iPhone 4 gebroken glas discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik bedoelde overigens 17 oktober haha...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik bedoelde overigens 17 oktober haha
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is dit iets
Laatst gewijzigd door verhagen; 11-11-10 om 19:52. |
|
|||
|
|||
Eventueel als referentie, ben zeer te spreken over Uw iPhone weer zo goed als nieuw | iPhoneservice.nl snel, goed en duidelijk!
doe er je voordeel mee! P |
|
|||
|
|||
en hij is binnen echt een perfecte achterkant. je ziet TOTAAL geen verschil met het origineel. *happyface*
|
|
|||
|
|||
Ik heb dus nu ook een achterkant waar meer scheuren op zitten dan het ijsvlak na een elfstedentocht.
Van een kleine meter uit me jas zak gevallen toen ik uit de auto stapte heb nu een metalen achterkant bestelt en wacht daar op. Heb ook hier op het forum een postje achtergelaten in een topic van metalen achterkantjes of iemand ze originele achterkant wil verkopen leek me ook wel slim als er toch niets meer me doen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn iphone 4 om laten bouwen naar wit en heb nu zwarte nieuwe cover te koop. |
|
|||
|
|||
verdorie, mn powerbutton is kapot. nu ga ik hem van de week naar tmobile brengen maar wat moet ik doen? mn originele (kapotte) achterkant erop zetten? of gewoon die nieuwe? weet niet hoe het zit met de garantie namelijk
|
|
|||
|
|||
Voor degene die een kapotte achterkant hebben bied ik HQ Witte achterkant en een metalen achterkant aan. PM me!
|
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone 4 sinds juni vorig jaar (6 uur in de rij gestaan in London). Heb er direct een Bodyguardz screen protector op gedaan en tot op de dag van vandaag nog geen krasje!
|
|
|||
|
|||
Valt me toch enigzins tegen hoeveel mensen met kapot raamwerk zitten. Een vriend van mij heeft hem ook laten donderen, hij had hem welgeteld 50 minuten in bezit!
Heb ik het goed begrepen dat wanneer je je iPhone laat repareren door een willekeurige reparateur behalve via Apple je garantie vervalt? Dat vind ik namelijk aardig van belang. Sterkte voor degene met beschadigde phone! Mvg, Ei |
|
|||
|
|||
Het vervangen van zowel een voor als achterkant is een kwartiertje werk. Heb zelf 2 iphone 4's, waarvan ik er 1 wit heb gemaakt. nieuwe voorkant en openingtools kopen (zitten er vaak bij) en je bent zo klaar.
|
|
|||
|
|||
FF Carglass bellen, die hebben HPX3 hars :-D
Nee sorry, ik zou het niet weten maar wel ***** iig |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb in totaal ongeveer 40 iphones 4 omgebouwd naar wit en het snelste wat mij gelukt is, is 30 min..... Sneller gaat echt niet, zonder iets stuk te maken!!! |
|
|||
|
|||
Ik heb nog wat van die metalen achterkantjes voor de iPhone 4 liggen mocht iemand interesse hebben PM maar.
Laatst gewijzigd door BrmmG; 22-01-11 om 12:02. |
|
|||
|
|||
Er zit een scheur in de boven kant van mijn glasplaat aan de voorkant. Van de speaker naar de zijkant links. Alles werkt nog prima, maar je ziet de barst wel goed zitten. Ik vroeg mij af of het kwaad kan om hier "mee rond te blijven lopen." Het gaat overigens om een iphone 4.
Alvast bedankt voor de reacties! |
|
|||
|
|||
hee ricksmul,
daar heb ik dus ook jammer genoeg last van alleen dan van me speaker naar rechts boven maar dat heb ik sinds eerste maand, en heb hem nu 6 maanden in bezit, en heb er verder nog niet echt last van gehad, bijv. dat hij doorscheurt etc. |
|
|||
|
|||
kan ik nieuwe scherm vervangen voor €120 )
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok mooi,als je het zelf kan he
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Glas gebroken iPhone 4 | tellysbar | iPhone algemeen | 8 | 17-04-11 19:22 |
iphone 4 gebroken | Guest-20240213112918 | iPhone algemeen | 14 | 24-03-11 20:49 |
Frontglas iPhone 4 uit UK gebroken, wat nu? | swiertje | iPhone algemeen | 7 | 30-01-11 19:48 |
Iphone gebroken glas hulp | Colburners | iPhone algemeen | 6 | 10-09-10 22:21 |
Glas gebroken??? | karim s | iPhone algemeen | 1 | 19-09-09 01:19 |
|
|