3gs 8gb downgraden ?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo forumleden ik heb zojuist een iphone 3gs 8gb gekocht met firmware 4.1 en een simlock van tmobile nu is mijn vraag : kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs 8gb downgraden ??
hallo forumleden
ik heb zojuist een iphone 3gs 8gb gekocht met firmware 4.1 en een simlock van tmobile nu is mijn vraag : kan ik deze firmware downgraden naar 4.0.1 / jailbreaken en unlocken ? ps het is een splinternieuwe iphone [ nog nooit gebruikt ] alvast mijn dank voor de antwoorden [ hoop ik ] gr willy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zeer zeker .... No Prob!
ff de forum goed doorlezen staat genoeg over |
|
|||
|
|||
HALLO
ik heb het al eerder gedowngrade bij een ander iphone met goed resultaat, maar omdat hier al ''standaard '' 4.1 op staat , weet ik niet zeker of ik lager kan...snap je ? dus ik wil er eigenlijk wel zeker van zijn |
|
||||
|
||||
100% zeker....ik had m een upgrade gedaan van 3.x naar 4.1
maar dat vond ik maar niks dus wer terug gegaan naar 3.x dus 100% !!! |
|
|||
|
|||
maar ik zie dat jij een 3G hebt en ik praat nu over een 3GS met een firmware versie die nooit lager is geweest dan 4.1 en baseband 05.14.02
|
|
||||
|
||||
het is voor beide mogelijk
zoek en gij zult vinden |
|
||||
|
||||
Je kan hem misschien wel downgraden als de SHSH gevegens opgeslagen staan, maar je baseband kan je niet downgraden waardoor je hem ook zeker niet zal kunnen unlocken...
|
|
|||
|
|||
helaas het lukt niet!!
krijg steeds foutmelding 3194 shsh gegevens zijn niet opgeslagen |
|
||||
|
||||
Dan gaat het zeker niet lukken...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod Touch 2G/3G 8GB 4.1 downgraden naar 4.0 zonder SHSH! | Marcel94 | Jailbreak | 38 | 20-10-10 10:51 |
iPhone: Iphone 3GS, Jailbreak, Downgraden.. | DeadPackage | Jailbreak | 2 | 20-08-10 19:22 |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
iPhone: 3GS DOWNGRADEN iOS 4 naar OS 3.1.2 | serkonl | Jailbreak | 9 | 22-07-10 04:31 |
|
|