//

internet safari

internet safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste lezers als ik naar een pagina ga waar ik een wachtwoord en username in moet voeren dan blijft die niet staan als ik die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-08, 11:14
buffalo123 buffalo123 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 1
Standaard internet safari

beste lezers
als ik naar een pagina ga waar ik een wachtwoord en username in moet voeren dan blijft die niet staan als ik die pagina later opnieuw bezoek en moet ik telkens de gegevens opnieuw ingeven. Ik heb cookies aan staan maar nog altijd moet ik invoeren. Waar kan dat aan liggen? Voor de upgrade naar de nieuwe software had ik dat probleem trouwens niet

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-08, 11:41
thachosen's schermafbeelding
thachosen thachosen is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 36
Standaard

He, dat heb ik ook jah, dr staat in deze forum van dat je via SSH een commando moet uitvoeren maar ik zou eens niet weten hoe dat moet? Kan iemand mij daarbij helpen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari kan pagina niet openen, omdat de computer niet is verbonden met het internet Kenanus iPhone algemeen 16 30-11-14 00:43
Safari/internet werkt niet meer na update deetje1972 iPhone algemeen 10 10-01-11 17:53
Ik ben verbonden met Wi-Fi maar safari en andere internet apps doen het niet. Tjade3 Wi-Fi 6 10-05-10 18:55
Wel Wi-Fi, geen internet (safari can't find) nosso1505 Archief 0 10-05-08 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.