//

iPhone 4 gebroken glas

iPhone 4 gebroken glas discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dank hij hij heeft hem laten maken in Eindhoven ergens....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-08-10, 00:27
Appletheway2go Appletheway2go is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Dank hij hij heeft hem laten maken in Eindhoven ergens.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-08-10, 00:41
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Oh, want anders kon je het ook nog zelf doen als je de achterkant (op bijvoorbeeld eBay) had gekocht.

Installing iPhone 4 Rear Panel - iFixit

Twee schroefjes losdraaien, achterkant omhoog duwen en hij zit los. Je kan er zo een nieuwe in stoppen.
  #23  
Oud 17-08-10, 23:19
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Oh, want anders kon je het ook nog zelf doen als je de achterkant (op bijvoorbeeld eBay) had gekocht.

Installing iPhone 4 Rear Panel - iFixit

Twee schroefjes losdraaien, achterkant omhoog duwen en hij zit los. Je kan er zo een nieuwe in stoppen.
Inderdaad. "Met-twee-vingers-in-de-neus" werk is dit. Schandalig dat bedrijven daar €250 voor vragen. Het is nog geeneens 3minuten werk man!

Anyhow, grappig dat het nu juist simpel is om de achterkant te vervangen. Bij de vorige versies was dit juis erg moeilijk en kon je juist het lcd scherm erg makkelijk losklikken. Nu moet je toch wel een bedrijf vinden als je scherm bezaaid is met scheuren
  #24  
Oud 19-08-10, 14:32
bart200 bart200 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Mijn voor scherm is ook stuk, wat een bagger kwaliteit is dit zeg!
Reparatie laat ik snel doen maar ik had een betere kwaliteit verwacht.
  #25  
Oud 19-08-10, 17:48
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Kijk hier dan even op ! 120 euro voor het achterkantje en 150 voor het voorfrontje.

iPhoneservice.nl::: verkoop, reparatie & ondersteuning - Reparatie

En nee, ik heb geen aandelen, ik werk er niet, wil gewoon mensen helpen omdat het allemaal al duur genoeg is en geld verspillen heb ik een hekel aan. Dat geld kun je dan beter weer uitgeven aan een accessoire van Apple

Laatst gewijzigd door PrittStift; 19-08-10 om 17:50.
  #26  
Oud 19-08-10, 18:41
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Als je een achterkantje koopt en langs mn huis komt doe ik het gratis voor je
  #27  
Oud 19-08-10, 18:45
jajaohnee jajaohnee is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: den haag
Berichten: 54
Standaard

Misschien een poll opstarten hoe vaak een barst gebeurt? Bij mij ook al, de achterkant.... Wellicht slechte kwaliteit, want die van mij viel ook met schade, misschien een meter (wel op een harde ondergrond). Omdat ik hem niet kon missen ben ik ermee teruggegaan naar de apple-store. Kon hem meteen omruilen voor een nieuwe tegen bijbetaling van Eur 200.
  #28  
Oud 19-08-10, 19:15
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jajaohnee Bekijk bericht
Misschien een poll opstarten hoe vaak een barst gebeurt? Bij mij ook al, de achterkant.... Wellicht slechte kwaliteit, want die van mij viel ook met schade, misschien een meter (wel op een harde ondergrond). Omdat ik hem niet kon missen ben ik ermee teruggegaan naar de apple-store. Kon hem meteen omruilen voor een nieuwe tegen bijbetaling van Eur 200.
Het apparaat is aan twee kanten van glas. Laat een glas bier vallen en die spat ook uit elkaar. Je moet geen iphone 4 kopen als je klungelig bent of in een milieu leeft waar vaak dingen omgestoot kunnen worden. Ik heb mijn iphone 3gs gelukkig 1 keer laten vallen en dat heb ik gelijk mogen weten ook. Daar zat ook scheur in. Wie niet zuinig is met zijn spullen zal er niet zo lang van kunnen genieten.

En de kwaliteit is niet goed genoeg? Het is van glas! Dit is niet onbekend nieuws ofzo. Kwaliteit is waard wat een gek er voor geeft.
  #29  
Oud 19-08-10, 19:25
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Als je een achterkantje koopt en langs mn huis komt doe ik het gratis voor je

Dat is nog eens een service ! Krijgen we er dan ook garantie op ?
  #30  
Oud 19-08-10, 19:29
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Het apparaat is aan twee kanten van glas. Laat een glas bier vallen en die spat ook uit elkaar. Je moet geen iphone 4 kopen als je klungelig bent of in een milieu leeft waar vaak dingen omgestoot kunnen worden. Ik heb mijn iphone 3gs gelukkig 1 keer laten vallen en dat heb ik gelijk mogen weten ook. Daar zat ook scheur in. Wie niet zuinig is met zijn spullen zal er niet zo lang van kunnen genieten.

En de kwaliteit is niet goed genoeg? Het is van glas! Dit is niet onbekend nieuws ofzo. Kwaliteit is waard wat een gek er voor geeft.
Inderdaad!!!

En een iPhone 4 kopen om vervolgens te beschermen met een case of hoesje vind ik ook geen optie.
Je koopt immers ook geen auto met lederen stoelen om er vervolgens een stoffen hoes omheen te doen.
Het maximale wat er omheen mag wat mij betreft is een bumper, maar ook die liever niet.

Dussuh, gewoon minder klungelig zijn en beter opletten en zorgvuldig mee omgaan.
Behandel je iPhone alsof het je pasgeboren kindje is HAhaHAhaHAha!!!!

Laatst gewijzigd door PrittStift; 19-08-10 om 19:34.
  #31  
Oud 19-08-10, 19:31
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Kom je voor garantie dan ben ik op vakantie! maar met het vervangen van zo'n achterkantje kan er niets kapot gaan en je garantie vervalt ook niet, omdat die garantiestrip op de batterij zit.
  #32  
Oud 19-08-10, 19:38
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriepopov Bekijk bericht
Kom je voor garantie dan ben ik op vakantie! maar met het vervangen van zo'n achterkantje kan er niets kapot gaan en je garantie vervalt ook niet, omdat die garantiestrip op de batterij zit.
Oke dan! Hoop dat het nooit nodig zal zijn van je service gebruik te moeten maken, maar in ieder geval supertof van je!!

Laatst gewijzigd door PrittStift; 19-08-10 om 19:41.
  #33  
Oud 20-08-10, 00:27
RubenTheys RubenTheys is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 45
Standaard

Ik moet een engelbewaarder hebben. Ondertussen is mijn iPhone wekelijks meermaals op een harde betonnen ondergrond geknetterd en het ergste is nog steeds een klein schaafje op de metalen rand.

En nou ik hem in een bumper heb gestopt stopt 'ie met vallen. Leuk zeg..
  #34  
Oud 20-08-10, 01:47
sennalonso sennalonso is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik lees ook overal dat de screen en back van de phone zeer veel scratches krijgt.
Wel vreemd,aangezien het materiaal dat ze gebruiken sterker moet zijn dan de voor gangers..
  #35  
Oud 25-08-10, 11:08
mboots mboots is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Iemand een idee of het oude bevestigingsmateriaal van de oude achterkant gebruikt kan worden? Ook die van mij is gisteren uit mijn broekzak gevallen en gebarsten. Maar nu wilde ik Chinees glas kopen. Maar het enigste dat ik kan vinden zijn de kale glasplaten zonder het plastic frame aan de binnenkant, zodat die glasplaat ook blijft vastzitten.
  #36  
Oud 31-08-10, 23:36
Ethem_Ebru Ethem_Ebru is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Het glas wat gebruikt wordt zou het zelfde glas zijn als de glas die wordt gebruikt voor hoge snelheidstreinen enzo. En dan krijg je zo snel een barst bij het laten vallen... Dat is niet zo top!
__________________
IPhone 3G 16GB wit & IPhone 4 16GB Zwart
  #37  
Oud 31-08-10, 23:39
chauncy chauncy is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 60
Standaard

In delft zit een goeie gsm reparaite delft of zo even googlen.
  #38  
Oud 01-09-10, 01:31
pauloszz's schermafbeelding
pauloszz pauloszz is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Standaard

Ik barstte net bijna in huilen uit!! (let op de bijna )
Ook bij mij is het glas aan de achterkant gebroken En nee, hij is niet gevallen, ik ben voorzichtig met m'n spullen (zeker zo'n apparaat als dit)..

Hij lag op m'n bureau.. Daarboven heb ik plankjes met spullen.. Daar stond ook een soort waxinelichthoudertje in de vorm van een olifantje op (gemaakt van een soort metaalachtig spul)..
Ik moest iets pakken vanaf het plankje.. en het olifantje viel eraf..
en waarop moet dat ding uitgerekend landen? Niet op m'n oude telefoon (die naast m'n iPhone lag), neee... op m'n net 1 week oude iPhone!!
AAARRRGGHHH!!! ik wilde dat olifantje door m'n kamer gooien, maar heb me ingehouden..
Even dacht ik dat-ie ook geen geluid meer maakte, maar door de val (ofzo) was het geluid-schakelaartje omgezet (gelukkig!!).. hij doet het verder dus gewoon prima, verder ook geen andere beschadigingen.. alleen een achterkantje in de kreukels..

heb meteen een nieuw achterkantje besteld.. zou hier over max 20 werkdagen moeten zijn (4 weken, sneller werden de verzendkosten weer een stuk duurder).. en dan zet ik hem er zelf op, van wat ik zie, hoor en lees is dat niet moeilijk

Maar echt.. zoals eerder gezegd, behandel je iPhone als een pasgeboren baby!! het is egt heeeel erg om je telefoon met scheuren en krassen te zien!! (tenzij je dat een leuk uniek uiterlijk vindt natuurlijk )
  #39  
Oud 02-09-10, 10:44
dj_ko's schermafbeelding
dj_ko dj_ko is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zwollywood
Berichten: 81
Standaard

hier ook al problemen met de achterkant, hij is ongeveer van 1 meter hoog op een tegelvloer gevallen, gelijk 4 barsten er in.
Waar hebben jullie de nieuwe achterkantjes besteld? nog een goede (goedkope) site?
__________________
Waarom kijk je hier? ga Mn posts eens lezen!
  #40  
Oud 02-09-10, 14:38
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Big business voor Apple!! Goed uitgedacht...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Glas gebroken iPhone 4 tellysbar iPhone algemeen 8 17-04-11 19:22
iphone 4 gebroken Guest-20240213112918 iPhone algemeen 14 24-03-11 20:49
Frontglas iPhone 4 uit UK gebroken, wat nu? swiertje iPhone algemeen 7 30-01-11 19:48
Iphone gebroken glas hulp Colburners iPhone algemeen 6 10-09-10 22:21
Glas gebroken??? karim s iPhone algemeen 1 19-09-09 01:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.