//

No service / geen touch

No service / geen touch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik ben erg content van mijn iPhone 4 maar heb toch enkele problemen. Ik heb namelijk het probleem dat mijn carrier gewoon plots wegvalt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-10, 11:07
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard No service / geen touch

Hallo

Ik ben erg content van mijn iPhone 4 maar heb toch enkele problemen. Ik heb namelijk het probleem dat mijn carrier gewoon plots wegvalt. Uit het niets van 5 streepjes naar no-service. Het gebeurd meestal tijdens het laden van mijn iPhone. Als ik mijn gsm dan terug probeer te laten zoeken werkt het niet. Hij heeft dan een complete reboot nodig. Restoren, resetten van instellingen werkt allemaal niet. Wel weet ik dat als het gebeurd mijn externe boxen ongelofelijk veel lawaai maken! Dus hij is dan degelijk bezig. Het is zelfs zo dat als ik aan het laden ben en het noservice probleem optreed,

hij niet meer laad tot 100 procent maar zelfs omlaag gaat! (terwijl hij insteekt) iemand een idee?

Dan nog een klein probleem: soms als ik gebelt word werkt mijn slide niet om op te pakken.

Alvast mijn dank
Joris

Laatst gewijzigd door Tasty; 22-08-10 om 11:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-10, 11:16
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Het lijkt erop dat ik hier ook een probleem mee heb.. Zat in de auto en ineens no service hij vindt dan nog wel netwerken (Frankrijk) maar maakt geen verbinding. Heb dit helaas nog niet goed kunnen testen aangezien ik op vakantie ben.

Morgen weet ik meer.

Edit: ik heb hiervoor 2 oefen simkaarten verknipt en erin gedaan die gaven vanaf moment 1 no service en daarna deed ik mijn eigen simkaarten erin die het meteen deed. Die heeft nu ook no service.. dus ik weet niet waar het aan ligt. Morgen maar weer eens in Nederland kijken.

Laatst gewijzigd door Luukx; 22-08-10 om 11:26.
  #3  
Oud 22-08-10, 11:30
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Ik had het zelfde probleem ook met mijn 3gs.. En heb nu een totaal ander netwerk en simkaart. (originele microsim dus niet geknipt)
  #4  
Oud 22-08-10, 19:47
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Nog mensen met dit probleem? Of iemand met een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen service/geen ontvangst Elizabeth iPhone algemeen 7 10-11-11 18:40
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service nickster46 Jailbreak 13 29-11-10 10:29
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) speakerleader Unlock 7 19-10-09 18:48
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.