EDGE logo (E) veranderen in GPRS logo (G) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) zie onderwerp. Volgens mij kun je dit wel doen ergens, maar kan niet zo snel vinden hoe/waar/etc. Bovendien heb ik ook geen mooi logo om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
EDGE logo (E) veranderen in GPRS logo (G)
zie onderwerp.
Volgens mij kun je dit wel doen ergens, maar kan niet zo snel vinden hoe/waar/etc. Bovendien heb ik ook geen mooi logo om hem mee te vervangen... Is iemand dit al gelukt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
top! ga gelijk ff kijken ben dus trouwens niet de enige die nog zo laat op is... |
|
|||
|
|||
lekker vaag..
Ik probeerde dit gisteren te doen. Bestandjes gekopieerd, iphone restarten, krijg ik een melding van invalid simcard. Restarten/jailbreaken/activeren/anySIM'n, niets lukte meer. Uiteindelijk maar gerestored (1.0.2 natuurlijk), en toen deed die het gelijk op tmobile! Ik dacht dat een restore juist alles terug zette..? Hoe dan ook alles werkt weer. Het icoontje omzetten lukte trouwens wel. De achtergrond kleur (grijs) is niet helemaal dezelfde grijskleur als de balk zelf. Ik denk dat ik voorlopig dat E icoontje wel laat staan |
|
|||
|
|||
Zou iemand voor mij de orginele even kunnen posten ben er opzoek naar
|
|
||||
|
||||
Voor reddevil: (tip: maak voortaan altijd eerst een backup van bestanden die je vervangt)
|
|
|||
|
|||
thx, freek. Ja had ik ook gedaan alleen klein ongelukje gebeurd waardoor hij foetsie was
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
carrier logo veranderen | martijndk1983 | Jailbreak apps en thema's | 7 | 12-12-10 23:40 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
BiteSMS logo veranderen | Tuner | iPhone algemeen | 9 | 05-02-09 21:34 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
Provider logo veranderen? | mwagena | iPhone algemeen | 21 | 25-11-07 12:59 |
|
|