Geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, heb hier een Iphone 3GS 32GB gejailbreaked 3.1.2 en unlocked Ik heb hier altijd 100% ontvangst gehad maar geeft nu al weken aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service
Hoi allemaal,
heb hier een Iphone 3GS 32GB gejailbreaked 3.1.2 en unlocked Ik heb hier altijd 100% ontvangst gehad maar geeft nu al weken aan dat er geen service is, dan 1 mager streepje, dan weer 100% en weer terug naar niks. Ik heb in deze periode niks aan mijn iphone veranderd Heb het forum wel afgezocht maar niks m.b.t deze vraag kunnen vinden Waar zou dit aan kunnen liggen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik had het zelfde en heb toen mijn iphone ter reparatie aangeboden ze hebben het toestel geruild tegen een nieuwe nu had ik nog steeds het zelfde probleem met een nieuw toestel en nu blijkt mijn sim kaart kapot te zijn raar maar waar
|
|
|||
|
|||
Helaas werkt niet voor mij net ff een ander kaartje (zelfde provider) ingestopt amper 1 streepje. Het kaartje in een oude nokia van € 70- gestopt en 100% ontvangst
|
|
|||
|
|||
Heb je op 2G wel ontvangst?
|
|||
|
|||
Maakt geen verschil
|
|
|||
|
|||
had dit probleem ook. heb m opgestuurd en krijg een ander (nieuw?) toestel opgestuurd. we zullen zien.
nieuwe mircosim maakte voor mij geen verschil. 2g of 3g maakte ook niet uit. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|