iPhone 4 gebroken glas discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hoton ok mooi,als je het zelf kan he Dat is inclusief!!! Je hebt PM...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iparts4u doet het voor 110
|
|
||||
|
||||
heeft iemand nog een achterkant van de iPhone 4? of weet iemand waar ik deze (goedkoop) kan kopen?
Ik heb al via eBay wat besteld, maar daar zaten helaas de schroefgaatjes niet op.
|
|||
|
|||
Afgelopen weekend is mijn telefoon gevallen tijdens het karten. Hier het resultaat: yfrog Photo : http://yfrog.com/h7tnftpj Shared by missmup
Vraag me af of vervangen van achterkant, voorkant+scherm verstandig is. Volumeknoppen, homebutton, powerbutton en luidspreker werken nog (alarm ging maandagochtend af) maar ik weet dus niet hoe de staat voor de rest is. Om een paar honderd euro uit te geven voor de onderdelen en er dan achter te komen dat de luidspreker kapot is ofzo... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En waar is bij mij??? Ik heb hem helaas ook laten vallen....flinke barst in het scherm. Alles doet het nog. Ik heb me laten vertellen dat als je hem opstuurt naar Apple dat ze dan zeggen dat het niet onder garantie valt maar dat je voor € 199 de iPhone kan laten vervangen. Je krijgt dan een nieuwe iPhone en de garantie loopt door (vanaf de datum dat je de kapotte iPhone had gekocht) Wie weet hier meer van? |
|
|||
|
|||
Citaat:
btw als het echt mogelijk is om het toestel voor 199 euro om te wisselen voor een nieuwe dan hoor ik daar graag meer van! |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een originele zwarte disply+glas liggen, voor €100,- repareer ik hem voor je!
Ik woon in Apeldoorn. |
|
|||
|
|||
hallo
ik heb schade aan mijn glas. waar kan ik deze bestellen , ik ben wel handig en kan dat zelf doen. echter wil ik chineze namaak spul. Weet iemand waar ik de originele lcd kan bestellen? dank |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Zat van de week een beetje te lezen over ervaringen hier en daar. Ook ik heb mijn iPhone 4 laten vallen van de week. Ben vandaag in Gouda bij iemand langsgegaan en kan hem zeker aanbevelen. Mijn voorkant van de iPhone is als nieuw. Hij was ook nog eens de goedkoopste die ik op marktplaats kon vinden! Mocht iemand interesse hebben: iPhonedoctor |
|
|||
|
|||
Het goedkoopst voor mij was een nieuwe achterkant te bestellen bij ifixed.nl for 29,95 en mezelf deze vervangen.
|
|
||||
|
||||
Bij mijn iPhone4 is de voorkant naast de homebutton vol met barsten. Een val van 40cm op stenen, vind het glas echt tegen vallen . Heb er nu zo'n carbon stickerset over gedaan, ook op de achterkant en zijkanten. Je ziet er niks meer van, maar mocht er weer wat gebeuren zal ik toch echt een reparatie moeten doen.
Echter heb ik nog 1 jaar en een paar maanden garantie op mn toestel en vind ik het zonde om het buiten Apple te laten doen omdat ik dan mijn garantie weer kwijt raak.
|
||||
|
||||
Toen mijn iPhone het niet meer deed ging ik naar T-Mobile en die stuurden mijn iPhone op naar Pro-Assist, die zeiden waterschade dus moest ik 218 euro betalen, als ze een iPhone met gebroken glas ook opsturen kan je misschien ook voor 218 euro een heel nieuw toestel krijgen? Die van mij was niet refurbished (zo ver ik weet).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Glas gebroken iPhone 4 | tellysbar | iPhone algemeen | 8 | 17-04-11 19:22 |
iphone 4 gebroken | Guest-20240213112918 | iPhone algemeen | 14 | 24-03-11 20:49 |
Frontglas iPhone 4 uit UK gebroken, wat nu? | swiertje | iPhone algemeen | 7 | 30-01-11 19:48 |
Iphone gebroken glas hulp | Colburners | iPhone algemeen | 6 | 10-09-10 22:21 |
Glas gebroken??? | karim s | iPhone algemeen | 1 | 19-09-09 01:19 |
|
|