Iphone 4; niets krasvrij aan, let op! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jawel hoor een dikke kras op de achterkant. So be it.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jawel hoor een dikke kras op de achterkant. So be it..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooi dat je er zo mee om kan gaan, daar issie eigenlijk ook voor bedoeld. Gewoon lekker gebruiken, een krasje erop? So what.. anders houd je hem alleen maar mooi voor een evt. opvolgend baasje... ennuh, 2011 gewoon weereen andere toch !?? Dus op naar de iphone 5
|
|
|||
|
|||
ik heb 1 kras van 2 cm op de achterkant van de eerste 24u dat ik hem heb, geen idee hoe die erin gekomen is. ik voel het ook als ik erover ga. ondertussen zit daar al een tijdje de bumper rond(wat niet echt een oplossing is ma bon ).. ik heb hem nu 20 dagen en er is dus buiten die 1e kras nog niets bijgekomen. k moet gewoon altijd opletten als ik zowel de iphone als mn sleutels van de tafel grabbel
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
tip voor mierenbevruchters
Hier mierenbevruchter #2. Vroeger…toen de iPhone nog 3G heette heb ik een screenprotector van Clear Protector in USA besteld. Twee jaar blijven zitten, geen enkele kras!
Nu op mijn iPhone 4 een FULL BODY screenprotector van hetzelfde merk. Ideaal!! Voor en achterkant beschermt en ik hoef me daar geen zorgen meer over te maken. Kan ik mij concentreren op de mooiste vrouw van de wereld…mieren zijn ok, maar er gaat natuurlijk niks boven een mooie vrouw! Voor andere mierenbevruchters die geïnteresseerd zijn in full body protection: Displaybescherming.nl | Screenprotector iPhone 4 - Full body |
|
|||
|
|||
sorry hoor maar de achterkant krast wel
mijne is nog niet gevallen maar heb er wel een klein krasje op aan de achterkant vond het erg toen ik die ontdekte maar tis zo en weg toveren zal toch niet lukken ben nu wel extra voorzichtig |
|
|||
|
|||
screenprotector is the way.
Eerste week van gebruik had ik geen protector en er was geen kras te bespeuren. En nu nog steeds smooth als ik de screenprotector vervang. Trouwens, Apple heeft nooit beweerd dat de iPhone 4 "krasvrij" is.... wel "krasbestendig"... Krasvrije gebruiksobjecten moeten nog uitgevonden worden.(liefst zo snel mogelijk) |
|
|||
|
|||
Mijne zit ook in de shields van de voorkant en achterkant..En dan een lederen hoes er om heen..Heb nog geen krassen, maar wel op het metaal aan de zijkant..Heel klein krasje..Weet niet hoe die daar op komt, wordt ook niet erger..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kapot, niets aan te zien | Tjade3 | iPhone algemeen | 17 | 12-04-13 17:27 |
2.2.1 iphone gelockt en niets meer aan te doen | groochy | iPhone algemeen | 13 | 04-05-09 16:01 |
Iphone doet niets | volkan | iPhone algemeen | 1 | 18-10-08 14:31 |
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets | rob_s | Unlock [archief] | 1 | 04-01-08 11:12 |
|
|