig gesynct, ben er erg blij mee!
Edit: enige nadeel tot nu toe: windows live contacts icm contacts iphone geeft probleem met tussenvoegsel in naam. Bij iPhone kan je een 2e naam invullen en bij windows live kan je een tussenvoegsel gebruiken maar dat snappen ze niet van elkaar. Als ik alfabetisch op achternaam wil sorteren, moet ik de achternamen dus gaan invullen als (bijvoorbeeld) Boer, de. Heeft iemand hier een betere oplossing voor? Laatst gewijzigd door dcl!; 24-09-10 om 15:09. |
|
|||
|
|||
Mbox mail is een prima alternatief voor het ophalen van je hotmail/live mailtjes! Werkt hartstikke goed!
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord. Voor mij wordt het Live mail. Ik moet nog even een weekje wachten voor m'n abonnement ingaat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mail, contacten en agenda. De synchronistatie verloopt ook gesmeerd (<30 sec). Perfect. |
|
|||
|
|||
werkt prima; heb nu via de mail-app direct toegang tot mijn windows-live-mail.
|
|
|||
|
|||
Is het al mogelijk dat Hotmail webversie mail wat je hebt verwijderd NIET meer in je iPhone komt?
En ik heb ook bij opties staan "verwijderen uit server; na verwijderen uit 'inkomend'" maar als ik dan iPhone mail verwijder staat het alsnog in de Hotmail webversie.... Wat doe ik fout. Of werkt het gewoon niet? :') |
|
|||
|
|||
Nou ik vind die email (Hotmail) tot nu toe 3x niks op de iphone, ga m'n account weghalen en ik log wel gewoon in via safari...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb een live.nl account op mn telefoon ingesteld, maar alles wat ik in mn telefoon verwijder dat blijft gewoon op mn PC staan en andersom. Zelfs de zaken die ik in aparte mappen zet via de PC, blijven op mn phone in postvak in staan. Heel vervelend... wat kan ik hieraan doen? |
|
|||
|
|||
^ De Mail-app niet meer gebruiken vrees ik. Volgens mij is dit probleem nog steeds niet opgelost...
|
|
||||
|
||||
Als Exchange account instellen al geprobeerd?
(werkt bij mij prima!)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je het wel middels exchange ingesteld? Want dan zou het gewoon zo moeten werken zoals je wil.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg een foutmelding als ik dat invul...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha sorry, hij staat eerst heel lang op controleren, en dan uiteindelijk geeft ie aan dat de smtp server m.hotmail.com niet reageert en dat ik moet controleren of er netwerkverbindimg is en of ik alles goed heb ingevuld.
Wat moet er bij serverpoort staan? Is dat degene die leeg moet blijven? Laatst gewijzigd door mrsrossi; 13-12-10 om 10:27. |
|
|||
|
|||
Hier precies hetzelfde probleem.. Misschien toch gewoon maar overstappen naar hotmail openen in safari browser .
|
|
|||
|
|||
Heb maar gewoon het programma MailPro op mn telefoon gezet, werkt prima
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows Live Mail sync | Busta227 | iTunes | 10 | 04-02-13 16:57 |
windows live mail instellen | willie76 | Archief | 2 | 28-02-11 17:11 |
Submappen bij windows live mail? | Dannybevers | iPhone algemeen | 2 | 21-11-09 02:39 |
Mappen toevoegen aan Mail | AlexTemora | Archief | 7 | 28-10-08 18:38 |
|
|