//

Internet is traag en Speedtest lukt niet..

Internet is traag en Speedtest lukt niet.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds 3 dagen een Iphone 4 en mijn internet is traag. Ik heb T-mobile gebeld en erover gebeld en ze zeiden dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-10, 21:23
Maral Maral is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard Internet is traag en Speedtest lukt niet..

Hallo, Ik heb sinds 3 dagen een Iphone 4 en mijn internet is traag. Ik heb T-mobile gebeld en erover gebeld en ze zeiden dat ik een speedtest moest doen op http://www.dslreports.com/mspeed dit lukt helaas niet. Mijn vraag is dus: kan iemand me hiermee helpen? of weten jullie misschien waarom mijn internet traag is?

ik had ook een vraagje over youtube. Ik kan namelijk geen video's openen. Er verschijnt dan een venster waarbij er staat dat ik mobiele data of Wi-Fi nodig heb. Hoe kan ik wel gewoon op youtube videos bekijken?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-10, 02:27
Maral Maral is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Niemand die me kan helpen?
  #3  
Oud 25-08-10, 07:54
tsubasa tsubasa is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 62
Standaard

Waarschijnlijk heb je geen 3G dekking. Of het staat gewoon uit. Effe bij je instellingen checken dat 3G aanstaat. Youtube vereist dat je een 3G signaal hebt of internet meepakt van een Wi-Fi netwerk (draadloze netwerk dus).
  #4  
Oud 25-08-10, 20:13
Maral Maral is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb 3G gewoon aanstaan bij mijn netwerk instellingen en mijn abbo zou ook 3G moeten leveren. Er is mij aangerade
  #5  
Oud 25-08-10, 20:18
Maral Maral is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb 3G gewoon aanstaan bij mijn netwerk instellingen en mijn abbo zou ook 3G moeten leveren. Er is mij aangeraden door tmobile om web'n'walk plus te nemen zodat ik sneller internet zou krijgen wat dus niet het geval is. Waarschijnlijk heb ik dus geen 3G want anders zou ik wel op YouTube kunnen? Het is dus niet zo dat ik alleen op YouTube kan als ik een account heb?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onbeperkt internet, maar toch kosten? En e-mail versturen lukt niet meer martijn1108 Odido (T-Mobile) 6 22-02-11 12:02
Internet traag Bollie1 Odido (T-Mobile) 7 10-02-11 17:40
traag internet 4 ronaldo323 Odido (T-Mobile) 3 30-09-10 09:27
Traag internet, 10mbs/s :s pieterwillems iPhone algemeen 3 24-08-10 02:59
Internet lukt niet Dirk1987 Archief 1 08-05-08 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.