Iphone 4; niets krasvrij aan, let op! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Inno Zonde man Mijn iPhone komt maandag binnen, maar mijn screenprotector en hoesje pas wat later... Nu vroeg ik me af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja er zit inderdaad gewoon standaard al van dat plastic op.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
volgens mij werkt dieze bescherming ook een beetje als een 'heattrap'. gewoon goed opletten en wakker blijven help ook
|
|||
|
|||
Best leuk en slim bekeken om zo'n screen protector te gebruiken, maar als je hem laat vallen helpt dat ook niet vrees ik.
En ik weiger te geloven als je een iPhone 4 voorzichtig op tafel legt, dat een kras vanzelf ontstaat... Laatst gewijzigd door PrittStift; 13-09-10 om 16:51. |
|
|||
|
|||
Zeg PrittStift; dan geloof je het niet, prima! Het is maar een waarschuwing en zoals ik zei hoef je die niet aan te nemen. Misschien heeft jouw ongeloof te maken met het feit dat je het verhaal voor jezelf nogal opblaast; zo staat er nergens dat het een lange kras is....dat is in jouw hoofd ontstaan. Je geloofd het niet en dat maak je kenbaar, prima, maar ga nu niet degenen die een goedbedoelde waarschuwing geven continue voor leugenaar uitmaken.
|
|
|||
|
|||
protector
als je de iphone nieuw krijgt zit er een beschermfolie op die je kan laten zitten alleen even de bovenkant afknippen
|
|
||||
|
||||
Ja, op zowel de voor als achterkant zit een plasticje. Even de trek lipjes (of hoe noem je zoiets??) eraf knippen en voor nood kun je het dan best even laten zitten denk ik.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je zou het haast doen ja.
|
|
||||
|
||||
Mjah. Een krasje kom natuurlijk nooit vanzelf. Ik ben er ook zuinig op en heb hem los in mijn broekzak maar nog geen krasje te vinden. Het toestel is ook grotendeels van glas, vreemd als je dan denkt dat dit niet krast ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zit nu een klein pitje aan de voorkant er in. Je kan dus voorstellen hoe erg ik baalde net een nieuw iphone en dan meteen al een pitje erin. Ik kon wel huilen. |
|
||||
|
||||
Ik leg mijn iPhone 4 nooit zomaar op een hard oppervlak zonder bescherming (Apple bumper case of Griffin Reveal case)
|
|
|||
|
|||
@ Wim Lane
Maak je niet zo druk om een ''krasje'' van 1mm !! Je gaat zo aan, alsof de wereld vergaat...terwijl het maar een telefoon is Ook een iphone 4 is en blijft een ''gebruiksvoorwerp'', net zoals een auto,tv,magnetron enz..., en hoevaker je het gebruikt, des te groter het risico dat er iets mee gebeurd. ik weet niet wat voor auto je rijdt, maar is die 100% krasvrij ? Dacht het niet !! En hoe jij met je iphone omgaat , is toch te zot voor woorden [ ik zou hem tussen het Swarovski kristal leggen ], en je hoeft echt niet anderen te waarschuwen, hoe snel er een krasje op kan komen, want dat weet iedereen wel. Zelf gebruik ik de iphone 4 nu 1 1/2 maand [ ja.. zonder bescherming of wat dan ook ], en mzoder krassen. Maar mocht het toch gebeuren dat er een kras op komt, en dat gebeurd, jammer dan ps- zelfs de mooiste vrouw van de wereld, heeft ook een ''scheurtje'' |
|
|||
|
|||
Huh? mijn iPhone 4 is al een paar keer over het asfalt geknald en steekt samen met mijn sleutels in mijn zak. Ik snap dan ook niet dat je beweert dat er van zelf krassen zouden op komen.
Het glas is rap vuil ja, maar krassen?! |
|
|||
|
|||
Dit is dus een voorbeeld dat je vanalles met een scherm kan doen voordat er ook maar iets op te zien is.
|
|
||||
|
||||
Whoei, je sleutels en je iPhone samen in 1 broekzak ?! Ehhh....nee, dat doe ik echt niet. Verbaas me er wel over dat er dan nog geen krasjes zijn ontstaan op het toestel
|
|
|||
|
|||
Apple zelf zegt niet eens dat het krasvrij is. Het krast alleen minder snel dan voorheen (wat wel klopt als ik kijk naar de 3GS).
En trouwens, als je de kras kan voelen dan moet je er toch iets mee hebben gedaan (want een licht krasje van een zandkorrel bijvoorbeeld hoor je niet te voelen). Voorkant (scherm) kan trouwens meer tegen krasjes dan de achterkant. |
|
|||
|
|||
Sorry hoor, ik vind het ontzettend vervelend voor iemand zoals jij! Fijn dat je je zo'n zorgen maakt over een pitje die op onverklaarbare wijze vanzelf is ontstaan. Dat betekent dat je op dit moment niets ergers hebt om je druk over te maken, ik bedoel als je dit een ramp vind, in welke film zit jij dan met je gedachten? Maar goed, gelukkig maar...
Ennuh, kijk eens even op deze voor jouw geschikte site.. Het Mierenforum • Forumoverzicht .. misschien dat jij daar als de allergrootste "mierenbevruchter" nog iets voor de wereld kan betekenen... Laatst gewijzigd door PrittStift; 13-09-10 om 20:58. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu ben ik er dus zelfs 100% zeker van dat deze topic een bogus topic is. Het glas krast niet, lens krast wel! |
|
|||
|
|||
ik ga hem maar in de vitrine leggen
|
|
|||
|
|||
Wow echt erg.
Koop een hoesje? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kapot, niets aan te zien | Tjade3 | iPhone algemeen | 17 | 12-04-13 17:27 |
2.2.1 iphone gelockt en niets meer aan te doen | groochy | iPhone algemeen | 13 | 04-05-09 16:01 |
Iphone doet niets | volkan | iPhone algemeen | 1 | 18-10-08 14:31 |
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets | rob_s | Unlock [archief] | 1 | 04-01-08 11:12 |
|
|