Speling bij de home button iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ric12 Ah oke. Tja bij mij is het vrijwel niet te zien, maar duidelijk te horen dat er speling tussen zit. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Binnen 3 dagen is horen of het toestel aangekomen is: want ze zeiden minstens 2 weken, maximum 3 weken Ik laat nog wel weten of ik een nieuw toestel heb gekregen of ze er effectief wat aan gedaan hebben! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Voor de geïnteresseerden:
Woensdag 10/11/10 iPhone bij mobistar binnengebracht Vrijdag 26/11/10 Swap iPhone (een nieuwe dus) gekregen Valt dus heel goed mee |
|
|||
|
|||
Heb ook het klik geluid bij het heen en weer bewegen van de knop. De knop voelt iets minder robuust aan dan bij de 3gs. Maar goed, hij doet het. Bij m'n 3gs werkte de knop in het geheel niet en moest eerst direct worden vervangen.
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde irritante probleem.
KvnAzn, heb je een nieuwe iPhone gekregen? En is het probleem ook opgelost? Heb mijn iPhone bij Krefel al reeds binnengebracht maar na 3 weken vandaag mogen gaan halen maar ze hebben er niks aan gedaan. |
Labels |
homebutton, homeknop, iphone 4, ruimte, speling |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home Button klemt iPhone 4 | MartijnMIC | iPhone algemeen | 2 | 27-04-11 22:59 |
Home Button | Fmkk | iPhone algemeen | 2 | 08-02-11 15:46 |
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed | styloboy7 | iPhone algemeen | 3 | 24-09-10 13:52 |
Home Button | Feroz | iPhone algemeen | 3 | 19-08-10 16:02 |
IPhone 3GS home button software probleem | timon1989 | iPhone algemeen | 6 | 13-06-10 17:57 |
|
|