I/phone en citroen C5 ph2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Citroen C5 ph2 2007 met bluetooth. Sinds de I-phone 3GS is up-dated naar 4.1 belt de telefoon van de auto en ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I/phone en citroen C5 ph2
Ik heb een Citroen C5 ph2 2007 met bluetooth. Sinds de I-phone 3GS is up-dated naar 4.1 belt de telefoon van de auto en ook van de I-phone niet meer als ik opgebeld wordt in de auto. Zo mis ik gesprekken. Andere telefoons werken goed met bluetooth in deze auto. Buiten de auto belt de i-phone goed.
Wie weet hoe ik de bluetooth verbinding met de C5 kan herstellen? Peter Sleutelberg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet phone wel maar phone geeft wit appeltje | kevinkoene | iTunes | 13 | 25-05-11 15:02 |
iPhone bluetooth Car Citroen C4 | srh | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-05-11 23:35 |
Mijn i phone 3 is gecrased toen ik alles over wilde zetten op mn i phone 4 en nu | CrazyMike | iPhone algemeen | 1 | 19-03-11 16:38 |
i-phone 4 kopen in UK en je al bestaande i-phone t-mobile abonnement gebruiken? | seevinck | Koopinformatie Nederland | 5 | 21-07-10 12:18 |
|
|