Calibreren scherm 3Gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe je je scherm opnieuw kan calibreren Als ik namelijk nu de spatiebalk in wil tikken bij het maken van een bericht krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Calibreren scherm 3Gs
Weet iemand hoe je je scherm opnieuw kan calibreren
Als ik namelijk nu de spatiebalk in wil tikken bij het maken van een bericht krijg ik de onderste rij tekens??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
werkt even opnieuw opstarten niet?
|
|
|||
|
|||
Nee heb ik al een paar keer gedaan. Zelfs alle twee de knoppen tegelijk indrukken zodat hij echt uit is. (hard reboot). Ik heb nu twee keer alles opnieuw geinstallleerd alsof hij nieuw was maar ook dat helpt niet.
|
|
|||
|
|||
Bij dit type touchscreens is het niet nodig te calibreren. Als het niet goed werkt moet het touchscreen vervangen worden, dat duidt namelijk op een defect.
|
|
|||
|
|||
Met andere woorden... hij is stuk?
Opsturen dan maar? |
|
|||
|
|||
Je moet er van uitgaan dat het een defect is, maar dat kunnen wij hier niet 100% met zekerheid gaan vaststellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Calibreren | saver1982 | iPhone algemeen | 12 | 07-04-15 15:33 |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
Het scherm opnieuw instellen/calibreren | HulpelozeiPodGebruiker | iPhone algemeen | 0 | 21-04-11 19:46 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Touchscreen calibreren | Tijss | iPhone algemeen | 2 | 30-05-10 12:26 |
|
|